قتل در معدن متروکه مس جنوب تهران / صدای شلیک گلوله در منطقه پیچید + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 4 بعد از ظهر 31 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 174 قیام دست در جریان تیراندازی مرگباری قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران به محل حادثه Incident درمعدن مس در محدوده روستای چهل قز حاضر شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پبردند که صاحب معدن، اگبر 45 ساله هدف شلیک گلوله مرگبار و ضربات جسم نوک تیزی قرار گرفته است.
بدین ترتیبی تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور رییس شعبه 101 دادگاهخاوران وارد عمل شدند.
کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل جنایت Crime نگهبان معدن را که ماجرای مرگ صاحب معدن را به پلیس مخابره کرده بود هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: با وجود تعطیلی معدن ، صاحب معدن ساعت 12  به معدن آمد و عنوان داشت که با دو نفر قرار ملاقات دارد و از من خواست تا آنها را به دفترش در داخل معدن راهنمایی کنم .
وی افزود:ساعت 15 دو جوان با یک پراید به معدن آمدند و عنوان داشتند که با مقتول قرار ملاقات دارند آنها را به دفتر کار صاحب معدن راهنمایی کرده و خودم به کیوسک نگهبانی بازگشتم.
نگهبان معدن ادامه داد: هنوز نیم ساعت نگذشته بود که ناگهان صدای شلیک گلوله شنیدم و به سرعت خودم را به سمت اتاق مدیر رساندم که یکی از آنها با اسلحه ای که در دست داشت به سمتم من آمد و اسلحه را روی سینه ام گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد.
این نگهبان گفت: 2 مرد سوار بر پراید پا به فرار Escape گذاشتند و زمانیکه وارد دفتر رییس شدم پس از جستجو داخل اتاق با جسد صاحب کارخانه را در نزدیکی دیوار پشت میز پیدا کردم و خیلی زود پلیس را با خبر کردم.
کارآگاهان با اقدامات فنی و چهره نگاری به کمک مرد نگهبان معدن موفق شدند چهره فرضی 2 جوان پراید سوار را به دست آورند.
در این مرحله ماموران به سراغ خانواده قربانی جنایت رفته و زمانیکه آنها عکس چهره نگاری شده متهمان رامشاهده کردند خیلی زود 2برادر به نام های مجتبی 37 ساله و مهدی 25 ساله شناسایی شدند.
همین کافی بود تا ردیابی های پلیسی آغاز شود و روز 6 خرداد ماه مخفیگاه 2 برادر در منطقه اتابک ردزنی و در عملیاتی غافلگیرانه مهدی و مجتبی دستگیر شدند.
مجتبی 37 ساله در اعترافات ابتدایی ادعا کرد که برادرش مهدی در این جنایت هیچ نقشی نداشته و بی گناه است.

مجتبی گفت: 6 سال قبل قربانی جنایت در مغازه ام در منطقه اتابلک کار می کرد تا اینکه یک روز به سراغم آمد و با در دست داشتن سند یک معدن مس ادعا کرد صاحب یک معدن شده است.
وی ادامه داد: مقتول در آن زمان مقتول پولی برای سرمایه گذاری در معدن مس نداشت و من پیشنهاد سرمایه گذاری را به او دادم و قرار شد 5 درصد از مالکیت معدن را به نام من ثبت کند.

قاتل جوان ادامه داد: با فروش خانه و مغازه هایم نزدیک به یک میلیارد تومان پول تهیه کردم همه را در معدن مس روستای چهل قز سرمایه گذاری کردم.
در این سال ها مقتول برای به نام کردن سهم من از معدن بهانه می آورد و این در حالی بود که همه حرفهایی که زده بودیم به صوررت لفظی بود و من هیچ مدرکی برای اثبات حرفها و گرفتن حقم نداشتم.
مجتبی گفت: چند روز قبل سال 96 ، اسلحه را تهیه کردم و تا اینکه روز جنایت به خاطر ترسی که از مقتول داشتم با اسلحه که همراهم بود به دتفر کارش رفتم.
همراه برادرم وارد دفتر کاری صاحب معدن مس شدم و از او درخواست پول کردم اما متوجه شدم هیچ پولی در میان نیست و منکر هرگونه پرداخت پول و سهم داشتن من شده که به همین خاطر اسلحه را از زیر لباسم بیرون کشیدم و او را که روی صندلی نشسته بود به سمت دیوار پشتی دفتر کشاندم گلوله ای را در آنجا شلیک کردم.
وقتی مقتول روی زمین افتاد خودم را به بالای سرش رساندم و گلوله دوم را به سمت سینه اش شلیک کردم و سپس با چاقویی که همراهم بود چند صربه به پهلو و دست و گردن مقتول زده و در حالیکه برادرم با دیدن این صحنه شوکه شده بود به سرعت پا به فرار گذاشتیم.
بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات متهم اصلی پرونده در  خصوص ارتکاب جنایت و به جهت انجام تحقیقات تکمیلی ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت". برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

توطئه شوم مرد تهرانی که از دختر 17 ساله مازنی خواستگاری کرد

بدلکار سریال پایتخت برای جراحی جمجمه به تهران منتقل شد/ آمبولانس سر صحنه حاضر بود + فیلم لحظه حادثه

سایه خوفناک تب کشنده بر سر سیستان / مصرف گوشت قرمز جای نگرانی ندارد + فیلم و عکس

واکنش وزارت بهداشت به اخبار "طغیان تب کریمه کنگو " / امسال تا کنون 2 نفر فوتی داشتیم

7 قتل خونین بخاطر شایعه‌پراکنی در واتس‌اپ/2 طایفه به جان هم افتادند

جسد سوخته مردانه در حاشیه روستا چه راز ی داشت؟/دستگیری قاتلان فراری در مرز + عکس قاتلان

فیلم لحظه دفن کردن اولین قربانی تب کنگو در قبرستان شهرستان مبارکه + عکس

فیلم جدید و دیده نشده در حادثه 11 سپتامبر

قتل در معدن متروکه مس جنوب تهران / صدای شلیک گلوله در منطقه پیچید + عکس

پرونده 5 میلیارد تومانی / مردی انبار را به بازگانان اجاره می داد و کلیدش را در اختیار دزدان می گذاشت + عکس

مادر سنگدل به خاطر حبس 2 فرزندش در صندوق عقب خودرو دستگیر شد +عکس

وقتی شوهر کردم راز کثیف گاوداری را به او گفتم و ... / حالا پلیس همه را دستگیر کرده است

فوت مشکوک یک قصاب در بندرعباس / آیا تب کنگو به بندرعباس رسیده است؟

مامورین پلیس این مرد را جلوی چشم دختر 4 ساله اش کتک زدند+ فیلم

عاشق دختر گیتاریست شدم و بعد نیلوفر به زندگی ام وارد شد / نمی دانم چرا دوست صمیمی ام او را به خانه اش برد و ...

حادثه دلخراش هنگام ساخت یک صحنه اکشن در مجموعه پایتخت 5 + فیلم

دختر نوجوان هندی با یک سگ ازدواج کرد! +تصاویر

پیمان دیگر قصاص نمی شود / هنرمندان دست به کار بزرگی زدند

حمله دزدان شمشیر به دست به مرد طلافروش+عکس

تحقیقات در پرونده مرگ مشکوک مرد کارگر در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

 

کدخبر: 268014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟