عجیب اما واقعی داستان هولناک آدمخواران هندوستان+تصاویر وحشتناک

کریستیانو اوستینلی، عکاس ایتالیایی از قبیله آگوری در شهر واراناسی هندوستان دیدار کرد. این قبیله شامل راهبانی است که مراسم عجیب و قریب از قبیل خوردن مدفوع و گوشت انسان و همچنین خوردن ادرار از جمجمه انسان را برگزار می کنند.

آدمخواران

کریستیانو از نحوه زندگی مردم این منطقه دورافتاده عکس های زیادی گرفته است. او می گوید:" این منطقه بسیار اسرارامیز است و مردم هندوستان از این مکان وحشت دارند. گفته می شود این افراد می توانند آینده را پیشگویی کرده، روی آب راه بروند و پیشگویی های شیطانی داشته باشند."

آدمخواران 5

این راهبان از ترکیب ماریجوانا، الکل و مدیتیشن برای رسیدن به حالت خلسه و نزدیک شدن به خدای هندو، لرد شیوا، استفاده می کنند.

آدمخواران2

از دیگر مراسم آزاردهنده ی راهبان آگوری خوردن سر حیوانات زنده، پوشاندن بدن خود از خاکستر اجساد سوخته و انجام مراسم روی این اجساد است.

آدمخواران 4

این قبیله در میان مکانهایی که مخصوص مرده سوزی است زندگی می کنند. آنها اعتقاد دارند "لرد شیوا" و "الهه کالی ما" در این مکان ها حضور دارند و از آنچه مردم دور می ریزند تغذیه می کنند. آنها همچنین اعتقاد دارند که جسم و خون فانی است و بدن انسان بی اهمیت و ناچیز است. آگوری ها اغلب از دنیای مادی فاصله می گیرند و از لباس و پوشش استفاده نمی کنند تا بدن انسان را در خاکی ترین وضعیت ممکن نشان دهند.

آنها این عقیده را با زندگی کردن در قبرستان ها و احاطه کردن خود با مرگ و تباهی نشان می دهند. ریشه ی آگوری ها به "بابا کینارام"، اهل فرقه پروتستان در قرن 17 بازمی گردد که گفته می شود تا سن 170 سالگی زندگی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

امیر تهدیم کرد که اگر دختر 17 ساله ام را با او آشنا نکنم ارتباط با من را به شوهرم می گوید!

صاحب کارگاه خیاطی با تهدید مرا به خلوتگاه برد و از هر آنچه بلایی که سرم آورد فیلم گرفتم و حالا ...

مرگ تلخ فرانک در یک فروشگاه لباس در استانبول ترکیه

مرگ تلخ زن باردار پس از سقوط از طبقه دوم

احضار بانوی شهربانو قهرمان ووشوی جهان به دادسرا + عکس

این مرد با ظاهر چندش آور قصد ورود به خانه زن تنها را داشت و ...+ فیلم و عکس

دختر جوان 4 روز در اتاق تاریک مردان خشن سرنوشت تلخی داشت! + فیلم و عکس

6 زن و دختر جوان در دام «خرچنگ های سیاه» در منطقه باغچه مشهد + عکس متهمان

 

 

 

 

کدخبر: 270239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟