دستگیری سارق حرفه ای شرق پایتخت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اعلام این خبر گفت: ظهر روز گذشته، در پی دریافت خبری اعلام شد که فردی اقدام به سرقت Stealing از اماکن خصوصی در شرق تهران می کند و اموال مسروقه را در مخفیگاه خود پنهان می سازد؛ با حضور ماموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که خبر صحت داشته و تعدادی از اموال مسروقه نیز در محل موجود است. 
این مقام انتظامی گفت: در این راستا برای جلوگیری از فرار Escape متهم و انتقال اموال مسروقه سریعاً طی هماهنگی با مقام قضائی، دستگیری متهم و کشف اموال مسروقه را در دستور کار خود قرار دادیم. 
وی افزود: عوامل کلانتری به محل اختفای مظنون مراجعه، ولیکن وی در مخفیگاه خود نبود؛ ولی ماموران احتمال دادند که ممکن است وی به زودی به مخفیگاه خود مراجعه کند. 
منصوری خاطرنشان کرد: پس از مدت کوتاهی عوامل کلانتری متوجه مراجعه سارق به مخفیگاه شدند و مأموران موفق شدند، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل، تعدادی زیادی لوازم خانگی بسته بندی شده که به بیش از 20 نوع کالا می رسید کشف و ضبط شد. 
وی در پایان بیان کرد: متهم ضمن قبول جرم Crime خود در اعترافات خود گفت که تاکنون به ده فقره سرقت از خانه ها و چهار فقره از انباری ها و یک فقره سرقت موتورسکلت مرتکب شده است. متهم به همراه اموال کشف شده، تحویل پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی پایتخت شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟