یک زن در یک شب 2 بار در دام 2 گروه شیطان صفت افتاد + عکس

جمعــه‌شب یکی از هفته‌های فروردین، برای زن جوان جمعه سیاهی بود.آن شب او در 2حادثه پی‌درپی در دام ٣متجاوز گرفتار شد و تا پرتگاه مرگ پیش رفت. زن جوان وقتی در دام شیطانی مرد پرایدسواری گرفتار شد، خودش را به کنار جاده رساند و درخواست کمک کرد غافل از اینکه حادثه شوم دیگری در انتظارش است.

زن جوان از ترس دست‌هایش می‌لرزید. نشسته بود مقابل افسرنگهبان کلانتری تا از جزئیات حادثه تلخی بگوید که برایش رخ داده بود. او درحالی‌که تلاش می‌کرد بغضش را کنترل کند، گفت:محل کارم حوالی میدان آزادی و خانه‌ام در شهرک اندیشه است. برای انجام کارهای شرکت مجبور شدم جمعه هم به سرکار بروم. تا شب کارم طول کشید و پس از خارج شدن از شرکت طبق روال همیشه خودم را به میدان آزادی رساندم تا با تاکسی به خانه بروم. وی ادامه داد: خودروی پرایدی که به‌نظر می‌رسید 2مسافر دارد،مقابلم توقف کرد. مقصدم را گفتم و راننده خواست که سوار شوم. در بین راه مسافرها پیاده شدند و لحظاتی بعد ناگهان راننده پراید تغییر مسیر داد و به سمت بیابان‌های شهریار رفت. وحشت کردم و فهمیدم که نقشه شومی دارد. هرچه التماسش کردم دلش به رحم نیامد و وقتی به محلی خلوت رسید با تهدید به من تجاوز کرد. او حتی تمام پول‌ها، طلاها و موبایلم را سرقت و فرار کرد.

حادثه دوم

هوا تاریک بود. زن جوان وحشتزده در بیابان‌ پیش می‌رفت تا خودش را به جاده برساند. در آن وقت شب و جاده خلوت چشمش به‌خودروی پرشیایی افتاد و با تکان دادن دست از سرنشینان آن که 2پسر جوان بود درخواست کمک کرد. راننده توقف کرد و زن جوان هراسان خودش را به ماشین رساند و توضیح داد که چه بلایی سرش آمده است. «با گریه از آنها خواستم مرا به اداره پلیس برسانند. وانمود کردند که می‌خواهندکمکم کنند.

من هم سوار ماشینشان شدم اما خبر نداشتم که حادثه‌ای بدتر در انتظارم است. آنها به جای رفتن به اداره پلیس به سمت یک دامداری رفتند. وقتی اعتراض کردم آنها هم با تهدید به قتل، مجبورم کردند که ساکت بمانم. در دامداری ابتدا یکی از آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد با اجبار از دوستش خواست تا او هم مرا قربانی نقشه شوم خود کند.

درآخر همان مردی که ابتدا به من تجاوز کرد به سمتم حمله ور شد و با فشار دادن گردنم قصد داشت خفه‌ام کند. می‌گفت باید زن جوان را به قتل برسانیم تا ما را لو ندهد. اما در لحظات آخر دوستش مانع شد و مرا از دست او نجات داد. وی ادامه داد: پس از آن مرا سوار ماشین کرده و در خیابانی در تهران رهایم کردند.

با شکایت این زن پرونده‌ای پیش‌روی قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و با دستور وی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران دست به‌کار شدند تا متهمان را به دام اندازند. از نخستین متهم پرایدسوار اطلاعاتی در دست نبود اما شاکی محل دامداری را به‌خاطر داشت.

آنها راهی دامداری شدند و یکی از پرشیاسواران را دستگیر کردند. او مدعی شد که اصرارهای دوستش مهدی باعث شد که وارد این بازی شوم شود. مرد جوان گفت که دوستش قصد کشتن زن جوان را داشته اما او مانعش شده است. با راهنمایی وی، متهم اصلی به نام مهدی ٣٤ساله دستگیر شد.

او وقتی پیش روی قاضی جنایی قرار گرفت چنین گفت:آن شب وقتی زن جوان را دیدیم از او خواستیم سوار ماشینمان شود تا کمکش کنیم اما بعد وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد و به سمت دامداری پدر دوستم حرکت کردم. به زن جوان گفتم در دامداری آبی به‌صورتت بزن بعد تو رابه اداره پلیس می‌بریم اما در آنجا او را قربانی نقشه‌ام کردیم.

مهدی که سابقه شرکت در درگیری منجر به قتل و حمل سلاح دارد با دستور قاضی پرونده در اختیارکارآگاهان قرار گرفت. ضمن اینکه تحقیقات همچنان برای دستگیری پرایدسوار شیطان صفت هم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

درگیری شدید نیروهای امنیتی با تیم های تروریستی داعش در مرز خسروی و سر پل ذهاب

تیم تروریستی داعش در مرز کرمانشاه منهدم شد+عکس

فیلم تکان دهنده ای که بهنوش بختیاری منتشر کرد / این بازیگر به خانه یک مرد شیشه ای رفت

تصویر دلخراش زنی در برج لندن که با 6 عضو خانواده اش زنده زنده در آتش سوخت+ عکس این زن در حال سوختن

آرش و رامین قاتلان یک زن آمریکایی در تهران به قصاص و حبس محکوم شدند

شکار مار پیتون وحشت آور 20 کیلویی در رامسر +فیلم و عکس

اسید پاشی وحشتناک به 4 عضو خانواده در شاهرود/2 کودک در میان اسید سوخته ها

قتل خیابانی هولناک بخاطر چپ چپ نگاه کردن!/در شهرری رخ داد + عکس

یک زن در یک شب 2 بار در دام 2 گروه شیطان صفت افتاد + عکس

نسرین 17 ساله در خانه تنها بود که 3 پسر از بالای دیوار وارد شدند و ....../پدرو مادر وقتی رسیدند دختر گریه می کرد

عکس دستگیر شده های گروهڪ انصار الفرقان در شهر چابهار

کروکدیل سر مربی باغ وحش را گاز گرفت و ... + فیلم و عکس

آرش 12 ساله راز هولناکی را به معلمش گفت/ امروز صبح مادرم دیگر نفس نمی کشید و ...

سارق مسلح بانک‌های تهران محارب شناخته شد

قرار بود ازدواج کنیم اما ... / زن بیوه در قرار با پسر جوان چه بلایی سرش آمد؟

وقتی از دست راننده شیطان صفت رها شدم، در آن نیمه شب 2 جوان مرا سوار کردند و به گاوداری بردند و ...+ عکس

قتل شوهر سوم! / وقتی پای مردی چهارم به زندگی ام باز شد دیگر تحمل نداشتم و ... + عکس

مرگ تلخ جوانی که به خاطر سلفی در رودخانه سیاهکل سقوط کرد + تصاویر پیدا شدن جسد

اقدام شوم دو گروه سیاه در یک شب با زن جوان در غرب تهران

قتل پلیس به دست فرمانده آتش نشان با خودرو ماتیز+ فیلم

فیلم گفتگو با مردی که برای پس از کتک زدن زنش در یک ماجرای وحشتناک گرفتار شد + عکس

فیلم/ درگیری سنگین شبانه نیروهای سپاه، پلیس و اطلاعات با گروهک تروریستی انصار الفرقان در قصر قند

 

 

کدخبر: 273464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟