خانواده مقتول این 2 قاتل را نه می بخشند و نه قصاص می کنند / درخواست ۲ قاتل برای پایان بلاتکلیفی + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، نخستین زندانی پسر جوانی است که در 22سالگی در جریان درگیری با پدرش او را به قتل Murder رساند. با وجود اینکه خواهر و برادرانش او را بخشیده‌اند اما مادربزرگش همچنان از او شاکی است و به همین دلیل وی همچنان در زندان Prison بلاتکلیف است. این درگیری خانوادگی روز چهارم اسفند‌ماه87 اتفاق افتاد.
آن روز پدر و مادر این جوان با یکدیگر درگیر شده بودند و وی که آن زمان به مواد‌مخدر اعتیاد داشت، در حمایت از مادر، به روی پدرش چاقو کشید و وی را به قتل رساند. این جوان همان موقع دستگیر شد و مدتی بعد با رأی قضات دادگاه به قصاص محکوم شد.
هرچند این رأی قطعی شده بود اما مدتی بعد خواهر و برادرانش او را بخشیدند اما یکی دیگر از اولیای دم که مادربزرگش بود، اعلام کرد از خون پسرش نمی‌گذرد و نوه‌اش باید قصاص شود. با وجود این مادربزرگ هیچ‌وقت برای قصاص نوه‌اش به اجرای احکام مراجعه نکرد تا او 9سال در زندان بلاتکلیف بماند. در این شرایط پسر جوان در نامه‌ای از قضات دادگاه خواست طبق ماده429 قانون Law جدید به بلاتکلیفی وی پایان دهند. به این ترتیب او دیروز به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد.
وی رو به هیأت قضایی گفت: من آن زمان اعتیاد داشتم و حال و روزم خوب نبود. وقتی دیدم پدرم مادرم را کتک می‌زند عصبانی و با او درگیر شدم. من در این مدت به اندازه کافی تنبیه شده‌ام و قول می‌دهم دیگر خطایی مرتکب نشوم. اگر از زندان آزاد شوم می‌خواهم زندگی تازه‌ای را شروع کنم.
دومین قاتلی که دیروز به درخواستش رسیدگی شد، جوانی 31ساله است که روز 11تیرماه87 در جریان اختلاف مالی پدرش با مرد 36ساله وی را در کرج با شلیک گلوله به قتل رساند. او نیز بعد از محاکمه به قصاص محکوم شد و حکمش نیز قطعی شد و حتی 2مرتبه پای چوبه دار رفت اما اولیای دم هر بار به او مهلت دادند تا اینکه پس از 9سال از هیأت قضایی شعبه نهم به ریاست قاضی محمدی کشکولی خواست با سپردن وثیقه او را آزاد کنند.
او وقتی در برابر قضات قرار گرفت گفت: آن زمان پدرم ملکی را به مقتول فروخته بود اما او 70میلیون تومان از پول پدرم را نمی‌داد. ما چندین مرتبه با او صحبت کردیم اما فایده‌ای نداشت تا اینکه روز حادثه Incident او با پدرم درگیر شد و گفت پولش را نمی‌دهد. من هم عصبانی شدم و با سلاح شکاری به سوی او شلیک کردم.
می‌دانم کارم اشتباه بود اما 9سال است که در زندان بلاتکلیف هستم. اولیای دم نه من را می‌بخشند و نه حکم قصاصم را اجرا می‌کنند. به همین دلیل از قضات دادگاه می‌خواهم که در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا پس از آزادی بتوانم رضایت قطعی اولیای دم را جلب کنم.براساس این گزارش قرار است قضات دادگاه کیفری به‌زودی درباره این دو قاتل The Murderer تصمیم‌گیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قتل در باشگاه بیلیارد میدان رازی تهران+ عکس

پرماجرا شدن یک تصادف ساده در اصفهان/ راننده عصبانی پلیس را زیر گرفت و ...

تجاوز 5 جوان به دختر نوجوان در برابر چشمان نامزدش در آبادان + عکس

دختر خاله ام می خواهد از ارتباط های من با همکارانم به شوهرم بگوید و ...

شوهرم را دوست نداشتم / از روزی که ساسان را دیدم همه چیز تغییر کرد و ...

اسیدپاشی به پسر 19 ساله درنیمه شب چهار شنبه تهران + عکس

سقوط وحشتناک کودک ۵ ساله از تراس خانه در گرگان

راز ارتباط زن شوهردار با شایان در حاشیه قتل نگبهان یک موسسه خیریه لو رفت + عکس

عهد زشتی که زن و شوهر جوان از شب عروسی بستند!

مرگ زن باردار با نیش عقرب در کرمان / این زن به بیمارستان شهر انتقال یافت ولی ...

راننده عصبانی پسر 17 ساله را در خیابان نواب زیر گرفت و کشت + عکس

قتل در خیابان یک طرفه! + عکس

قتل ناموسی در بلوار ابوذر تهران

بلای وحشتناکی که در شمال بر سر فاطمه 23 ساله آمد

درگیری گسترده در شهرک مهدیه / نیروهای چند کلانتری به محل اعزام شدند + عکس

خبری جدید از دادگاه پرونده پزشک تبریزی

 

 

کدخبر: 275212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟