به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس Police استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی شکایت اعضاء یک شرکت تعاونی از هیئت مدیره این شرکت مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی که در بهمن ماه سال 955 صورت گرفته بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سردار رحیمی افزود: کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات گسترده در خصوص موضوع این پرونده پی بردند 4 نفر از اعضاء اصلی هئیت مدیره این شرکت تعاونی به بهانه خرید زمین در تهران مبلغی بالغ بر 19 میلیارد و 760 میلیون ریال از اعضاء شرکت دریافت و متواری شده اند.
وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور اعضاء این باند در محدوده یکی از محله های شهر زاهدان مطلع و پس از شناسایی محل مخفیگاه آنها، با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این باند را دستگیر کردند.
رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان گفت: متهمان پس از روبه رو شدن با مدارک پلیسی لب به اعتراف گشودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟