سوم اردیبهشت ماه امسال خانمی با شکایتی در دادسرای تهران مدعی شد، پسرش به همراه عروس و نوه اش که به خاطر بدهی زیاد در همدان ساکن شده اند چند روز است که به تلفن جواب نمی دهند و احتمال می رود آنها از طرف طلبکاران ربوده شده باشند.

به گزارش این منبع، با طرح شکایت پرونده به دادسرای همدان ارجاع داده شد و کارآگاهان پلیس Police آگاهی ماموریت یافتند تا به این شکایت رسیدگی کنند.

فرد شاکی در اظهاراتش به ماموران گفت: پسرم به همراه همسر و فرزندش برای فرار Escape از دست طلبکاران اواخر فروردین سال جاری از تهران به همدان مهاجرت کردند ولی الان چند روز است که به تلفن پاسخگو نیستند و همچنین وی از چند تماس مشکوک که نشان از یک آدم ربایی داشت خبر داد.

با اخذ شکایت، کارآگاهان با بررسی ها توانستند محل سکونت این خانواده را در همدان شناسایی کنند که البته کسی در آنجا ساکن نبود ولی صاحب خانه تایید کرد چند روز است که مستاجرش در خانه حضور ندارد.

کارآگاهان تحقیقات خود را درباره یافتن خبری از سرنوشت این خانواده آغاز کردند و به وی آموزش دادند که در زمان تماس آدم رباها چگونه رفتار کند تا شک آن ها برانگیخته نشود.

همزمان ماموران خانه را نیز به صورت نامحسوس زیر نظر داشتند تا اینکه مشاهده کردند همسر بدهکار به اتفاق 2 مرد جوان برای انتقال اثاثیه منزل به محل وقوع آدم ربایی مراجعه کردند که تمامی آنها توسط پلیس بازداشت شدند.

مسر بدهکار با دیدن ماموران از 2 مرد همراه خود به جرم Crime آدم ربایی شکایت کرد و گفت: همسرم به زنی مبلغ پنج میلیارد ریال بدهکار است که وی به همراه سه مرد دیگر آنها را از همدان ربوده اند و در حال حاضر در کرج نگهداری می کنند.

وی درباره علت حضورش به همراه متهمان در همدان گفت: به اجبار برای انتقال اثاثیه منزل و گرفتن مبلغ 500 میلیون ریال پول رهن از صاحب خانه به همدان مراجعه کرده است.

با دستگیری 2 متهم که به آدم ربایی با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند، مشخصات محل نگهداری گروگان hostage ها در باغی در حوالی کرج شناسایی و ماموران پلیس آگاهی همدان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرج محل را محاصره کردند.

پلیس آگاهی در عملیات ضربتی همه متهمان را دستگیر کرده و ربوده شده ها را بدون کوچک ترین آسیب نجات دادند با این وجود پرونده این آدم ربایی در بازپرسی همدان در حال بررسی و متهمان با قرار قانونی روانه زندان Prison شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

جگرکی کرمانشاهی از تب کریمه کنگو مرد/دفن جسد در اعماق زمین+ عکس محل دفن با مراقبت های ویژه

دو مرد با هم به داخل یک سرویس بهداشتی رفتند و ...+ عکس

دختربچه سر راهی حسن آباد تهران که مهندس فیزیک هسته ای شد / مادر او را می شناسید+ عکس

ملاقات شبانه با مائده در پارک ملت / او شوهر داشت و من چشم بسته غلام او شدم!

دستفروش های تجریش 5 مامور سد معبری شهرداری را کتک زدند + عکس

مرد مسلمان بخاطر خوردن گوشت خوک میلیاردر شد!

قاتل شهید دلاور به قصاص محکوم شد + عکس

بلای وحشتناکی که گمان می رود پسر معتاد بر سرمادرش در تهران آورده است

15 سال حبس برای میوه فروش خیابان 17 شهریور که دختر را پشت جعبه ها مغازه برده بود و... + عکس

ناگفته های تلخ دختر10 ساله از قتل مادر

اقدام وحشتناک یک زن / دختر سعید را از بالکن به حیاط پرت کردم ! + عکس

محاکمه رییس کلانتری تهران به خاطر قتل یک مظنون فراری در کوچه بن بست + عکس

مرگ مشکوک خانم دکتر آزاده سلطانی 24 ساعت پس از زایمان +عکس

آتش سوزی در پارک پردیسان تهران

آدم کشی برای عبور از کوچه حمام ! + عکس

فیلم درگیری و دستگیری هواپیما ربا در حین پرواز + عکس

ارتباط شوم زن 38 ساله با پسر 15 ساله / این زن حق سکوت هم می داد! + عکس

فیلم لحظه چپ شدن یک کامیون بر اثر وزش باد شدید در هندیجان + عکس

توبه عربده کش مست تهران نو او را از اعدام نجات داد

راز شوم جسد سوخته شده دختر دانش آموز در حاشیه جاده میگون+ عکس

 

کدخبر: 269535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟