اواسط سال 85 به پلیس خبر رسید صاحب یک گاوداری و کارگرش به قتل Murder رسیده‌اند. این گاوداری در حوالی شهریار قرار داشت و قاتلان در جریان جنایت وسایل گاوداری را به هم ریخته بودند و شواهد نشان می‌داد که این جنایت با انگیزه سرقت Stealing رخ داده است. هیچ‌کس از هویت عاملان جنایت اطلاعی نداشت و با وجود تلاش‌های پلیس هیچ ردی از جانیان به‌دست نیامد.

در این شرایط پرونده قتل در گاوداری به بایگانی سپرده شد. درحالی‌که 4 سال از این جنایت مرموز گذشته بود زن جوانی نزد پلیس رفت و از قتل پدرش به‌دست برادرش خبر داد. او گفت: پدرم کارگر یک گاوداری در حوالی شهریار بود. 4 سال قبل برادرم که با او دچار اختلاف بود با همدستی دوستانش به گاوداری رفت و پدرم را همراه با صاحب گاوداری به قتل رساند. او آن شب به خانه آمد و همه‌‌چیز را برایم تعریف کرد اما تهدید کرد که اگر با کسی حرفی بزنم من را هم می‌کشد.

من هم از ترس طی این سال‌ها این راز را در سینه‌ام حفظ کردم تا اینکه مدتی قبل وقتی ازدواج کردم همه‌‌چیز را به شوهرم گفتم. او هم من را تشویق کرد همه‌‌چیز را به پلیس بگویم. به‌دنبال اظهارات این زن مأموران به بررسی پرونده‌های قدیمی پرداختند و دریافتند قتلی که این زن از آن صحبت می‌کند همان پرونده جنایت در گاوداری است. به این ترتیب 3 نفر از متهمان دستگیر شدند اما از نفر چهارم ردی به‌دست نیامد. متهمان در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کردند.

متهم اصلی گفت: من با پدرم اختلاف داشتم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. قبل از حادثه Incident این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم و به آنها گفتم صاحب گاوداری یکی از گاوهایش را فروخته و پول زیادی دارد. آنها هم قبول کردندو همراهم آمدند. وی ادامه داد: ما از روی دیوار وارد گاوداری شدیم. هم پدرم هم صاحب گاوداری خواب بودند. من سراغ پدرم رفتم.

او خواب بود و با چکش ضربه‌ای به سرش زدم و وی را به قتل رساندم. دوستانم هم صاحب گاوداری را به قتل رساندند و با سرقت مبلغی پول از آنجا فرار Escape کردیم. متهمان در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کردند و در نهایت پرونده‌شان با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قرار است به‌زودی متهمان در برابر قضات عالی رتبه دادگاه به دفاع از خود بپردازند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 267948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟