شکنجه وحشیانه تازه داماد در بام تهران + عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، عصر دهم بهمن ماه 95 مرد جوانی به نام احسان با سر و وضعی آشفته به کلانتری ولنجک رفت و از سه مرد که وی را ربوده و شکنجه Torture کرده بودند شکایت کرد.

وی گفت: یکسال قبل با دختر مورد علاقه ام ازدواج کردم اما فقط چند ماه از ازدواجمان نگذشته بود که اختلاف های ما شروع شد. همسرم سر ناسازگاری گذاشت و مهریه اش را خواست. او برای گرفتن مهریه 200 سکه اس اش از من شکایت کرد و دادگاه حکم به پرداخت 30 درصد مهریه و پرداخت قسطی باقی آن داد اما من پولی برای پرداخت مهریه نداشتم. چند بار حتی با برادر همسرم صحبت کردم و به او گفتم پولی برای پرداخت مهریه ندارم اما قبول نکرد تا اینکه صبح وقتی از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم ،یک مرد میانسال و دو پسر جوان سراغم آمدند. مرد میانسال خودش را وکیل دادگستری معرفی کرد و حکم جلبم را به من نشان داد. همان موقع دو پسر جوان که مدعی بودند مامور پلیس Police هستند به دستانم دستبند زدند و به زور مرا سوار یک پژو کردند. آنها مرا به بام تهران بردند و به شدت کتک زدند. وکیل میانسال می گفت باید چک پرداخت 30 درصد مهریه را امضا کنم و به او بدهم. هر چه به آنها گفتم پولی در بساط ندارم قبول نکردند. آنهاپس از ساعتها شکنجه مرا رها کردند و رفتند.

به دنبال شکایت این تازه داماد پلیس به بازجویی از همسر وی پرداخت. در بررسی ها روشن شد برادر زن احسان ،به نام امین وکیل دادگستری را برای گرفتن مهریه خواهرش اجیر کرده بود. به این ترتیب امین بازداشت شد.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: وقتی تنها پس از چند ماه ازآغاز زندگی مشترک خواهرم، متوجه بد رفتاری های همسرش با او شدم به او پیشنهاد دادم تا برای ادب کردن شوهرش مهریه اش را اجرا بگذارد. ما از دادگاه حکم پرداخت مهریه و جلب احسان را گرفتیم اما نتوانستیم او را به برای پرداخت مهریه راضی کنیم. تا اینکه من با یک مرد میانسال به نام سهراب که خودش را وکیل پایه یک دادگستری معرفی کرده بود آشنا شدم. او قول داد پرونده را پیگیری کند. به همین خاطر برگه حکم جلب دامادمان را به او دادم.

با نشانی هایی که امین به پلیس داد سهراب ردیابی و بازداشت شد. وقتی در تحقیقات پلیسی روشن شد سهراب وکیل دادگستری نیست و هیچ تخصصی در این زمینه ندارد و با جعل عنوان دست به کلاهبرداری زده است تازه داماد و برادرزنش از وی شکایت کردند.

سهراب در بازجویی ها جرمش را گردن گرفت و گفت نشانی از دو پسر جوان که از سوی وی برای ربودن تازه داماد اجیر شده بودند ندارد.

در حالی که پلیس نشانی از دو مامور قلابی به دست نیاورده بود سهراب دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه تازه داماد در جایگاه شاکی ایستاد و گفت: من از سهراب و دو پسر جوان که خودشان را مامور پلیس معرفی کردند و مرا ربودند و ساعت ها شکنجه کردند شکایت دارم.

برادر زن احسان نیز گفت: من نمی دانستم سهراب وکیل قلابی است. او با حرف هایش مرا هم فریب داد و از من پول گرفت تا خواهرم را پیگیری کند.

سپس وکیل قلابی روبه روی قضات ایستاد و گفت: چون به وکالت علاقمند بودم و کتابهای حقوقی خوانده بودم به دروغ می گفتم وکیل پایه یک دادگستری هست. وقتی امین ماجرای پرونده خواهرش را برایم تعریف کرد به او قول دادم کمکش کنم. به همین خاطر به دو پسر جوان پول دادم تا در این ماجرا به من کمک کنند. آنها خودشان را مامور معرفی کردند و پس از گرفتن پولی که به آنها وعده داده بودم رفتند و دیگر خبری از آنها نشد. من اتهام آدم ربایی و شکنجه احسان را قبول ندارم اما قبول دارم برای ترساندن تازه داماد خودم را وکیل دادگستری معرفی کردم. اما حالا می گویم پشیمانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

اتفاقی به خانه برگشتم و شوهرم را با زنی بزک کرده در شرایط بد دیدم! و ...

پیرمرد من را با ماشین به بیابان های ورامین برد و آزارم داد..

عذرا شوهر داشت و دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ...

3 مرد پس از آزار شیطانی دختر 15 ساله او را از درخت آویزان کردند!

ارتباط شوم یک مرد عرب با 300 مرد در دوبی

فیلمی از یک روح که وسط جاده نشسته بود +تصاویر

عکس روح یک دختر در عکس یادگاری جنجال به پا کرد؟ + تصاویر

تصاویر لحظه به شهادت رسیدن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سرباز همراهش + جزئیات

دعواِی دختر دانشجو خشن در رستوران + فیلم

شکنجه وحشیانه تازه داماد در بام تهران + عکس

من هم که شوهر داشتم، آلوده رفتار بوالهوسانه شده بودم که فهمیدم میترا و شیما در میهمانی شبانه بلا سرشان آمده و ...

جدیدی و دبیر آشتی کردند+ عکس

کم درآمد ها در سامانه رفاه ثبت‌نام کنند

میوه فروش اردبیلی که در حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری ایران به شهرت جهانی رسید + عکس و جزئیات

اقدام زشت ورزشکار معروف در خیابان + فیلم

این زن زیباترین مجرم زن شناخته شد +عکس

 

کدخبر: 266442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟