الو من دزد ماشینت هستم شرطم را می پذیری یا....../شگردی که یک دزد با مواد بی هوشی داشت+ عکس

روز 22 فروردین ماه امسال راننده یک نیسان با مراجعه به کلانتری 121 سلیمانیه ادعا کرد که خودرویش توسط کسی که به بهانه جابه جایی اسباب و اثاثیه  اقدام به کرایه نیسان او کرده ، به شیوه بیهوشی سرقت شده است .

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت خودرو به شیوه بیهوشی" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران  قرار گرفت . 

پایگاه ششم (3) (1)
صاحب نیسان پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " مردی 50 ساله به بنده مراجعه و  خواست تا از  میدان مقداد  مقادیری اسباب و اثاثیه را به شهر بابل در شمال کشور جابه جا کنمو به این بهانه اقدام به کرایه دربست خودرویم کرد ؛ حدود ظهر بود که از تهران به سمت شمال حرکت کردیم که این مرد به بهانه ی خوردن نهار از من خواست تا در بین راه توقف کنیم ؛ وی به این بهانه اقدام به گرفتن غذا برای من و خودش کرد . هنوز چند قاشق بیشتر از غذا نخورده بودم که ناگهان سردرد و سرگیجه شدیدی احساس کردم اما قادر به انجام هیچ کاری نبودم ؛ فقط در همان وضعیت و قبل از بیهوش شدن کامل متوجه سرقت Stealing نیسان خود توسط این مرد شدم و پس از آن بیهوش شدم تا اینکه پس از چند روز در بیمارستان به هوش آمدم " . 

مالباخته در خصوص پرداخت پول به دزد خودرو نیز گفت : " هنوز در بیمارستان بودم که سارق با تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان داشت که اگر می خواهم ماشین خودم را بازپس بگیرم ، باید مقداری پول را به حسابی که او می گوید واریز کنم تا ماشین را سالم تحویل بگیرم ؛ با این تصور یک میلیون تومان به یک حساب واریز کردم و پس از آن سارق محل پارک نیسان را در محدوده جنوب شرق تهران به من اعلام کرد ؛ به تصور اینکه ماشین سالم است ، به محل پارک خودرو رفتم اما بر خلاف وعده ی دزد مشاهده کردم که تمامی اموال باارزش داخل خودرو از جمله ضبط ، باند و حتی رینگ و سپرهای ماشین  سرقت شده است" . 

کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از مالباخته و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی این دزد به نام "محمدعلی . 58 ساله  شدند . 
بررسی سوابق "محمدعلی" حکایت از آن داشت که وی در سال 93 دقیقا به همین شیوه و شگرد ، در شهرهای شمالی کشور اقدام به سرقت خودرو کرده که در آن پرونده نیز دستگیر و روانه زندان Prison شده و به تازگی در اواسط سال 95 از زندان آزاد شده است . 
در ادامه و با شناسایی خانواده ی "محمدعلی . چ" و در تحقیقات از آنها ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خانواده محمدعلی به واسطه اقدامات مجرمانه اش با وی قطع ارتباط کرده و در حال حاضر او بلامکان است و هیچکدام از اعضای خانواده اش از او اطلاعی ندارند . 
کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی در ادامه ی رسیدگی به پرونده و در بررسی وقوعات مشابه موفق به شناسایی تعداد دیگری از رانندگانی شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد سرقت خودروهای وانت و شخصی خود قرار گرفته بودند و سارق پس از سرقت و اخاذی کردن اقدام به بازپس دادن خودروهای سرقتی به صاحبان آنها البته پس از سرقت لوازم داخل خودروها کرده بود . 
در شرایطی که "محمدعلی . چ" به صورت بلامکان در سطح شهر تهران تردد و زندگی می کرد و و هیچگونه نشانی مشخصی از او وجود نداشت ، کارآگاهان  با جمع بندی اطلاعات بدست آمده از پرونده ی وقوع سرقت های مشابه و اطمینان از سرقت همه خودروها توسط "محمدعلی . چ" ، با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد احتمالی وی در محدوده خیابان مولوی شدند .
سرانجام روز 16 اردیبهشت ماه ، کارآگاهان موفق به دستگیری "محمدعلی . چ" در خیابان مولوی و کشف یک نیسان سرقتی به همین شیوه و شگرد از او شدند . 
"محمدعلی . چ" که پس از مواجه حضوری با مالباختگان چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت صراحتا به سرقت های متعدد خودرو به شیوه بیهوشی در مناطق مختلف پیروزی ، جوانمرد ، اسلامشهر ، شمال کشور ، جاجرود و پاکدشت و همچنین اخاذی کردن از مالباختگان اعتراف کرد . 
سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  با اعلام این خبر گفت : "در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان احتمالی ، بازپرس محترم دستور انتشار خبر و تصویر متهم  را صادر کرده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت خودرو و اخاذی قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی دقیق متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی در خیایان نبرد شمالی – میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مردی در چالوس زنش را در یک صحنه ناموسی کشت!

قتل قهرمان طلایی ووشو در نهاوند + عکس

ماجرای فوق العاده عجیب یک قاتل که صبح دیروز در کرج اعدام شد

برادر مریم مواد می کشید که دوستش سراغ خواهر او رفت و.../اتفاق شومی که در لاهیجان رخ داد

مهران خواستگارم بود ولی یک شب مرا دزدید و ... / نمی دانم چرا آن کار زشت را با نسترن کردم!+ عکس

پشت شمشادهای پارک با دو دوستش کمین کرده بودند و ... / جوان شیطان صفت در چند قدمی اعدام توبه نامه نوشت و ... + عکس

خواهر زن مطلقه ام روح زندگی من و زنم را دزدید!

فرهاد مرا در یکی از خیابان های خلوت برد و با تهدید کاری با من کرد که از گفتنش شرم دارم!

2 قاتل در زندان مشهد اعدام شدند + جزئیات

14 مرد سست اراده 30 میلیون تومان دادند تا آرزوی خانم را ببینند اما ...

نقشه کثیف و بی رحمانه پزشک قلابی برای دختر کرمانی

راز شوم نوعروس خشم نامزد سابق را برانگیخت

دامادی که قبل از ازدواج اجباری دختر جوان را باردار کرده بود!

رفتار کثیف جوانی که جاسوسی زن شوهردار را می کرد!

پیراهن صورتی دستگیر شد! + عکس

بلای وحشتناکی که 4 جوان روستایی در بیابان بر سر دختر دانشجو آوردند

مرد وحشی پس از آزار دختر دانش آموز به پیرزن 80 ساله هم رحم نکرد و ...+ عکس

عاشق دختر پرورشگاهی شدم اما ... / گفتگو با پسر یک کارخانه دار تهرانی که پس از ورشکستگی خودسوزی کرد + فیلم و عکس

مرگ تلخ کودک 3 ساله کرمانی با نیش عقرب

داماد را دزدیدند تا مهریه عروس خانم را بگیرند اما ...+عکس

قتل عام 6 کودک در حادثه آتش سوزی / پرونده ای که پس از 6ماه پیگیری می شود+ عکس

پشت پرده دستگیری 20 داعشی توسط پلیس های قلابی در تهران + عکس

 

کدخبر: 267124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟