به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بامداد 31 اردیبهشت امسال در پی اعلام مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان فاطمی اردبیل به پلیس Police 110 مبنی بر وجود مصدوم اعزامی از شهرک کارشناسان، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.
در بررسی ها مشخص شد مصدوم 21 ساله در درگیری با فردی 26 ساله در یکی از کافه خانه های واقع در شهرک کارشناسان اردبیل که به همدیگر توهین و اهانت کردند و پس از خروج از کافه، مصدوم توسط ضارب از ناحیه قلب مجروح و در بیمارستان جان باخت.
در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم متواری و محل اختفای وی معلوم نیست.
با ورود کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی اردبیل به پرونده و انجام تحقیقات پلیسی پیچیده و تخصصی، مخفیگاه متهم را در خانه یکی از بستگانش در محله کاشانی اردبیل شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی تیم ضربتی پلیس در یک عملیات برنامه ریزی شده متهم فراری را غافلگیر و دستگیر کردند.
متهم در بازجویی های صورت گرفته اظهار کرد: با مقتول به علت اختلاف پیشین ناشی از تصور مقتول به جهت بدگویی متهم پشت سر وی درگیر شده و با توجه به اینکه مقتول از نظر هیکل قوی تر بود متهم از ترس اقدام به استفاده از چاقو کرده و وی را از ناحیه قفسه سینه و قلب مورد ضرب و جرح قرار داه که در نهایت منجر به مرگ وی شد.
متهم با معرفی به دادسرا و صدور قرار مناسب روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟