شکار شاه ماهی داعش در کرمانشاه + عکس

تروریست‌هایی که مقاومت پاسداران محافظ خانه ملت سردر گمشان کرده بود راه را گم کرده و به جای رفتن به صحن علنی و ایجاد فاجعه ای بزرگ تر، به سمت دفاتر نمایندگان مجلس رفته و در محاصره قرار می‌گیرند.

در نهایت هلاکت و انتحار پایان کار تروریست هایی بود که تیم دومشان نیز در حرم مطهر امام عملیات کرده بود؛ اما این تیم عملیاتی تنها در حادثه دیروز خلاصه نمی شد و قرار بود حادثه دیروز تهران که در عرض چند ساعت خاتمه یافت، ابعاد وسیع تری داشته باشد؛ ابعادی که نه تنها در عملیات در دونقطه بلکه حداقل 50 نقطه تهران را در برمی گرفت.

عملیات در تهران آنقدر برای داعش ISIS اهمیت داشت که حاضر شد شاه ماهی عملیاتی خود را سال گذشته به همراه تیم های عملیاتی وارد ایران کند؛ ابوعایشه الکردی همان شاه ماهی داعش بود که قبل از رسیدن پایش به تهران در غرب کشور با شلیک تک تیرانداز سپاه راهی جهنم شد.

در ادامه به بازخوانی شکار این قصاب داعشی که در گکارتامه اش جنایت Crime های بسیاری به ویژه در الرنمادی ثبت شده می پردازیم.

عملیات در تهران؛ اعزام قصاب الرمادی ایران

چند ماه بعد، فاز اول عملیات برای وارد شدن فرمانده جدید تکفیری‌ها در ایران آغاز شده و وی به‌همراه 2 تیم تروریستی به‌صورت جداگانه از طریق‌ مرزهای غربی، وارد کشور می‌شود و ظاهراً همه چیز به‌خوبی برای این دو تیم پیش می‌رود.

اما در جریان فرآیند ورود یکی از تیم‌های تروریستی که ابوعایشه در آن تیم حضور نداشته، نیروهای قرارگاه نجف سپاه کرمانشاه با آن تیم درگیر شده و تمام اعضای تیم را در نقطه صفر مرزی به هلاکت می‌رساند.

اما در سوی دیگر، ابوعایشه به‌همراه یک تیم دیگر و از نقطه‌ای دیگر وارد کشور شده و بدون هیچ مشکلی در یک شهر مرزی در استان کرمانشاه، استقرار اولیه پیدا کرده و مخفی می‌شوند.

آنها برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند، مجبور بودند که چند روزی در محل استقرار اولیه خود بمانند تا در یک فضای آرام، به مکان هدف برای استقرار نهایی برسند.

پس از استقرار اولیه ابوعایشه و نیروهایش در یکی از شهرهای مرزی در استان کرمانشاه، آنها پی می‌برند که احتمالاً محل استقرارشان لو رفته است و خانه تحت نظر نیروهای امنیتی است و اندکی بعد با مسجل شدن موضوع، همه چیز برای‌شان قطعی می‌شود که لو رفته‌اند.

آنها تصمیم به فرار Escape می‌گیرند ولی خانه‌شان محاصره شده بود و به‌ناچار با توجه به اینکه سلاح و مهمات قابل توجهی با خود همراه داشتند، تصمیم به ایجاد درگیری می‌گیرند تا شاید بتوانند با این کار، راه فراری برای خود از مهلکه درست کنند. حتی در جریان درگیری، یکی از اعضای تیم تروریستی با جلیقه انفجاری، خود را منفجر می‌کند.

اما در جریان این درگیری تمام اعضای تیم تروریستی کشته شده و یکی از تک‌تیراندازان نیز موفق می‌شود که با شلیک گلوله فردی را که احتمالاً همان ابوعایشه یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بوده به هلاکت برساند.

در همین راستا یک مقام آگاه در کرمانشاه در مرداد 95 درباره اهداف عملیاتی تیم ابوعایشه گفت: طی عملیات درگیری نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی با عوامل تکفیری که به کرمانشاه آمده بودند «ابوعایشه» کشته شده است.

این مقام آگاه افزود: «ابوعایشه» به عنوان سرپرست تیم گروه تکفیری با چند نفر به منظور خرابکاری و اجرای نقشه پلید داعش به داخل کشور آمده و قصد عملیات خرابکاری در عمق کشور را داشته‌اند که با هشیاری و درایت برادران جان‌برکف سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای انتظامی و نظامی در کرمانشاه و یکی از شهرهای تابعه قبل از اجرای عملیاتشان این دو تیم شناسایی و در یک درگیری به هلاکت رسیدند.

این مقام آگاه به باختر اظهار کرد: از این گروهک تکفیری مقداری مواد منفجره، اسلحه و کمربند انتحاری کشف گردید.

پس از به درک واصل شدن ابوعایشه از اسناد بدست آمده از این گروه مشخص که آنها حداقل 50 هدف تروریستی را برای خود مشخص کرده و به اصطلاح قصد داشتند تهران را به آتش بکشند.

قطعا شکار سردسته عملیاتی داعش در عملیات دقیق اطلاعاتی قرارگاه نجف اشرف و و سربازان گمنام امام زمان توانست جلوی گستردگی واقعه تهران را بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

حمله نظامی عربستان به قایق ایرانی در خلیج فارس / ملوان بوشهری جان سپرد

مسئول جذب نیرو برای داعش شناسایی شد

روح یک زن وسط جاده تاریک ظاهر شد + فیلم

زنی در نزدیکی یک مدرسه دار زده شد/پلیس تحقیق می کند

جوجه های نر را زنده زنده در چرخ گوشت می کشند + فیلمی دردناک

رازگشایی از سرقت مسلحانه بانک رشت / ردپای دزد بانک صادرات لاهیجان هم به دست آمد+ عکس

تیم تروریستی داعش در مرز کرمانشاه منهدم شد+عکس

فیلم تکان دهنده ای که بهنوش بختیاری منتشر کرد / این بازیگر به خانه یک مرد شیشه ای رفت

تصویر دلخراش زنی در برج لندن که با 6 عضو خانواده اش زنده زنده در آتش سوخت+ عکس این زن در حال سوختن

اسید پاشی وحشتناک به 4 عضو خانواده در شاهرود/2 کودک در میان اسید سوخته ها

نسرین 17 ساله در خانه تنها بود که 3 پسر از بالای دیوار وارد شدند و ....../پدرو مادر وقتی رسیدند دختر گریه می کرد

آرش 12 ساله راز هولناکی را به معلمش گفت/ امروز صبح مادرم دیگر نفس نمی کشید و ...

قرار بود ازدواج کنیم اما ... / زن بیوه در قرار با پسر جوان چه بلایی سرش آمد؟

وقتی از دست راننده شیطان صفت رها شدم، در آن نیمه شب 2 جوان مرا سوار کردند و به گاوداری بردند و ...+ عکس

قتل شوهر سوم! / وقتی پای مردی چهارم به زندگی ام باز شد دیگر تحمل نداشتم و ... + عکس

فیلم گفتگو با مردی که برای پس از کتک زدن زنش در یک ماجرای وحشتناک گرفتار شد + عکس

 

 

کدخبر: 271246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟