به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 20:30 دقیقه یکشنبه 7 خرداد ماه امسال مادر نگرانی در تماس با امدادگران اورژانس برای نجات پسر 17 ساله اش در خواست کمک کرد.
خیلی زود تیم های امدادی و ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به خانه زن جوان در خیابان حاجیان منطقه 30 متری جی حاضر شدند و با صحنه هولناکی روبرو شدند.
پسر 17 ساله با چاقو آشپزخانه  ضربه ای به شکم خود زده بود و غرق خون روی زمین افتاده بود که خیلی زود تیم پزشکی پسر نوجوان را که بنیامین نام دارد به بیمارستان لقمان منتقل کردند.
تلاش پزشکان برای نجات جان بنیامین ادامه داشت اما این پسر نوجوان به خاطر شدت ضربه چاقو و خونریزی که داشت روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ماجرای خودکشی تلخ بنیامین به بازپرس سید سجاد منافی آذر مخابره شود.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی  تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.
ماموران در این مرحله پی بردند که بنیامین روز پنج شنبه 4 خرداد در بازداشت پلیس قرار داشته و روز شنبه 6 خرداد با قرار کفالت از کانون اصلاح تربیت و تربیت آزاد شده است.
در ادامه مشخص شد که پدر و مادر بنیامین از سال 86 از هم جدا شده اند و بنیامین بیشتر اوقات در کنار مادرش بوده که عصر یکشنبه ابتدا با مادرش اختلاف پیدا کرده و از خانه خارج شده و در تماس تلفنی با مادرش تهدید به خودکشی کرده است و پس لحظاتی دوباره به خانه بازگشته و پس از درگیری دوباره با مادرش به سمت آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقویی به زندگی خود پایان داده است.
بنا به این گزارش، با دستور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟