به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حدود یک ماه پیش مردی با حضور در پلیس Police آگاهی همدان اعلام کرد که دختر و دامادش‌ مفقود شده‌اند و از آن ها خبری ندارد.
این مرد در اظهاراتش به ماموران پلیس آگاهی همدان گفت: من، دخترم غزاله و شوهرش ساکن همدان هستیم، چند روز پیش غزاله و شوهرش برای یک مهمانی Party به تهران رفتند اما هرچه با تلفن‌همراه آن ها تماس گرفتم پاسخگو نبودند و اثری از آن ها پیدا نکردم اکنون از شما برای یافتن آن ها کمک می‌خواهم.
با ثبت این شکایت تیمی از مأموران آگاهی با دستور بازپرس پرونده برای یافتن زن و شوهر جوان دست به کار شدند، مأموران در ابتدای تحقیقات سراغ خانواده شوهر غزاله رفتند که آن ها نیز اعلام کردند از ماجرا و حتی از مفقودی غزاله و شوهرش خبری ندارند.
در ادامه رسیدگی به پرونده، پدرشوهر غزاله در دادسرا حاضر شد و گفت: غزاله و شوهرش توسط فرد یا افرادی ربوده شده و گروگانگیرها در ازای آزاد کردن آن ها تقاضای 800 میلیون تومان پول کرده‌اند.
پس از این اظهارات تلاش پلیس برای یافتن مخفیگاه آدم‌ربایان و آزاد کردن غزاله و شوهرش بیشتر شد تا اینکه مشخص شد شوهرغزاله با چند نفر از بستگانش دچار اختلافات مالی شده و به احتمال زیاد آدم‌ربایی با همین انگیزه صورت گرفته است.
با به دست آمدن این اطلاعات مکان نگه‌داری غزاله و شوهرش در یک ویلا در کرج شناسایی و پلیس در یک عملیات توانست غزاله و شوهرش را پس از 21 روز از دست آدم‌ربایان آزاد کند همچنین چند متهم در رابطه با این پرونده بازداشت شدند.
غزاله پس از آزادی Freedom ابتدا اعلام کرد که از دست آدم‌رباها شکایتی ندارد اما بعداً مشخص شد که وی به دلیل ترس سخنی به زبان نیاورده، وی در اظهارات بعدی به پلیس گفت که اختلافات مالی بین متهمان و شوهرش، پای وی را نیز به این ماجرا باز کرده است.
در این بین، یکی از متهمان پرونده که آرش نام دارد، چند روز قبل به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس امورجنایی تهران گفت: بین شوهر غزاله و گروگانگیرها یک اختلاف حساب مالی 800 میلیون تومانی برقرار بود، زنی به نام سمیه (یکی از متهمان) از من خودرویی با قیمت 100 میلیون تومان خریده اما 70 میلیون تومان از پول را به من نداده و قرار بود با چکی به مبلغ 70 میلیون تومان طلبم تسویه شود، چندین بار می‌خواستم با وی تسویه کنم و پولم را بگیرم اما نشد تا اینکه یک روز سمیه با من تماس گرفت و گفت به شهرستان بروم.
وی ادامه داد: زمانی که به شهرستان رفتم متوجه شدم سمیه با شوهرغزاله اختلافات مالی دارد و مجددا به تهران بازگشتم تا اینکه چند روز بعد سمیه دوباره با من تماس گرفت و گفت برای گرفتن مابقی پولم به ویلایی در کرج بروم، چک را تحویل دهم تا پولم را به من بدهد، من نیز به ویلایی در کرج رفتم اما به محض ورود به ویلا متوجه قضیه گروگانگیری شدم، در این پرونده من بی‌گناه بودم و تنها قربانی اختلافات خانوادگی شدم.
آرش که یک نمایشگاه ماشین دارد، اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: سمیه از شوهر غزاله 800 میلیون تومان طلب داشت، قرار بود او طلبش را از شوهر غزاله بگیرد و مابقی بدهی‌اش به مرا بدهد و هر بار که برای گرفتن بدهی با وی تماس می‌گرفتم، می‌گفت به محض گرفتن طلبش از شوهر غزاله چک مرا نقد می‌کند و طلبم را می‌دهد اما اینگونه نشد و پای مرا به پرونده گروگانگیری باز کرد.
پس از این اظهارات، محمدمهدی مرشدلو؛ بازپرس پرونده متهم را در اختیار مأموران اداره اگاهی همدان قرار داد و پرونده با قرار عدم‌ صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوطه در همدان ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

وقتی به خانه آمدم کفش یک مرد ناشناس را مقابل اتاق دیدم و فهمیدم که بازهم ... + عکس

پیام عجیب منچستری ها برای داعش / عکس تمام قربانیان انفجار را ببینید+ عکس

مرد روستایی زن 26 ساله اش را در یک صحنه ناموسی کشت! + او تسلیم پلیس چالوس شد

6 ماه نبود که ازدواج کرده بودم که مهسا را در پارک با یک پسر دیدم و ...

وقتی با دوست شوهرم خلوت کردم او مرا به خانه اش برد و زندانی ام کرد...+ عکس

مرضیه خودش گفت با یک زن دوست شوم و بچه ها را بیرون فرستاد تا او را به خانه بیاورم و ...

فیلم لحظه شلاق زدن به مرد کثیف درملاء عام+ عکس

سر بریده مرد کرمانی به حرف آمد

وقتی دوستم در حال کشیدن مواد بود ، سراغ خواهرش رفتم و ... / در لاهیجان رخ داد

رفتار چندش آور با یک دختر / متهم عاشق بوی عرق کف پا است!

شوهر بی غیرتم از من خواست تا با مردها پولدار در باغ قرار بگذارم که ...

ساعت 10 شب بود درحال که شوهرم در خانه بود پیام عاشقانه برایم آمد و ...

آتش زدن دختر 14 ساله پس از ساعت ها شکنجه شیطانی +عکس

مرد کثیف پس از مرگ هم برای زن بی نوایش دردسر شد

سمیه می خواست رفتار زشت مرا با زنان غریبه به دختر و پسرم بگوید که ...

اقدام زشت و غیراخلاقی سه مرد سعودی با زن جوان در دوبی

آتش زدن دختر 14 ساله پس از ساعت ها شکنجه شیطانی +عکس

بلایی که در گوشه دنج پارک جنت سر دختر و پسر جوان آمد

لغو کنسرت در آبادان!

آخرین فریادهای خلبان هواپیمای مسافربری ژاپن پیش از سقوط + فیلم، عکس و صوت

زنده به گور شدن نوزاد یک ارتباط چندش آور و پنهانی+ عکس

 

 

کدخبر: 267407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟