به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، درپی وقوع چند سرقت Stealing مسلحانه در ماه های گذشته در آبادان و خرمشهر که باعث زخمی شدن چند تن از طعمه های سارقان شده بود سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان دستور دستگیری عاملان این سرقت ها را صادر کرد.
ماموران در این مرحله با اقدامات فنی موفق به شناسایی سارقان مسلح که نوجوان های کم سن و سال بودند شدند و در بازجویی از متهمان مشخص شد که این باند 7 نفره از سوی پسر نوجوانی به نام صابر تشکیل شده است.
در این راستا ماموران پلیس با گشت زنی های نامحسوس ، محل های سرقت را تحت نظر قرار دادند تا اینکه در خیابان یکم احمد آباد ماموران رییس باند دزدان مسلح را شناسایی کردند.
صابر در این صحنه با دیدن ماموران پا به فرار Escape گذاشت و پس از یک تعقیب و گریز طولانی ماموران موفق شدند صابر را تحت محاصره خود قرار دهد که در این مرحله این نوجوان قصد داشت با درگیری از ماموران به فرار ادامه دهد که در عملیات غافلگیرانه پلیس زمینگیر شد.
صابر در اعترافاتش گفت: با همدستی 7 پسر نوجوان و کودک برای هیجان که بیشتر نوعی تفریح برای ما بود اقدام به سرقت مسلحانه می کردیم.
وی افزود: از اینکه همه جای شهر حرف از باند ما بود بیشتر انگیزه پیدا می کردیم که به این سرقت هایمان ادامه دهیم و وقتی دوستانم دستگیر شدند فکر نمی کردم که لو بروم اما خیلی زود دستگیر شدم.
بنا به این گزارش، این متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 268758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟