به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ شاهپور بهرامی رئیس پلیس Police شهرستان کهنوج با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing مسلحانه، شرارت و تیراندازی در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
رئیس پلیس شهرستان کهنوج افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات توانستند سارق مسلح و عامل شرارت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم، دوکیلوگرم تریاک، یک چرخ گوشت جهت مخلوط کردن مواد مخدر، یک دستگاه چرخ مخصوص دوخت کیسه های تریاک و یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات ممنوعه را نیز کشف کردند.
بهرامی گفت: این متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت و ایجاد ناامنی است، در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به جرم Crime وشرارت های خود، از جمله سرقت مسلحانه با لباس نظامی، حمل سلاح غیر مجاز، حمل مسلحانه مواد مخدر با اوزان بالا، زورگیری و راه بندی اعتراف و اقرارکرد. 
رئیس پلیس شهرستان کهنوج از عزم راسخ نیروی انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش و شرارت خبر داد و افزود: نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا عده ای شرارت و هنجارشکنی را دستاویزی برای کسب شهرت و منفعت قرار دهند و در مقابله با آن ها مانند سدی مستحکم خواهند ایستاد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟