به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا قدمگاهی رئیس پلیس Police شهرستان قوچان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs استان خراسان شمالی مبنی بر ورود محموله مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان قوچان با یک سواری پراید ۱۳۲ به سرنشینی زوجی جوان تیمی از مأموران وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با کنترل خودروهای عبوری در محور چناران-قوچان خودروی حامل مواد را در محدوده روستای آلماجق شناسایی و با علائم هشداردهنده متوقف کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از جاسازی ماهرانه آن مقدار ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
قدمگاهی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در همین راستا یک پژو پارس با سه سرنشین که به عنوان راه پاک کن محموله مواد مخدر را هدایت می‌کرد را توقیف کردند.
رئیس پلیس شهرستان قوچان اذعان کرد: در ادامه این عملیات با توجه به سوابق کیفری اعضای این باند با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه آنان در خیابان باغ صفا شهر قوچان بازرسی و مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی با اشاره به توقیف خودروها عنوان کرد: متهمان که همگی اعضای یک خانواده اند پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟