عصر روز نهم تیر سال 88، پدر و مادر دختر جوان به کلانتری پاکدشت خبر دادند که دختر 23 ساله‌شان صبح زود از خانه خارج شده و دیگر خبری از او ندارند. در پی ناپدید شدن مرموز دختر جوان، کارآگاهان به تحقیق در این‌باره پرداختند تا اینکه برادر دختر گمشده در بازجویی‌ها به پلیس Police گفت که خواهرش با دو پسر به ‌نام‌های محسن و مجید ارتباط داشته است.

بدین‌ترتیب کارآگاهان هر دو جوان را دستگیر کردند تا اینکه مجید در بازجویی لب به سخن گشود و گفت: «چند ماهی بود که با نسرین آشنا شده بودم. البته ارتباط ما بیشتر تلفنی بود. چند بار از او تقاضای دوستی و ازدواج کردم اما گفت که یک دوست به‌نام محسن دارد و می‌خواهد با او ازدواج کند. تا اینکه چند روز بعد محسن با من تماس گرفت و گفت به هیچ عنوان قصد ازدواج با او را ندارد و می‌خواهد این دختر را از خودش دور کند. بعد هم از من خواست با اجرای نقشه‌ای کاری کنیم که دیگر این دختر با او تماس نگیرد. صبح روز بعد در تماس تلفنی از نسرین خواستیم با هم برای گردش به بیرون برویم. او را سوار ماشین کردیم و به حوالی پاکدشت رفتیم. بعد هم من از ماشین پیاده شدم و در اطراف تپه‌های کنار جاده نگهبانی دادم تا محسن با نسرین صحبت کند. پس از چند دقیقه متوجه شدم که آن دو با هم درگیر شده‌اند. وقتی از تپه‌ها پایین آمدم دیدم که محسن با مشت چند ضربه به نسرین زد و با سنگی که در دست داشت به سرش کوبید. بعد هم جسد این دختر را برای اینکه کسی پیدا نکند سوزاندیم اما قبل از سوزاندن جسد نسرین گوشواره‌هایش را برداشتم که بعد به نامزدم هدیه دادم. با اعتراف هولناک این جوان، محسن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و او هم به شرح ماجرا پرداخت. بعد هم کارآگاهان را به محل جنایت Crime بردند و مأموران با استخوان‌های جسد دختر جوان روبه‌رو شدند.

سرانجام این دو جوان محاکمه شده و به اتهام قتل Murder عمد و جنایت بر میت به قصاص محکوم شدند. این حکم نیز توسط قضات دیوانعالی کشور نیز تأیید شد. اما با گذشت حدود 8 سال از جنایت هولناک، هر دو محکوم به مرگ با جلب رضایت اولیای دم (پدر و مادر مقتول) و پرداخت 200 میلیون تومان دیه از اعدام execution گریختند. روز گذشته هم هر دو جوان از نظر جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شدند و قرار است بزودی قاضی Judge زالی رئیس دادگاه و دکتر اسلامی – مستشار شعبه دوم – حکم دادگاه را درباره آنها اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ابو حارث داعش به همراه 50 فرمانده این گروهک در حمله موشکی سپاه کشته شدند

کشته شدن داماد ابوبکر البغدادی در عملیات شبانه سپاه

عکس صحنه به هلاکت رسیدن و جسد فرمانده سرکرده گروهک انصار الفرقان+تصاویر

درگیری پلیس با زامبی خطرناک شهر + فیلم

این زن بازی کثیفی داشت/مرد پولدار داد زد و کشته شد+عکس

آتش سوزی وحشتناک در برج مسکونی خیابان ری+ عکس های تاثر انگیز

فوری/ سرکرده گروهک انصارالفرقان به هلاکت رسید

این الاغ ها شهر را تمیز نگه می دارند+تصاویر دیدنی

یزدان سهیلی در گذشت+ عکس

گفتگو با دو دزد که با تپانچه اسباب بازی به موبایل فروشی ها دستبرد می زدند+عکس و فیلم

فیلمی از برخورد موشک های ایران به مقر داعش +تصاویر

عکس لحظه شلیک موشک / حمله موشکی سپاه به دنبال اقدامات شرورانه تکفیری ها در تهران بود + فیلم و جزئیات

صاحبخانه وقتی تازه داماد نبود سراغ نوعروس رفت و ...

زنم را به بیابان بردم و در یک چاله خاک کردم ! + عکس

 

کدخبر: 274252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟