امنیت و آسایش امروز، حاصل فداکاری شهداء است

، سردار "احمد علی گودرزی" در مراسم یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت شهرستان لارستان و بزرگداشت سالروز شهادت سرهنگ شهید " علی محمد ساریخانی"، افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا، توفیق الهی و افتخاری بسیار بزرگ است.

وی تصریح کرد: شهدای عزیز و خانواده های آنها جایگاه والایی در نزد خداوند دارند و دعای آنها سبب محفوظ ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی از دسیسه های گوناگون دشمنان می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه شهادت در راه خداوند را نمی توان با معیارهای بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد، افزود: حس شهادت خواهی و فداکاری در ملت ما بود که بدون کوچکترین وابستگی به استکبار جهانی بر طاغوت غلبه کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، گفت: شهادت اوج فداکاری و از خود گذشتگی انسان در راه دفاع از ارزش ها است.

امنیت و آسایش امروز، حاصل فداکاری شهداء است

این مقام انتظامی افزود: خانواده شهدا دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند که فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه ترویج می دهند.

وی با اشاره به شهادت سرهنگ ساریخانی، تصریح کرد: اجر همسر این شهید بزرگوار کمتر از خود شهید نیست چرا که پنج فرزند خود را در شرایطی سخت و دشوار به سطح عالی علمی رسانده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: با شهداء عهد می بندیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم و در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی و همچنین دفاع از جان، مال و ناموس مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

سردار گودرزی گفت: وظیفه همه ما این است که همچون گذشته راه شهداء را ادامه دهیم تا بتوانیم به وصیت و سفارش آن ها که همان حفظ نظام، دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است، جامه عمل بپوشانیم .

وی تصریح کرد: بر همه ما واجب است از هر موقعیتی و در هر مکانی در جهت شناساندن ایمان و عزم راسخ شهداء در جهت حفظ آرمان های انقلاب و ارزشهای اسلامی تلاش کنیم .

در پایان این مراسم لوح تقدیر توسط سردار گودرزی به خانواده شهداء اهداء و از آنان تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است شهید سرهنگ " علی محمد ساریخانی" فرمانده حوزه مرکزی شهرستان لارستان بود که خرداد ماه سال 1376 طی درگیری مسلحانه با اشرار در این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 273750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟