این مرد شکارچی زنان تنها است!مخفیگاهش را به پلیس خبر دهید + عکس بدون پوشش

روز 20 فروردین ماه امسال  وقوع یک سرقت خشن از خانه ای در خیابان حبیب اللهی به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد مردی  پس از ورود به خانه ی زن65 ساله و اطلاع از محل نگهداری اموال باارزش این زن اقدام به سرقت Stealing بیش از 80 میلیون تومان طلا و جواهرات و پول داخل منزل وی کرده و از محل متواری شده است .

ماجرای این سرقت به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 2 تهران ،  در اختیار پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران  قرار گرفت .

زن تنها در این مرحله  به کارآگاهان گفت : " ساعت  3 بعد از ظهر داخل خانه نشسته بودم که زنگ خانه به صدا در آمد ؛مردی خودش را مأمور بانک معرفی کرد و مدعی شد که من در قرعه کشی بانک برنده چند میلیون تومان پول شدم ؛ به این بهانه این شخص که لباس سفید به تن داشت وارد خانه شد و پس از لحظاتی از من درخواست مدارک شناسایی کرد تا به قول خودش امور اداری جهت تحویل پول قرعه کشی را انجام دهـد . برای آوردن مدارک شناسایی به سراغ کمددیواری داخل یکی از اتاق ها رفته بودم ؛ ناگهان احساس کردم شخصی پشت سرم ایستاده! که به محض برگشتن با این مرد روبرو شدم ؛ قصد اعتراض به حضور او در داخل اتاق را داشتم که ناگهان به سمت من حمله ور شد و در حالیکه قدرت مقابله با او را نداشتم ، همه طلا و جواهرات و پول هایم را از داخل کمد دیواری سرقت کرد و از محل متواری شد " .

کارآگاهان با شنیدن این ماجرا و با توجه به شیوه و شگرد سرقت به بررسی وقوع سرقت های مشابه پرداخته و اطلاع پیدا کردند که سرقت های مشابه دیگری در دیگر مناطق تهران دقیقا به همین شیوه و شگرد رخ داده است .

بررسی اظهارات مالباختگان جدید نشان داد که مردی با مشخصات یکسان و تحت عناوین "مأمور اداره بیمه" یا "کارمند بانک" و به بهانه های مختلف "پرداخت حقوق مستمری" و یا "برنده شدن افراد در قرعه کشی بانک" به در خانه هایی که در همه آنها افراد سالخورده ( عمدتا پیرزن ) زندگی می کنند ، مراجعه کرده است پس از ورود به منازل افراد ، در صورت امکان به شیوه "کش روی" و در صورت اطلاع مالباختگان از هویت واقعی اش به شیوه "زورگیری" اقدام به سرقت پول ، طلا و جواهرات کرده و سرانجام با یک  موتورسیکلت طرح ویو آبی رنگ از محل متواری شده است .

کارآگاهان با بهره گیری از اظهارات شکات و مالباختگان در خصوص مشخصات ظاهری سارق ، شیوه و شگرد سرقت و نهایتا بهره گیری از سوابق مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای به نام "فریدون . ن" 50 ساله شدند .

بررسی سوابق "فریدون . ن" حکایت از آن داشت که این شخص از مجرمین سابقه دار و حرفه ای با 13 سابقه دستگیری و زندان Prison است که در این 13 فقره بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف کلاهبرداری ، قاپ زنی و سرقت منزل از سوی پایگاه های مختلف آگاهی دستگیر و روانه زندان شده و در بسیاری از پرونده سرقت های خود نیز دقیقا به همین شیوه و تحت عناوین "مأمور اداره بیمه" و یا "کارمند بانک" اقدام به سرقت از افراد سالخورده کرده است .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت : "در ادامه اقدامات پلیسی جهت دستگیری "فریدون . ن" ، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق متهم اقدام به شناسایی آخرین محل سکونت وی در محدوده میدان شهدای هفتم تیر کرده ودر تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که این شخص به واسطه اقدامات مجرمانه از سوی خانواده طرد و در حال حاضر بلامکان است ؛ لذا در ادامه پیگیری پرونده و به جهت دستگیری این متهم سابقه دار و حرفه ای و همچنین شناسایی سایر شکات و مالباختگان احتمالی ، تقاضای انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است " .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در پایان خبر عنوان داشت : "از کسانیکه  موفق به شناسایی تصاویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 21869006 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهرانقرار دهنـد ؛ همچنین از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی در جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

آقای دکتر مرا خام کرد و من بلیط خوشبختی ام را به او سپردم ولی ...

همسرم با ترفندهایی که به او آموزش داده بودم با مردان غریبه ارتباط برقرار می کرد !

شلاق و 41 سال زندان تاوان فریب 6 دختر جوان تهرانی+ عکس

اردشیر با اینکه نامزد کرده بودم دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ... + عکس

این دختر 15 ساله دوست داشت زود ازدواج کند! / او در دام سایت همسریابی افتاد

به خاطر پسر همسایه، من و مادرم پدرم را بیهوش کردیم و ... + عکس

راز زشت رها شدن دختر جوان بیهوش در پارک غرب تهران / امیر آب میوه داد و بعد ...

داستان غصه های «سمانه» با گرگ هایی که از دیوار به خانه شان حمله کرده اند + عکس

ماجرای کاپشن لجن آلود یک مرد در خلوتگاه روستایی

رد پای نامزد شهرام در مرگ مشکوک او در بیمارستان لقمان تهران

فیلم لحظه وحشتناک پرت کردن یک بچه یک ساله در خیابان+ فیلم و عکس

قتل در میدان بهاران تهران

دختر 16 ساله تهرانی با 44 ضربه چاقو پدرش را کشت + عکس

عوامل اورژانس مادر 16 ساله باردار را دوبار به زمین انداختند +فیلم

پیام عجیب دختر ۱۱ ساله دنیا را بهم ریخت! +تصویر

ریحانه راز شومی از مادرش به زبان آورد / آن شب دو مرد در خانه ما بود!

دفن یک قربانی تب کریمه کنگو در اصفهان تایید شد؟ + فیلم و عکس

دستبرد خنده دار داماد از مادر زنش + عکس

 

کدخبر: 268382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟