مهسا وقتی شوهرش به مسافرت رفت مرا با تهدید به خانه اش دعوت کرد و ... +  عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، هفدهم مهر‌ماه سال 92، مأموران پلیس تهران از قتل Murder زن جوانی در تهرانپارس باخبر و راهی محل شدند.
جسد متعلق به زن 33 ساله‌ای به نام مهسا بود که بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن کشته شده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران با بررسی پرینت تماس‌های مقتول دریافتند، او با مردی 35 ساله به نام ناصر رابطه دارد که او را دستگیر کردند. متهم به قتل اعتراف کرد و گفت: یک روز مقتول را به عنوان مسافر سوار خودرو‌ام کردم. او در راه از بداخلاقی‌های همسرش گفت. دلم سوخت و شماره‌ام را به او دادم و همین موضوع باعث آشنایی ما شد. فقط از طریق پیامک ارتباط داشتیم تا اینکه تهدید کرد، اگر پول ندهم موضوع را به همسرم می‌گوید. چند بار مبلغی پول برایش واریز کردم تا اینکه روز حادثه، زنگ زد و گفت شوهرش به مسافرت  رفته و در خانه تنهاست. قبول نکردم به خانه‌‌اش بروم که دوباره تهدید کرد. از آنجائیکه همسرم باردار بود، ترسیدم  مقتول به او حرفی بزند به همین خاطر به اجبار به آنجا رفتم. ساعتی که گذشت او خوابید. با دیدن مقتول یاد اخاذی ‌و تهدیدهایش افتادم به همین دلیل شال گردن را برداشتم و او را خفه کردم.
با کامل شدن تحقیقات این پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در اولین جلسه رسیدگی بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم به قصاص و شلاق Whip محکوم شد. این رأی در دیوان نقص و به همان شعبه ارجاع داده شد و روز گذشته روی میز هیئت قضایی به ریاست  قاضی قربان‌زاده قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه مادر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: متهم دختر خردسال دارد و من به خاطر او اعلام گذشت می‌کنم، اما مطالبه دیه هم دارم. در ادامه متهم با انکار ارتباط نامشروع با مقتول گفت: قتل را قبول دارم، اما ارتباطی با مقتول نداشتم.
روز حادثه Incident به خاطر تهدیدهایش به خانه‌اش رفتم و مرتکب قتل شدم. از کاری که کردم پشیمانم و طلب بخشش دارم. در ادامه هیئت قضایی بعد از شور متهم را با توجه به درخواست اولیای‌دم به 10 سال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر پول گرفت و به باغ رفت اما 6 جوان را به دردسر انداخت و ...

این کارمند مجلس شاهد ضبط کلیپ معروف داعش بود / پشت در اتاق پنهان شده بودم و ... + فیلم

2 مرد سیما را به زور به باغی در جنوب تهران بردند و ... / گزارش عملیات دستگیری 2 شیطان

فیلم لحظه دستگیری سلطان گل ایران / سلطان گل پرپر شد + تصاویر

طلبه 14 ساله حوزه علمیه خاش را دزدیدند

فیلم حمله 2 شرور چاقو کش به مامور پلیس راه در مازندران + 2 جوان دستگیر شدند

قتل دسته جمعی در کرمان توسط داعشی ها؟!

حرف های شنیدنی دختر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر+فیلم

حمله وحشیانه دو جوان به زنان در خیابان های خلوت رشت

زن مطلقه زیرکانه وارد زندگی ام شد و ...

مهران غفوریان قبل از جراحی چه گفت؟ + فیلم و عکس

واکنش بسیار عجیب بهناز جعفری در پاسخ به سوال یک خبرنگار در نشست خبری + فیلم

شرمندگی خواننده سیاه پوش + عکس

بازیگر معروف زن ازدواج کرد + عکس

چرا پلاسکو در تهران پس از ۳.۵ ساعت ویران شد، اما گرنفل لندن پس از 10 ساعت هنوز سرپاست؟

 

کدخبر: 272772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟