اوایل بهار سال گذشته ماموران هنگام گشتزنی در شور قلعه محمد شهر کرج، پسر 15 ساله‌ای را دیدند که نیمه جان کنار جاده افتاده و به سختی نفس می‌کشید. ماموران او را بسرعت به مرکز درمانی منتقل کردند که با تلاش پزشکان، این نوجوان نجات یافت.

ماموران پس از بهبود پسر 15 ساله به تحقیق از او پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: عصر روز حادثه Incident بعد از پایان کلاس زبان منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌مان بروم. خبری از تاکسی نبود و هوا کم‌کم تاریک می‌شد تا این که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و سوار شدم.

وی افزود: پس از طی مسافتی راننده به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد. در همان موقع راننده خودرو را متوقف کرد و مردی که جلو نشسته بود، به بهانه این که ممکن است مسافر خانم سوار شود، در صندلی عقب کنارم نشست. با این حال به آنها مشکوک نشدم. پس از طی مسافتی متوجه شدم راننده به سمت خارج از شهر حرکت می‌کند. دادو فریاد راه انداختم، اما مرد کناری‌ام که با راننده همدست بود، سرم را زیر صندلی برد و چاقویی را زیر گلویم گذاشت. ساعاتی بعد خودرو متوقف شد. زمانی که همدست راننده سرم را از زیر صندلی بیرون آورد، دیدم در بیابان هستیم.

شاکی ادامه داد: آن دو مرد مرا مورد آزار و اذیت قرارداده و بشدت کتکم زدند. بعد پول‌ها، گوشی و ساعت مچی‌ام را دزدیدند. حتی یکی از آنها کاپشنم را از تنم درآورد و پوشید. آنها سپس مرا سوار خودرو کرده و پس ازطی مسافتی کوتاه از خودروی در حال حرکت بیرون انداختند.

با اظهارات این نوجوان و شکایت او از دو آدم‌ربای آزارگر، ماموران پلیس Police آگاهی استان البرز با دستور بازپرس ابراهیم مرادی، رئیس شعبه 22 دادسرای جنایی کرج، تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری را آغاز کردند و پسر نوجوان هم تحویل خانواده‌اش شد.

در این مرحله مشخصات خودروی پراید آدم‌رباها در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و چند هفته پس از این حادثه، ماموران موفق به توقیف خودرو و بازداشت سرنشین آن شدند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارات ضد و نقیضی را مطرح وادعا کرد:من و دوستم در تلگرام Telegram عضو گروهی شدیم. مدتی بعد یکی از اعضای گروه با ما مشاجره کرد و ناسزا گفت. ما هم به گمان این که شاکی همان پسر تلگرامی است، او را ربودیم. شاکی و پسر تلگرامی شباهت ظاهری زیادی داشتند.

با اعتراف وی، همدستش نیز بازداشت شد، اما این مرد انگیزه آدم‌ربایی را فقط سرقت Stealing عنوان و با رد گفته‌های همدستش اعلام کرد: من و همدستم روز حادثه تصمیم داشتیم با ربودن افراد به بهانه جابه‌جایی مسافر، اموالشان را سرقت کنیم، اما در اجرای نقشه مان چند بار موفق نشدیم تا این که پسر نوجوان را به عنوان مسافر سوار کردیم. بعد در میانه راه او را به اطراف شهر بردیم و پس از آزار و اذیت، اموالش را سرقت و رهایش کردیم.

در ادامه تحقیقات متهم نخست که دید راز جرایمشان فاش شده، به آدم ربایی، سرقت و آزار و اذیت پسر نوجوان اعتراف کرد.

متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان Prison شدند. چند روز پیش آنها در آخرین جلسه بازپرسی در دادسرا حاضر شدند و جرایمشان ر ا پذیرفتند.

قاضی پرونده نیز پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، پرونده آنها را به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی با وسیله نقلیه و سرقت مقرون به آزار با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان البرز ارسال کرد تا بزودی آنها محاکمه شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قتل در باشگاه بیلیارد میدان رازی تهران+ عکس

پرماجرا شدن یک تصادف ساده در اصفهان/ راننده عصبانی پلیس را زیر گرفت و ...

تجاوز 5 جوان به دختر نوجوان در برابر چشمان نامزدش در آبادان + عکس

دختر خاله ام می خواهد از ارتباط های من با همکارانم به شوهرم بگوید و ...

شوهرم را دوست نداشتم / از روزی که ساسان را دیدم همه چیز تغییر کرد و ...

اسیدپاشی به پسر 19 ساله درنیمه شب چهار شنبه تهران + عکس

سقوط وحشتناک کودک ۵ ساله از تراس خانه در گرگان

راز ارتباط زن شوهردار با شایان در حاشیه قتل نگبهان یک موسسه خیریه لو رفت + عکس

عهد زشتی که زن و شوهر جوان از شب عروسی بستند!

مرگ زن باردار با نیش عقرب در کرمان / این زن به بیمارستان شهر انتقال یافت ولی ...

راننده عصبانی پسر 17 ساله را در خیابان نواب زیر گرفت و کشت + عکس

قتل در خیابان یک طرفه! + عکس

قتل ناموسی در بلوار ابوذر تهران

بلای وحشتناکی که در شمال بر سر فاطمه 23 ساله آمد

درگیری گسترده در شهرک مهدیه / نیروهای چند کلانتری به محل اعزام شدند + عکس

خبری جدید از دادگاه پرونده پزشک تبریزی

 

کدخبر: 275148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟