طلبکار قاتل 520 میلیون تومان داد تا رضایت اولیای دم مرد بدهکار را جلب کرد+ عکس

به گزارش رکنا، یکم اردیبهشت 89 جنازه ناشناس یک مرد در حاشیه میدان کاج مقابل بیمارستان مدرس پیدا شد. شواهد نشان می داد که این مرد در جای دیگری کشته و سپس جنازه‌اش به حاشیه خیابان منتقل شده است. بررسی‌ها نشان داد جنازه متعلق به یک مرد 44 ساله به نام حجت است که یک روز قبل از بیمارستان مدرس ترخیص شده و همراه دو مرد که خودشان را از دوستانش معرفی کرده بودند، بیمارستان را ترک کرده است. با افشای این ماجرا خانواده حجت شناسایی شدند. مادر این مرد گفت: پسرم از سال‌ها پیش بدهکار بود. او می‌گفت به چند نفر از دوستانش 280 میلیون تومان بدهکار است و پول می‌خواهد، او در بیمارستان بستری بود تا اینکه با خبر شدم پلیس Police جنازه‌اش را پیدا کرد.

در ادامه تحقیق‌ها مشخص شد دو مرد به عیادت حجت رفتند و با اصرار او را از بیمارستان ترخیص کردند. با افشای این ماجرا پلیس به بررسی لیست مکالمات تلفنی قربانی پرداخت و دریافت که یک مرد به نام خسرو قبل از ترخیص حجت از بیمارستان، بارها با او تماس گرفته است. 3سال از این ماجرا گذشته بود که خسرو 42 ساله ردیابی و بیست و نهم آبان 92 بازداشت شد. او به ماموران گفت: من و سه نفر از دوستانم به نام‌های احسان، سجاد و حامد از حجت طلب داشتیم، اما او طلبمان را نمی داد. بارها با او تماس گرفتیم، اما هر بار بهانه‌ای می آورد و بدقولی می‌کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به بیمارستان برویم و پس از ترخیص حجت، او را به ویلای یکی از دوستانمان در جاده چالوس ببریم. من و احسان طبق نقشه از پیش طراحی شده با ماشین سجاد به بیمارستان رفتیم و به اصرار، او را از بیمارستان ترخیص کردیم تا به ویلای حامد در جاده چالوس بردیم.اما حجت بیمار و سنگین وزن بود و ما نمی توانستیم به راحتی او را جا به جا کنیم. دو روز با ماشین در خیابان ها گشتیم . حجت هم هر بار برای پس دادن پولمان بهانه ای می آورد .من از این وضعیت خسته شده بودم که عصبانی شدم و با شیلنگ او را خفه کردم.

به دنبال اعتراف‌های این مرد، احسان 26 ساله و دو دوستش نیز بازداشت شدند اما معاونت درآدم‌ربایی و قتل Murder را گردن نگرفتند.

متهمان در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران در مقابل قضات ایستادند . قضات دادگاه خسرو را به قصاص و 15 سال حبس و سایر متهمان را نیز به 15سال زندان Prison محکوم کرد.

حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود که خسرو توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

او چند روز قبل در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

وی گفت: باور کنید من خسرو را نکشتم. او پولم را پس نمی داد و من از این وضعیت خسته شده بودم. وقتی آخرین بار متوجه شدم داخل ماشین را کثیف کرده او را از ماشین پیاده کردم تا صندلی ماشین را تمیز کنم. اما او سنگین وزن بود و نمی توانست جا به جا شود. به همین خاطر با شیلنگ او را کتک زدم و تهدیدش کردم که او را می کشم. همان موقع بود که یکباره حال خسرو بد شد . من که ترسیده بودم او را سوار ماشین کردم و مقابل بیمارستان بردم.چون دیدم نفس نمی کشد او را از ماشین پیاده کردم و گریختم.

وی ادامه داد: من تا یک قدمی چوبه دار رفته بودم که توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم. پدر و برادرم با سختی توانستند مبلغ 520 میلیون تومان از دوستان و آشنایان قرض بگیرند و برای جلب رضایت اولیای دم بپردازند. من 4سال است که در زندانم و حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

معلمان"خوشگل" جذب آموزش و پرورش می‌شوند!

مرد شیطان صفت 2 دختر تهرانی را مخفیگاهش برد و ...+عکس

مادری که به اشتباه دختر قاتل را 30 سال بزرگ کرد! + تصاویر

شناسایی عامل اصلی بوی بد در خاش / فرد متخلف دستگیر شد+ عکس

کتک خوردن گنده لات شیطان صفت از دست پسر 12 ساله/ پسرک از دست این ابلیس گریخت

دستگیری مسئول اطلاعات داعش در موصل/این مرد گنجینه اطلاعات است

توضیح پلیس درباره داعشی بودن یک زن بوشهری!

له شدن دختر 5 ساله زیرچرخ‌های کامیون

پیدا شدن سه ماده مخدر در جسد بازیگر سرشناس

زن حامله زیر چرخ های قطار مترو خودکشی کرد + فیلم

سارق پول عروس خانم پدر شوهرش بود

قاتل مدیر موسسه آرمان دستگیر شد

استخدام زیباترین دختران برای پلیس راهنمایی و رانندگی +عکس

انهدام باند فساد و فحشا / در سالن ماساژ آقایان چه می گذشت؟

این زن را می شناسید / او مردان پولدار را به خانه اش می برد و ...+عکس

وقتی دو مرد را در وضعیت بد بالای سرم دیدم دیگر همه چیز تمام شد و ...

قتل دختر 17 ساله با زبان روزه! +عکس

عکس صحنه به هلاکت رسیدن و جسد فرمانده سرکرده گروهک انصار الفرقان+تصاویر

ابو حارث داعش به همراه 50 فرمانده این گروهک در حمله موشکی سپاه کشته شدند

 

کدخبر: 274122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟