عملیات کلانتری جوادیه برای دستگیری ماموری که هیچ وقت پلیس نبود! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ قربان منصوری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: در چند روز گذشته تعدادی از شهروندان به کلانتری، مراجعه و اعلام داشتند که یکی از مأموران این کلانتری با گرفتن رشوه قول مساعد داده که مشکل ما را حل کند. اما از تاریخ دریافت مبلغ و مدارک، گوشی خود را خاموش کرده و مدارک و مستندات ما در دست او باقی مانده است. 
 یکی از شاکیان پرونده در توضیح ماجرا گفت: با همسایه ام مشکلی داشتم که ناگهان فرد مورد اشاره به من مراجعه و اظهار داشت که از ماموران کلانتری 144 است؛ مدارکت را بده تا کارت را درست کنم. ولی دو روز بعد از این ماجرا، گوشی خود را خاموش کرده است. 
وی خاطرنشان کرد: شاکیان که همگی مشخصات یک نفر را بیان می کردند، ظن مأموران را برانگیخت که امکان فعالیت یک مامور قلابی در محدوده کلانتری وجود دارد. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه اذعان کرد: بنابراین برای پیشگیری از وقوع اتفاقات مشابه، تیمی از عوامل کلانتری، شناسایی متهم و مخفیگاهش را در دستور کار قرار دادند. چهره مظنون در تحقیقات میدانی شناسایی و نشانی مخفیگاهش بدست آمد. 
منصوری تصریح کرد: متهم که سوژه های خود را پس از زاغ زنی انتخاب می کرد، پس از سوژه یابی، خود را مامور کلانتری معرفی و با گرفتن یک سری مدارک و مبلغی پول از محل متواری می شد. 
این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: عوامل کلانتری توانستند متهم را طی یک عملیات پلیسی دستگیر و تحویل مقام قضائی بدهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟