مرد میوه فروش خواهرم را پشت جعبه ها برد و ... + عکس

19 خرداد سال گذشته والدین دختر 4 ساله‌ای به‌نام «سارینا» به پلیس Police شکایت کردند که میوه فروش محله دخترشان را ربوده و قصد داشته او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. پس از این شکایت «فریبرز» میوه فروش 26 ساله دستگیر شد و در بازجویی به قصد شیطانی‌اش اعتراف کرد. با اعتراف صریح این متهم جوان، پرونده تکمیل و به دادگاه فرستاده شد و سرانجام صبح دیروز این متهم در جلسه‌ای در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی Judgeقربانزاده و با حضور قاضی غفاری -مستشار دادگاه- تشکیل شده بود، تحت محاکمه قرار گرفت.
در ابتدای جلسه والدین سارینا کوچولو در برابر دو قاضی دادگاه ایستادند و در طرح شکایت خود از متهم جوان گفتند: «ساعت 2 بعد‌از ظهر بود که دختر چهار ساله‌مان سارینا به همراه‌خواهر بزرگترش هنگامه که 10 سال سن دارد به بقالی رفتند تا بستنی بخرند. چند دقیقه بعد دخترم «هنگام» هراسان به خانه آمد و گفت میوه فروش سرخیابان سارینا را با خودش برد. سراسیمه و آشفته از خانه بیرون دویدیم و مرد میوه فروش را که قصد انجام عمل شیطانی داشت، سر بزنگاه گرفتیم. دخترمان را نجات دادیم و این میوه فروش را به کلانتری 17 شهریور تحویل دادیم.حالا از قضات  درخواست اشد مجازات برای این متهم شیطان Evil صفت را داریم.»پس‌از اظهارات خانواده دختربچه خردسال، متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از خود به دادرسان دادگاه گفت: «من فقط سارینا را دوست داشتم و قصدم از بردن این دختر به میوه فروشی‌ام این بود که به او جایزه‌ای بدهم. من هیچ قصد شیطانی نداشتم و بیگناه دستگیر شده‌ام.»
قضات که انکار متهم را دیدند به بخشی از اوراق پرونده که متهم در مراحل بازپرسی به قصد شیطانی خود اعتراف کرده بود اشاره کردند و متهم در پاسخ فقط گفت: من بیگناه هستم.
پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شدند و بزودی حکمشان را صادر خواهند کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مهران خواستگارم بود ولی یک شب مرا دزدید و ... / نمی دانم چرا آن کار زشت را با نسترن کردم!+ عکس

پشت شمشادهای پارک با دو دوستش کمین کرده بودند و ... / جوان شیطان صفت در چند قدمی اعدام توبه نامه نوشت و ... + عکس

خواهر زن مطلقه ام روح زندگی من و زنم را دزدید!

فرهاد مرا در یکی از خیابان های خلوت برد و با تهدید کاری با من کرد که از گفتنش شرم دارم!

ماجرای فوق العاده عجیب یک قاتل که صبح دیروز در کرج اعدام شد

2 قاتل در زندان مشهد اعدام شدند + جزئیات

14 مرد سست اراده 30 میلیون تومان دادند تا آرزوی خانم را ببینند اما ...

نقشه کثیف و بی رحمانه پزشک قلابی برای دختر کرمانی

 

کدخبر: 266797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟