شمارش معکوس برای اعدام دزدان سوپرمارکت‌ها +عکس

3 عضو دیگر این باند نیز به حبس و تبعید محکوم شدند. اعضای این گروه مخوف سرقت‌هایشان را از 23آذر 95شروع کردند. آنها در نخستین شب با استفاده از یک خودروی سمند به سوپرمارکتی در جنوب شرق تهران دستبرد زدند. 3نفر از دزدان که نقاب به صورت داشتند از ماشین پیاده شده و وارد مغازه شدند. یکی از آنها قمه و شمشیر و دیگری اسلحه و شوکر در دست داشت که با آن صاحب سوپرمارکت را تهدید به قتل Murder کردند. در ادامه نفر سوم خودش را پشت دخل رساند و تمامی پول‌های موجود در آن را سرقت Stealing کرد.

به‌دنبال این سرقت دستگیری دزدان مسلح در دستور کار پلیس قرار گرفت. هنوز ردی از آنها به‌دست نیامده بود که گزارش چند سرقت مشابه دیگر هم به مأموران رسید و این نشان می‌داد که دزدان خشن به‌صورت سریالی و سازمان یافته نقشه‌های خود را پیش می‌بردند. به گفته مالباخته‌ها دزدان در تمامی سرقت‌ها از خودروی سمندی سفید رنگ استفاده می‌کردند که در ادامه تحقیقات مشخص شد پلاک خودرو سرقتی است.

گزارش 9سرقت در یک شب

جست‌وجو برای دستگیری دزدان ادامه داشت تا اینکه آنها مخوف‌ترین سرقتشان را مرتکب شدند. دزدان نقابدار در یک شب به 9رستوران و سوپرمارکت از جنوب شرق تا غرب پایتخت، دستبرد زدند. آنها از ساعت 23سرقت‌های مسلحانه را آغاز کردند و ساعت یک بامداد همان شب و پس از آخرین سرقت گریختند. آنها در همه سرقت‌ها با اسلحه، قمه و شمشیر صاحبان رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها را تهدید به قتل کردند و موجودی دخل را به سرقت بردند.

دستگیری

کارآگاهان سرانجام با انجام اقدامات اطلاعاتی هر 5سارق مسلح را شناسایی کردند و آنها را در عملیاتی غافلگیرانه در قرچک و تهران به دام انداختند. این گروه مخوف پس از دستگیری پیش روی قاضی نصرتی بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار گرفتند و به ارتکاب 18فقره سرقت اقرار کردند.

آنها مدعی شدند که در این سرقت‌ها 30میلیون تومان پول گیرشان آمده است. سرکرده باند که مدعی بود بازیگر تئاتر و بدلکار است و در یکی از سریال‌های معروف هم بدلکاری کرده در بازجویی‌ها گفت: همه‌‌چیز برای من یک بازی مهیج بود و چون علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های هالیوودی دارم تصمیم گرفتم به سبک این فیلم‌ها به مغازه‌ها حمله کنیم و دست به سرقت بزنیم تا هم هیجان را تجربه کرده باشیم و هم مشکل مالی‌مان حل شود.

وی درخصوص جزئیات سرقت سمند گفت: با 2نفر از بچه‌های باند در ترمینال جنوب سوار خودروی سمند شدیم و در بین راه با تهدید شمشیر و گاز اشک‌آور روی راننده آن، خودرو را سرقت کرده و راننده را به بیرون از ماشین انداختیم. پس از آن اسلحه‌ای در ورامین خریدم و راهی مغازه‌ها شدیم. سرکرده باند به جز این دزدی‌ها به سرقت از 2راننده کامیون حوالی آزادگان هم اقرار کرد و گفت: با همدستانم با تهدید شوکر و شمشیر به سراغ راننده‌هایی که کنار جاده توقف کرده بودند رفتیم و اموالشان را سرقت کردیم.

پس از تکمیل تحقیقات قاضی پرونده برای 2نفر از متهمان این باند درخواست محاربه کرد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب فرستاده شد. 2نفر از متهمان پس از محاکمه در دادگاه انقلاب محارب شناخته و به اعدام execution و مابقی به جرم Crime سرقت مسلحانه به حبس و تبعید محکوم شدند. احکام صادره با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان نیز مهر تأیید بر آن زدند. به این ترتیب آنها به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شدند و شمارش معکوس برای اجرای حکم اعدام آغاز شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرنوشت شوم دختر عاشق و پسر نماینده مجلس در یک خلوتگاه

زنم با یک مرد به ییلاق طرقبه می رفت و حالا دختر 15 ساله ام را فروخته است!

یا امام رضا من دزد نیستم!

اعتراض به رفتار زشت 2 مرد در ایستگاه مترو جان یک تن گرفت

منشی پزشک در دام کثیف بیمار پولدار تهرانی + عکس

دامادی در تهران پس از نامزد کردن زن چهارم دستگیر شد! +عکس

تاجر مشهور آرایشگر زن را به زور به آپارتمانش در یک برج کشاند و ... / این زن همسایه تاجر بود و ...

مرگ دلخراش 4 کارگر در سقوط به داخل دستگاه خمیر کاغذ نیشابور

خوکشی زن 28 ساله به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن دیگر

سگ های وحشی، دختر بچه را خوردند! + عکس

پسر خردسال شاهد قتل پدر

تنبیه دردسرساز مزاحم سمج زن شوهردار در تهران / او حالا شاکی شده است!

چهارمسافر زنده زنده در تصادف آتشین سوختند + عکس هولناک

آتش‌گرفتن چند خودرو براثر گرما در سیستان و بلوچستان

پسر 15 ساله پول گرفت تا با یک زن ارتباط شوم برقرار کند+ عکس زن

سرنوشت دانشجویی که به‌خاطر 2 میلیون تومان آدم کشت! + عکس

مینای 15 ساله دنبال شوهر می گشت که ...

فیلم / پسر 5 ساله سرطانی پلیس سمنان شد!+عکس

سقط جنین به خاطر پنهان کردن ارتباط با مرد متاهل+عکس

اعدام برای سیاه پوش مسلح در مشهد + عکس

ماجرای فرار تازه عروس مدتی پس از عقدکنان / سحر همراه مرد 50 ساله دستگیر کردند! + عکس

دومین حکم اعدام یک قاتل

رقص و پایکوبی 15 دختر و پسر مست در پارتی شبانه یک سفره خانه

 

کدخبر: 268637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟