مرگ غم‌انگیز امیرمهدی 3 روزه در بیمارستان + عکس

مرد جوان روز گذشته وارد شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی شد و از دو بیمارستان شکایت کرد. او در شرح شکایت خود به قاضی محسن‌مدیر روستا گفت:شغل من آشپز است و امورات زندگی‌ام را با سختی می‌گذرانم. 12 بهمن‌ماه سال قبل بود که همسرم را برای زایمان به بیمارستانی در رباط کریم منتقل کردم. قبلاً برای همسرم در آن بیمارستان تشکیل پرونده داده بودیم و به تشخیص پزشک آن روز او را به بیمارستان برده پزشک بعد از معاینه گفت که او برای زایمان به سزارین نیاز دارد، اما امکان سزارین وجود ندارد و باید همسرم به بیمارستان دیگری منتقل شود به خاطر همین همسرم را به بیمارستان دیگری در اسلامشهر منتقل کردم.

در حالی که همسرم با درد زیادی مواجه شده بود، بیمارستان از پذیرش همسرم امتناع کرد؛ چراکه دفترچه بیمه‌اش در بیمارستان اول گم شده بود. کارکنان پذیرش گفتند در صورتی که 2 میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کنم، همسرم را بستری می‌کنند وگرنه باید به دنبال بیمارستان دیگری بگردم. من چنین پولی در حسابم نداشتم، اما به خاطر وضعیت سختی که همسرم در آن قرار گرفته بود با هر بدبختی که بود، پول را تهیه کردم و به حساب بیمارستان ریختم و همسرم بستری شد. این پایان ماجرا نبود؛ چراکه فهمیدم چند دانشجو مسئول مداوای همسرم هستند. در حالی که پیگیر وضع همسرم بودم، یکی از بهیاران به من خبر داد که هنگام زایمان بند ناف بچه پاره شده و جفت داخل شکم مانده است. همین موضوع سبب شده بود تا همسرم به اتاق عمل منتقل شود. آن بهیار از من خواست که موضوع را پیش خودم نگه دارم و در این باره با کسی حرف نزنم؛ چراکه برایش دردسر می‌شود که قبول کردم. شاکی ادامه داد: ساعت 8 صبح روز بعد بود که خبر دادند بچه‌ام به دنیا آمده است.

به هر حال فردای آن روز مادر و بچه که اسمش را امیرمهدی گذاشته بودیم، از بیمارستان مرخص کردم به امید اینکه کابوس‌هایم تمام شده است. دو روز بعد اما وضع بچه رو به وخامت گذاشت. ناگهان نفسش بند آمد، به طوری که آب از گلویش پایین نمی‌رفت. وضع امیرمهدی لحظه به لحظه بدتر می‌شد به خاطر همین خیلی زود او را به بیمارستانی که در آن به دنیا آمده بود، بردیم. پزشکان بعد از معاینه گفتند که وضع بچه وخیم است و نباید بعد از زایمان مرخص می‌شد. وقتی سؤال کرد که چرا او را با این وضع وخیم مرخص کردید، کسی جوابی نداشت. پزشکان گفتند که نمی‌توانند برای بچه کاری بکنند؛ چراکه کلیه‌هایش از کار افتاده است. به خاطر همین او را به بیمارستان فیاض‌بخش دو بردیم، اما کار از کار گذشته بود و زمانی که پزشکان او را معاینه کردند، گفتند که قلب کودک از کار افتاده و فوت شده است.

پدر امیرمهدی ادامه داد: بعد از فوت بچه‌ام اعلام شکایت کردم. جسد نوزاد به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش پزشکی قانونی نشان داد که بچه به علت متابولیک نوزادی فوت شده است. شاکی گفت: از کارکنان اولین بیمارستان در رباط‌کریم که همسرم را با وخامت حالش درمان نکردند و همچنین از کارکنان بیمارستان در اسلامشهر که بیماری بچه را تشخیص ندادند و باعث مرگ او شدند، شکایت دارم.

قاضی مدیر روستا بعد از ثبت اظهارات پدر امیرمهدی، پرونده را برای رسیدگی به دادسرای جرائم پزشکی ارسال کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه شوم هنرپیشه زن شبکه ماهوره ای PMC برای پزشک مشهور مشهدی

ناگفته های عروس 13 ساله در کلانتری؛ شوهرم در این سن کم به من تهمت غیر اخلاقی می زند!

اقدام شیطانی راننده سرویس موسسه آموزشی با دانش آموز 12 ساله تهرانی

فیلم لحظه حمله تروریست ها به کلانتری 22 اهواز و شهادت 2 مامور پلیس + عکس

دعوای شدید عروس و داماد کرجی در نیمه شب عروسی / داماد 2 سال فرار کرد!

حادثه سقوط چلچراغ حرم حضرت معصومه(س) + عکس

میثم خود را دار کرد و مهناز برای ندیدن شوهر مشکل دارش دارو خورد و ...

شلیک مرگبار به 2 مامور حراست در هفت تپه+عکس

موش ها ، نوزادی را خوردند + عکس

بیرون کشیدن مار 4 و نیم متری از لوله آب + عکس

بلایی که قاتل بی رحم بر سر شاهد 6 ساله یک سرقت آوردند + عکس

من شاهد آزارهای دختر 10 ساله از طرف پسر همسایه بودم!+ عکس

اعترافات جوانی که با خنجرش مردی در جشن عروسی کشته شد

التماس های دختر 15 ساله قبل از کشته شدن توسط دوست پسرش اشک همه را در دادگاه در آورد+فیلم و عکس

مرگ غم‌انگیز امیرمهدی 3 روزه در بیمارستان + عکس

پدیده انتخابات شوراها / این مرد دستفروش با یک بنر نفر اول شورای خرم آباد شد + عکس

فوری / وحشت در آسمان تبریز / مردم از خانه ها خارج نشوند + عکس

کدخبر: 266009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟