راننده سمند مرا به بیابان اطراف تهران برد و ... / کنار بزرگراه رهایم کرد و فیلم لحظه شوم را برایم فرستاد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این اتفاق حدود 2هفته پیش رخ داد. آن شب زن جوانی خود را به بزرگراهی در حاشیه تهران رساند و از خودروهایی که از آنجا عبور می‌کردند درخواست کمک کرد. یکی از خودروها توقف کرد و پس از سوار کردن زن جوان او را به خانه‌اش در غرب پایتخت رساند. هنوز مشخص نبود که چه بلایی بر سر این زن آمده که اینطور وحشت‌زده و هراسان بود تا اینکه یک هفته بعد رازی که او در سینه داشت فاش شد.
زن جوان 7روز پس از اتفاقی که برایش رخ داده بود راهی اداره پلیس شد تا از مردی شکایت کند که در این مدت کابوس شب‌هایش شده بود. او گفت: یک هفته پیش در خیابانی در غرب تهران منتظر تاکسی بودم که خودروی سمندی مقابلم ترمز کرد. به خیال اینکه مسافرکش است سوار ماشین شدم. اما راننده که مردی جوان بود ناگهان به سمت حاشیه شهر تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم درها را قفل کرده و با سرعت سرسام آوری شروع به حرکت کرد. او حتی تهدید کرد که اگر حرفی بزنم خودرو را به کنار جاده می‌کوبد و جانم را می‌گیرد.
وی ادامه داد: او به حاشیه تهران رفت و در بیابان‌های اطراف با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حتی با موبایلش از من عکس و فیلم تهیه کرد و همانجا تمام آنها را نشانم داد و گفت چنانچه شکایت کنم عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را می‌برد.
وی ادامه داد: مرد شیطان صفت پس از آن مرا در کنار بزرگراه رها کرد و گریخت. من هم به سختی خودم را به کنار بزرگراه رساندم که خوشبختانه راننده خودرویی به من کمک کرد و مرا تا مقابل خانه‌ام رساند.
این اما پایان ماجرا نبود چرا که مرد شیطان صفت با در اختیار داشتن عکس و فیلم سیاه نقشه باجگیری از طعمه‌اش را کشید. زن جوان در ادامه گفت: فردای آن روز قصد شکایت داشتم اما از آبروریزی ترسیدم، چون عکس و فیلم‌هایم دست مرد شیطان صفت بود و از اینکه آنها را منتشر کند وحشت داشتم.
در فکر این بودم که چه کاری انجام دهم تا اینکه 2روز بعد مرد جوان که روز حادثه Incident به زور با خط من به گوشی خودش زنگ‌زده و شماره موبایلم را به‌دست آورده بود پیامی تهدید آمیز در تلگرام Telegram برایم فرستاد تا نقشه دیگری برای سوءاستفاده از من اجرا کند. او تهدید کرد که اگر 5 میلیون تومان به حسابش واریز نکنم تمام عکس و فیلم‌ها را در گروه و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر کرده و آبرویم را می‌برد. من خیلی ترسیدم.
اگر این اتفاق رخ می‌داد زندگی‌ام نابود می‌شد. برای همین این پول را جور کرده و به حسابش واریز کردم. اما مرد شیطان صفت دست بردار نبود. یک روز بعد از اینکه 5میلیون به حسابش ریختم باز هم تماس گرفت و 5میلیون تومان دیگر خواست و من هم از ترس این مبلغ را پرداخت کردم. ولی او برای بار سوم پول بیشتری خواست. شاکی ادامه داد: باجگیر شیطان صفت این‌بار 20میلیون تومان از من خواست که دیگر از این وضعیت خسته شدم و تصمیم به شکایت گرفتم.
با اعلام این شکایت، گروهی از کارآگاهان با دستور قاضی سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران جست و جوی خود را آغاز کردند و با انجام بررسی‌های تخصصی متهم را به دام انداختند. او در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اقرار کرد و برای انجام تحقیق در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او سابقه‌دار است و سال گذشته به همین شیوه 2 زن را به دام انداخته و قربانی نقشه شوم خود کرده است. او با شکایت این دو زن دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه کیفری به 15سال زندان Prison محکوم شده بود. همچنان که در زندان بود وثیقه جور کرد و درحالی‌که هنوز حکمش قطعی نشده بود توانست از زندان مرخصی بگیرد.
او هنوز به زندان برنگشته بود که باردیگر نقشه مجرمانه خود را تکرار کرد و خیلی زود گیر افتاد. متهم در بازجویی‌ها گفت: پس از آزادی از زندان پولی در بساط نداشتم، برای همین وسوسه شدم که باردیگر به همان شگرد قبلی، طعمه خود را به دام انداخته و پس از تهیه عکس و فیلم و تهدید به انتشار آنها در فضای مجازی دست به اخاذی بزنم. تحقیقات از این متهم ادامه دارد تا شاکیان احتمالی دیگر شناسایی شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

وقتی حسن در لباس عروسی دستم را گرفت تنم لرزید و ...

نامزدم در پارک با پسری دیگر قرار داشت که من ...

مرد شکاک زنش را کتک می زد اما حاضر به طلاق او نبود تا اینکه ...

تیراندازی داعشی های وحشی به سوی هواپیمای مسافربری ایران + فیلم

روح این پسر 15 ساله به پلیس چه گفت؟!+عکس

تاوان سنگین داعشی‌ها پس از حمله تروریستی در ایران / 62 داعشی در دستگیر شدند

مردی که به همسر پیامبر توهین کرده بود به اعدام محکوم شد

این عکس دنیا را تکان داد / لبخند تلخ کودک پس از شهادت

سهیل در جشن تولد کاری با من کرد که روزگارم سیاه شد و ...+عکس

قصاص مرد دو زنه در پرونده قتل 6 زن و مردنقض شد + عکس

راننده سمند مرا به بیابان اطراف تهران برد و ... / کنار بزرگراه رهایم کرد و فیلم لحظه شوم را برایم فرستاد + عکس

رفتار حیوانی قبل از ازدواج با دختران این کشور را ببینید

نقشه کثیف پسر جوان برای زن همسایه

سریاس تروریست انتحاری در حرم امام ، ده روز قبل همسر و فرزند 2 ساله اش را رها کرده بود

گنج هخامنشی در خانه آرایشگر بوکانی

خواننده ایرانی در آلمان درگذشت

شکایت دختر جوان حادثه دیده در تصادف 2 قطار مترو تهران + عکس

تروریست ها ما را ندیدند / کتابخانه ای که جان سه نفر را نجات داد + عکس

با بند مانتو همکار زنم را خفه کردم / او وقتی زنم زنگ زد ...

سرنوشت عجیب یک زن که روز حمله تروریستی در اطراف مجلس بود! + عکس

شکنجه های کثیف زن تنها توسط 2 پسر در آپارتمانش

از گرسنگی گوشت "گربه" می خوریم!

 

کدخبر: 272066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟