به گزارش رکنا، عصر یکی از روزهای دی ماه سال گذشته مرد جوانی هراسان به پلیس Police آگاهی رفت و سرقت Stealing چند دقیقه ای مغازه اش را با شگردی عجیب گزارش داد. این فروشنده درمانده به ماموران  گفت: «چند ساعت قبل در مغازه ام نشسته بودم و مشغول حساب و کتاب بودم که مردی میانسال با ظاهری آشفته و عصبانی وارد مغازه ام شد و با پرخاش ادعا کرد که من موقع پارک به خودروی او زده ام. هر چه من گفتم راضی نشد و از من خواست که از نزدیک صحنه را ببینم. چون جای پارک ماشین چند ساختمان آن طرف تر بود بی احتیاطی کردم و در را نبستم. بررسی دو خودرو چند دقیقه ای طول کشید و دست آخر او مجاب شد که خراشیدگی گلگیر ماشینش کار من نبوده است. او عذرخواهی کرد و رفت و من هم به مغازه برگشتم اما در کمال ناباوری دیدم دخل باز است و هیچ پولی در آن نیست. تازه فهمیدم چه کلاهی سرم رفته و حالا شک ندارم سارق همان مرد عصبانی است.»
با گزارش این حادثه Incident تیمی از پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق وارد عمل شدند. در تحقیقات ابتدایی مشخص شد در مدت یک ماه پیش از این حادثه نیز موارد دیگری سرقت مغازه با شیوه ای  مشابه گزارش شده است. بنابراین کارآگاهان با فرضیه سرقت های سریالی تحقیقات خود را از سر گرفتند. اما سارقان آنقدر حرفه ای عمل می کردند که هیچ ردپایی از آنها وجود نداشت. تا اینکه سرانجام یکی از مغازه دارها مدعی شد سارق میانسال شال گردن خاصی به گردن داشته است. ماموران با این سرنخ دوربین های محل های چند سرقت را کنترل کردند و مرد کت و شلواری با شال گردن خاص شناسایی شد. همچنین مشخص شد در همه این سرقت ها یک پسر خردسال نیز همراه او بوده است. با توجه به اینکه همه سرقت ها در یک محدوده انجام شده بود تصویر مظنون در اختیار تیم های گشتی قرار گرفت و پس از چند روز بعد جست و جو، مرد معتاد Addicted به همراه پسر خردسالش دستگیر شدند. سارق میانسال که در برابر شواهد و مدارک جایی برای انکار نداشت گفت: «از وقتی معتاد شدم زندگی ام تباه شده است. وقتی خمار می شوم به هر دری می زنم تا مواد گیرم بیاید.  چند وقت قبل از نظر مالی آنقدر در تنگنا بودم که به فکر سرقت از مغازه ها افتادم. اما قیافه ام به خاطر اعتیادم خیلی تابلو بود. به همین دلیل پسر خردسالم را مجبور کردم در سرقت ها همراهم شود و وقتی مغازه دارها را به بهانه ای بیرون می کشم سریع و ضربتی دخل شان را خالی کند. او هم که از تهدیدهای من ترسیده بود بدون حرف دنبالم می آمد. هرگز فکر نمی کردم گیر بیفتم چون حواسم بود که ردپایی نگذارم. اما ...»
با این اعترافات پسر خردسال او نیز در بازجویی ها حرف هایش پدرش را تایید کرد و هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات روانه زندان Prison شدند. با دستگیری متهم، پلیس با احتمال اینکه افراد بیشتری قربانی این سارق سریالی شده باشند، بررسی هایش را ادامه داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مردی در چالوس زنش را در یک صحنه ناموسی کشت!

قتل قهرمان طلایی ووشو در نهاوند + عکس

ماجرای فوق العاده عجیب یک قاتل که صبح دیروز در کرج اعدام شد

برادر مریم مواد می کشید که دوستش سراغ خواهر او رفت و.../اتفاق شومی که در لاهیجان رخ داد

مهران خواستگارم بود ولی یک شب مرا دزدید و ... / نمی دانم چرا آن کار زشت را با نسترن کردم!+ عکس

پشت شمشادهای پارک با دو دوستش کمین کرده بودند و ... / جوان شیطان صفت در چند قدمی اعدام توبه نامه نوشت و ... + عکس

خواهر زن مطلقه ام روح زندگی من و زنم را دزدید!

فرهاد مرا در یکی از خیابان های خلوت برد و با تهدید کاری با من کرد که از گفتنش شرم دارم!

2 قاتل در زندان مشهد اعدام شدند + جزئیات

14 مرد سست اراده 30 میلیون تومان دادند تا آرزوی خانم را ببینند اما ...

نقشه کثیف و بی رحمانه پزشک قلابی برای دختر کرمانی

راز شوم نوعروس خشم نامزد سابق را برانگیخت

دامادی که قبل از ازدواج اجباری دختر جوان را باردار کرده بود!

رفتار کثیف جوانی که جاسوسی زن شوهردار را می کرد!

پیراهن صورتی دستگیر شد! + عکس

بلای وحشتناکی که 4 جوان روستایی در بیابان بر سر دختر دانشجو آوردند

مرد وحشی پس از آزار دختر دانش آموز به پیرزن 80 ساله هم رحم نکرد و ...+ عکس

عاشق دختر پرورشگاهی شدم اما ... / گفتگو با پسر یک کارخانه دار تهرانی که پس از ورشکستگی خودسوزی کرد + فیلم و عکس

مرگ تلخ کودک 3 ساله کرمانی با نیش عقرب

داماد را دزدیدند تا مهریه عروس خانم را بگیرند اما ...+عکس

قتل عام 6 کودک در حادثه آتش سوزی / پرونده ای که پس از 6ماه پیگیری می شود+ عکس

پشت پرده دستگیری 20 داعشی توسط پلیس های قلابی در تهران + عکس

 

کدخبر: 267125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟