قتل نانوا برای چند روز مرخصی + عکس

این حادثه Incident شامگاه 29خرداد‌ماه سال 95در شهر ری اتفاق افتاد. آن شب به پلیس خبر رسید که شاگرد یک نانوایی با ضربه چاقو صاحب کارش را به قتل Murder رسانده است. دقایقی بعد وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند با جسد مردی میانسال روبه‌رو شدند. ضربه چاقو به پهلوی وی اصابت کرده و باعث مرگش شده بود.

با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، متهم بازداشت و تحقیقات از او آغاز شد. وی که جوانی 24ساله است در تحقیقات مقدماتی گفت: من و صاحب کارم با یکدیگر روابط خوبی داشتیم اما چند روز قبل از او مرخصی خواستم تا به شهرمان بروم اما مخالفت کرد. به همین دلیل با یکدیگر درگیر شدیم و من هم با چاقو ضربه‌ای به وی زدم. متهم در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و در نهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه یازدهم به ریاست قاضی مجید متین‌راسخ و با حضور قاضی حسینی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به دفاع از کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد. سپس اولیای دم یک به یک در جایگاه ایستادند و گفتند خواسته‌شان قصاص قاتل The Murderer است و به هیچ‌وجه حاضر به گذشت از خون مقتول نیستند.

در این شرایط رئیس دادگاه اتهام قتل عمدی را به متهم تفهیم کرد و از او خواست به دفاع از خودش بپردازد. پسر جوان با قدم‌هایی لرزان در جایگاه ایستاد و گفت: من اتهام قتل را قبول دارم اما باور کنید نمی‌خواستم صاحب کارم را به قتل برسانم. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و وقتی به‌خودم آمدم کار از کار گذشته بود.

وی ادامه داد: چند‌ماه قبل از شهرمان برای کار به تهران آمدم و در نانوایی مشغول به‌کار شدم. صاحب کارم مرد خوبی بود و با یکدیگر رابطه خوبی داشتیم. مدتی گذشت و دلم برایب کارم صحبت کردم تا به من مرخصی بدهد و به شهرمان بروم. مادرم هم دختری را دیده بود تا به خواستگاری برویم. اما هرچه به صاحب‌کارم گفتم که به من مرخصی بده قبول نکرد. او در این مورد خیلی سختگیر بود. سر این موضوع چند مرتبه با یکدیگر بگو مگو کردیم تا اینکه شب حادثه فرا رسید. آن شب وسایلم را جمع کردم و می‌خواستم به شهرمان بروم که صاحب کارم آمد و گفت: شنیده‌ام که پشت سرم بدگویی کرده‌ای. او در ادامه با یک دسته تی به من حمله کرد.

من هم با چاقویی که همراهم بود یک ضربه به او زدم. وی ادامه داد: چون در تهران غریب بودم همیشه یک چاقو همراهم بود. این بزرگ‌ترین اشتباهی بود که مرتکب شدم. من آنقدر ناشی بودم که حتی چاقو به پای خودم برخورد کرد و مصدوم شدم و مأموران در بیمارستان دستگیرم کردند. حالا هم از خانواده مقتول می‌خواهم که به جوانی‌ام رحم کنند و من را ببخشند. در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه شوم هنرپیشۀ زن شبکه ماهوره ای PMC برای پزشک مشهور مشهدی

ناگفته های عروس 13 ساله در کلانتری؛ شوهرم در این سن کم به من تهمت غیر اخلاقی می زند!

حادثه سقوط چلچراغ حرم حضرت معصومه(س) + عکس

شلیک مرگبار به 2 مامور حراست در هفت تپه+عکس

موش ها ، نوزادی را خوردند + عکس

فیلم لحظه حمله تروریست ها به کلانتری 22 اهواز و شهادت 2 مامور پلیس + عکس

دعوای شدید عروس و داماد کرجی در نیمه شب عروسی / داماد 2 سال فرار کرد!

 

 


 

 

 

کدخبر: 266017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟