به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه چهارشنبه سوم خرداد ماه امسال ماموران پلیس Police قوچان در جریان یک آدم ربایی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.
سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم رییس پلی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی قوچان درتماس پسر جوانی از ماجرای ربوده شدن برادر 16 ساله اش خبر داد و مشخص شد که گروگانگیران در تماس با این خانواده پیشنهاد 6 میلیون 800 هزار تومان برای رهایی پسر نوجوان داده اند.
وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که ساعت 10 شامگاه چهارشنبه 3 مرد سووار بر خودروی پژو پارس اقدام به ربودن پسر نوجوان در قوچان کرده و به سرعت پا به فرار Escape گذاشته اند.
رییس پلیس خراسان رضوی ادامه داد: خیلی زود ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی عاملان این گروگانگیری  میلیونی شدند.
سرتیب امیری مقدم گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران در یک عملیات و پس از 4 ساعت از ماجرای آدم ربایی موفق به دستگیری 3 مرد و رهایی پسر 16 ساله به نام سجاد شدند.
وی اظهار کرد: گروگانگیران که همگی سابقه دار هستند در بازجویی ها اختلاف حساب با خانواده سجاد را علت این گروگانگیری میلیونی اعلام کرده اند.
بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار دارند و از مخفیگاه این مردان خودروی پژو پارس و موتور سیکلت آپاچی به دست آمده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟