پشت پرده درگیری دبیر و جدیدی در شورای شهر / اینجا کلیک کنید

در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر، عباس جدیدی اقدام به بکار بردن الفاظی علیه منتخبان مردم در شورای شهر کرد که این اقدام با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. این صحبت دبیر باعث شد جدیدی به سمت او برود و با او درگیر شود!

در نهایت با وساطت اعضای شورا، این درگیری پایان یافت.

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ارتباط درگیری امروز جدیدی و دبیر در صحن شورای شهر تهران به مباحث انتخاباتی را تکذیب کرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص درگیری صبح امروز میان عباس جدیدی و علیرضا دبیر با تاکید بر اینکه متاسفانه این اختلاف از قبل وجود داشته است گفت: برخورد امروز هیچ ارتباطی به مباحث انتخاباتی نداشت و به علت اختلافات پیشین، این دو عضو شورا با یکدیگر دچار درگیری شدند.

چمران با تکذیب هرگونه ارتباط این درگیری به مباحث انتخاباتی و لیست‌های انتخاباتی گفت: در پی این درگیری و میانجیگری همکاران شورا، جلسه ادامه پیدا کرد و عباس جدیدی هم جلسه را ترک کرد.

امروز برخی کانال‌ها خبری در فضای مجازی  درگیری عباس جدیدی با علیرضا دبیر را مرتبط با موضع‌گیری جدیدی در خصوص اصلاح‌طلبان برگزیده در انتخابات اخیر شورای شهر تهران و پاسخ دبیر به وی اعلام کرده بودند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فیلم آشتی کنان عباس جدیدی و علیرضا دبیر در صحن علنی شورای شهر+عکس

چمران : درگیری عباس جدیدی و علیرضا دبیر مربوط به اختلافات قبلی بود

۱۰ راند از درگیری‌های فیزیکی عباس جدیدی + کاریکاتور

 

 

 

 

کدخبر: 266129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟