فروپاشی باند مدیران حوزه انشعابات در دماوند / این افراد مشغول به چه کار کثیفی بودند؟

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند بااعلام این خبر اظهار کرد: یک باند از مدیران خدمات مربوط به حوزه انشعابات و خدمات عمومی در شهرستان دماوند، دستگیر و روانه زندان Prison شدند.
وی افزود: مدتی بود که از طریق گزارش‌های مردمی مطلع شدیم باندی در ادارات خدمات عمومی با اخذ رشوه و محاسبه پول‌های بسیار سنگین، برای افراد انشعاباتی وصل می‌کنند؛ به این ترتیب با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند یکی از مسئولان ادارات حاضر در شهرستان دماوند بوده است که با همکاری کارمندان ذیربط به این امر می‌پرداختند.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات اطلاعاتی در این خصوص صورت پذیرفت و این افراد در حال اخذ رشوه دستگیر شدند.
ابراهیمی بسابی تأکید کرد: این افراد مدت قابل توجهی دست به چنین کاری می‌زدند و اکنون ما در حال بررسی در سطح شهرستان هستیم تا ببینیم این انشعابات غیر مجاز برای چه کسانی نصب شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون در این رابطه چهار نفر دستگیر و روانه زندان شدند و ما همچنین در صدد شناسایی و دستگیری سایر متخلفان هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در خصوص تخلفات دیگر ادارات گفت: گزارشات غیر محسوسی از تخلفات سایر ادارات به دست ما رسیده است که موجب تضییع حقوق دولت و اقدامات غیرقانونی نظیر اخذ رشوه می‌شود؛ در این خصوص نیز ما درصدد شناسایی و دستگیری این افراد هستیم.
ابراهیمی بسابی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که امورات خود را از طریق قانونی انجام دهند؛ زیرا اگر فعالیتی غیرقانونی و با پرداخت رشوه صورت گیرد، در نهایت افشا می‌شود و با تشکیل پرونده مجازات می‌شوند.
وی افزود: کلیه انشعاباتی که به صورت غیرمجاز و با پرداخت رشوه وصل شده است، قطع و جمع‌آوری می‌شوند و ما قطعاً درصدد مسدود نمودن این انشعابات هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟