سرقت از خانه عروس و داماد با خودروی هوادار فوتبال

مجرمی سابقه‌دار که مادرش او را پس از آزادی از زندان Prison در خانه حبس کرده بود، توانست به بهانه تماشای بازی فوتبال خانه را ترک کند و به دوست خلافکارش ملحق شود. دو متهم بعد از سرقت Stealing خودروی یکی از هواداران فوتبال از ورزشگاه آزادی به خانه یک‌عروس و داماد و چند خانه دیگر دستبرد زدند، اما خیلی زود در تله پلیس گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه نهم اردیبهشت‌ماه مأموران کلانتری 137 نصر در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی‌شان بودند که به یک‌خودروی پراید که دو پسر جوان سوار آن بودند، مظنون شدند. مأموران پلیس بعد از استعلام از مرکز متوجه شدند که این خودرو سه‌روز قبل اعلام سرقت شده است، بنابراین به راننده فرمان ایست دادند. راننده وقتی با هشدار پلیس مواجه شد با فشار دادن پدال گاز از محل دور شد و عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد. مأموران پلیس وقتی متوجه شدند که راننده حاضر به توقف نیست با به‌کار‌گیری قانون Law استفاده از سلاح به طرف پراید شلیک کردند. یکی از گلوله‌ها به چرخ پراید اصابت کرد و راننده مجبور به توقف شد. این پایان ماجرا نبود؛ چراکه سرنشینان پراید از خودرو پیاده شده و پای پیاده از محل فرار Escape کردند. فرار آنها اما این بار خیلی طول نکشید؛ چراکه مأموران خیلی زود توانستند آنها را بازداشت کنند. مأموران در بازرسی خودروی متهمان مقدار زیادی وسایل سرقتی پیدا کردند و دو پسر جوان را همراه خودروی سرقتی به کلانتری منتقل کردند.

هنوز لحظاتی زیادی از انتقال سارقان و لوازم سرقتی به داخل کلانتری نگذشته بود که زوج جوانی وارد کلانتری شده و از سرقت وسایل خانه‌شان خبر دادند. آنها در حال شرح ماجرا برای افسر پرونده بودند که ناگهان با دیدن وسایل همراه سارقان لوازم خانه‌شان را میان آنها کشف کردند.

بعد از مطرح شدن شکایت، دو متهم و پرونده به دادسرای ناحیه 34 منتقل شدند و مقابل قاضی میروکیلی مورد تحقیق قرار گرفتند. آنها در بازجویی‌ها به سرقت از خانه تازه عروس و داماد و چند خانه دیگر هم اقرار کردند. تازه داماد در شرح ماجرا گفت: من و همسرم دیشب مراسم عروسی‌مان را برگزار کردیم. به خاطر اینکه خانه‌مان تمیز بماند مادرم پیشنهاد کرد تا پاتختی را در خانه‌شان بگیریم که قبول کردیم. بعد از پایان مراسم پاتختی وقتی به خانه برگشتیم متوجه شدیم که وسایل قیمتی خانه‌مان سرقت شده است. حالا هم وسایل سرقتی‌مان ر‌ا میان لوازمی که مأموران پلیس از متهمان کشف کرده‌اند، پیدا کردیم. بعد از کامل شدن بازجویی‌دو متهم در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

گفت و گو با سعید، سردسته باند

در سوابقت آمده که قبلاً به اتهام سرقت بازداشت شده بودی؟

بله. آخرین بار فروردین‌ماه بود که دوران زندانم تمام شد و ازحبس آزاد شدم. بعد از آن بود که مادرم رفتارم را به شدت کنترل می‌کرد تا جایی که دیگر اجازه نمی‌داد از خانه بیرون بروم. من هم به او قول دادم که دور دوستان خلافکارم را خط بکشم. با این حال دوستان خلافکارم هر طور که بود راهی برای ارتباط پیدا می‌کردند و وسوسه‌ام می‌کردند تا از حصر خانگی فرار کنم و همراهشان به سرقت بروم تا اینکه ششم اردیبهشت این اتفاق افتاد و به بهانه تماشای بازی فوتبال توانستم از خانه خارج شوم.

آن روز راهی استادیوم شدی؟

بله. راستش را بخواهید دوستم با خودروی پرایدش به دنبالم آمد و راهی ورزشگاه شدیم. در محلی خلوت با سوویچ خودروی دوستم توانستم یک خودروی پراید سرقت کنم. بعد با همان خودروی سرقت شده به سراغ سرقت رفتیم. در چند نقطه از شهر توانستیم سرقت کنیم.

درباه سرقت از خانه تازه عروس و داماد بگو

من ریموت دست‌سازی داشتم که می‌توانستیم با آن در خیلی از پارکینگ‌ها را باز کنیم. آن شب هم با همان ریموت وارد ساختمان شدیم. ساکنان ساختمان در خانه نبودند و از بدشانسی به در حفاظ آپارتمان‌ها هم قفل کتابی خورده بود که بازکردن آن زمان می‌برد. وقتی به طبقه چهارم که خانه عروس و داماد بود، رسیدیم قفل معمولی داشت و به راحتی آن را باز کرده و وارد شدیم و وسایل با ارزش را سرقت کردیم.

فکر نمی‌کردی که دستگیر شوی؟

ما بعد از انجام سرقت‌ها در حال پرسه‌زنی بودیم که مأموران گشت پلیس به ما مظنون شدند. وقتی پلیس به ما هشدار داد، ترسیدیم. من رانندگی می‌کردم و برای اینکه گرفتار پلیس نشویم پایم را روی پدال گاز گذاشتم و از ماشین پلیس فاصله گرفتم، اما آنها شلیک کردند و یکی از گلوله‌ها به چرخ پراید برخورد کرد و نتوانستم ماشین را کنترل کنم به خاطر همین توقف کردم و سرانجام گرفتار شدیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

اختلافات خانوادگی دلیل تیراندازی به کاندیدای شورای شهر در سیرجان

سرقت از خانه عروس و داماد با خودروی هوادار فوتبال

اتفاق شومی که روز پاتختی در خانه عروس رخ داد / آه عروس زود جواب داد + عکس

مریم پس از اینکه دوباره ازدواج کرد به سراغ شوهر اولش رفت / مریم در حمام انتقام چند ساله را از او گرفت

مرگ استاد دانشگاه درجاده کوهستانی / او مسوول اجرایی صندوق های رای بود + عکس

دختر 8 ساله شاهد ارتباط شیطانی مادر با مردان غریبه بود / او مرا در یک اتاق زندانی می کرد و ... + عکس

ناپدری ام پرده حیا را دریده بود و در حضور من که دختر 9 ساله بودم رفتارهای شرم آوری انجام می داد تا اینکه ...

جسد دختر 15 ساله زیر سینک آشپزخانه دوست پسرش پیدا شد + فیلمی که التماس های او اشک همه را در آورد +فیلم و عکس

قتل دختر 16 ساله درتصادف ساختگی / ردپای شیطانی 2 جوان در پرونده + عکس

ناپدید شدن جت شخصی در مثلث برمودا + عکس سرنشینان هواپیما

رقص مرگبار تیغ کماندویی در مجلس عروسی یک دختر مشهدی

بلایی هولناکی که فریدون در سفر از لندن به تهران بر سر ترانه آورد + عکس

ماجرای ربودن مدیر یک رستوران معروف مشهد در برابر خانه مجردی اش + عکس

جدال قهرمان موتورسواری جهان با مرگ و زندگی + عکس

پدرم با پیکان رفت و دیگر بازنگشت ...

خروج قطار از ریل در ساعت پر ترافیک+ عکس

جزئیات عاشق شدن شاهزاده ژاپنی که جنجال به پا کرد + عکس

داریوش را کشتم! دفاعی ندارم و آماده مرگ هستم

تصاویر بازسازی صحنه قتل نانوا در شهر ری

نجات پسر 12 ماه از شکنجه گاه پدر + عکس

پایان پرسه زنی های 2 مار کبرا در مشهد + عکس

ماجرای شناسنامه عجیب میرسلیم +عکس

جزئیان تکان دهنده از قتل هولناک در صف انتخابات 96 / قاتل پسر 17 ساله را به رگبار بست

فوری / قتل در صف انتخابات 96

فوری / درگیری خونین در حوزه اخذ رای+ عکس

محافظ رییس پلیس کشور شهید شد + عکس

 

 

کدخبر: 265780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟