نماینده مجلسی که با تروریست های داعشی در ساختمان مجلس درگیر شد / با اسلحه پاسدار شهید به آن ها شلیک کردم...  + عکس

ماینده فیروزآباد به تشریح چگونگی درگیری‌اش با تروریست‌ها در حادثه Incident تیراندازی امروز مجلس شورای اسلامی پرداخت که در جریان آن با تروریستها درگیری مسلحانه پیدا کرده است.

شرح جزئیات این اتفاق را در زیر از زبان کرم‌پور می خوانید:

«امروز به دلیل داشتن مهمانی Party از صحن مجلس خارج شدم و به سمت درب شماره دو رفتم تا بتوانم این مهمان را به داخل مجلس بیاورم. زمانی که به آخرین ورودی محل کنترل مراجعه کنندگان رسیدم با پاسدار در آن مکان احوالپرسی کردم که یک مرتبه صدای شلیک گلوله‌ای آمد و بلافاصله بعد از آن یک پاسدار نقش زمین شد. یک نفر با کلت و فریاد الله اکبر به سمت مردم تیراندازی می‌کرد و پشت سرش فردی دیگر با کلاشینکوف تیراندازی ممتدد کرده که چند نفر شهید شدند. بنده چون در آن زمان هیچ سلاحی نداشتم خود را زمین انداختم تا تروریست‌ها فکر کنند که من هم گلوله خوردم. در این هنگام آن‌ها با به رگبار بستن زنان و مردان وارد سالن شده و تعدادی را شهید و مجروح کردند. تروریست‌ها برای ورود به ساختمان مجلس عجله داشتند؛ به همین دلیل مدام تیراندازی می‌کردند تا فقط وارد مجلس شوند.

ساختار ساختمان مجلس این گونه است که یک در به سمت طبقات دفاتر نمایندگان منتهی می‌شود و در دیگر راهرویی است که به سمت صحن مجلس می‌رود. تروریست‌ها می خواستند هر چه سریعتر خود را به صحن مجلس برسانند. من که دیدم آن‌ها از محل حادثه در حال دور شدن هستند کلت پاسدار شهید را برداشتم و پشت سر تروریست‌ها رفته و با آن‌ها که به اشتباه به طبقه اول رفته بودند، ‌درگیر شدم. اشتباه از آن لحاظ که آن‌ها می‌خواستند وارد صحن شوند ولی چون با نقشه مجلس آشنا نبودند به اشتباه وارد طبقات دفاتر نمایندگان شدند. من تمامی تمرکزم به این بود تا با تروریست‌ها درگیر شوم که نیروهای کمکی برسند.

تروریست ها از حیاط به سمت در شماره ۴ رفته و به سمت بنده هم شلیک کردند و من هم به سمت آن‌ها شلیک کردم و همین معطل کردن تروریست‌ها باعث شد تا نیروهای کمکی برسند. آن‌ها که دیگر خود را در تور امنیتی دیدند عملا نمی‌توانستند به صحن مجلس بروند و در طبقات دو، سه و چهار محصور شدند. بنده با دیدن نیروهای کمکی سریع خود را به صحن مجلس رساندم و با آقای پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت شرح ماوقع را گفتم. ایشان به خوبی مجلس را اداره کرد و در عین حال دستورهای امنیتی را صادر کرد.

با ورود نیروهای کمکی ویژه سپاه، ‌انتظامی و امنیتی راه های ورود تروریست‌ها به صحن مجلس بسته شد و آنها خود را در طبقات محصور شده دیدند. اینکه چرا نتوانستند داخل صحن شوند به دو دلیل بود؛ اول اینکه آن‌ها راه و نقشه مجلس را بلد نبودند، ‌دسترسی به صحن مجلس به همین سادگی نیست؛ البته که دسترسی ساختمان نمایندگان به آسانی است. دلیل دوم این است که با حضور به موقع نیروهای کمکی دیگر نه تنها آن‌ها بلکه هزار نیروی تروریستی دیگر نیز نمی‌توانستند وارد صحن شوند.

بنده با توجه به سابقه‌ام به عنوان یک پاسدار و بسیجی تا حدود ساعت سه به نیروهای سپاه برای مقابله با تروریست‌ها کمک می‌کردم. متاسفانه تعدادی از عزیزان و هموطنانمان شهید و مجروح شدند. امیدوارم همه به شرایط آگاه و هوشیار باشیم. خودم نیز مجروحیتی از ناحیه اصابت گلوله نداشتم، اما به دلیل اینکه مجبور بودم از ارتفاعی حدودا ۶ متری برای رسیدن به صحن بپرم، پایم آسیب دیده است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تصویر 5 تروریست قبل از حمله به مجلس / داعش انتشار داد + عکس

شکار شاه ماهی داعش در کرمانشاه + عکس

آخرین عکس پروفایل یکی از شهدای حملات تروریستی مجلس که بوی شهادت می داد / او دلش کربلای بود + عکس و تصویر

جلوگیری از پرواز کیف - تهران به خاطر احتمال بمبگذاری +عکس

اطلاعیه مهم وزارت کشور در ارتباط با اقدام تروریستی در تهران

اولین فیلم از آغاز اقدام تروریست‌های داعش در بیرون مجلس + تصاویر

تصاویر دیده نشده از عملیات پلیس تهران در حمله تروریستی به مجلس +عکس

نقش زن ایرانی در حمله تروریستی به حرم امام چه بود؟

عملیات نجات کارکنان هنگام تیراندازی در داخل مجلس را ببینید + فیلم

درگیری و تیر اندازی شدید بین دزد و پلیس + فیلم

تاجر بدهکار خود را زنده به گور کرد / او از داخل قبر با برادرش تماس گرفت و ...+ عکس

راننده عصبانی پراید مامور پلیس راه یزد را زیر گرفت +عکس

انفجار پس از برخورد 2 کامیون در جاده قدیم رشت / 3 تن زنده زنده سوختند + عکس

عکس قبل از عملیات یکی از داعشی های کشته شده در مجلس / 3 سال پیش او زندگی کثیفی داشت ...

جدیدترین آمار شهدای حادثه تروریستی دیروز تهران / زن ناشناس کیست؟ + اسامی

فیلم لحظه حمله داعشی ها در دوربین‌های مداربسته مجلس + تصاویر

تروریست های حمله کننده به مجلس ایرانی بودند + عکس

فیلم وحشتناک از داعشی ها وحشی در مجلس

داعشی ها با اجساد شهدای حمله تروریستی به مجلس چه کردند؟

نماینده مجلسی که با تروریست های داعشی در ساختمان مجلس درگیر شد / با اسلحه پاسدار شهید به آن ها شلیک کردم... + عکس

 

کدخبر: 270980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟