راننده عصبانی پسر 17 ساله را در خیابان نواب زیر گرفت و کشت + عکس

چهارم مهر سال 94، مأموران کلانتری نواب از مرگ پسر نوجوانی در یکی از بیمارستان‌ها باخبر شدند و به تحقیق دراین باره پرداختند.
جسد متعلق به پسر 17 ساله‌ای به نام حامد بود که در تصادف Crash با یک سواری پراید کشته شده بود. یکی از دوستان حامد گفت: «ما سوار بر خودرو در  حال عبور از خیابان نواب بودیم که حامد متوجه پراید یکی از دوستانمان به نام هوشنگ شد. اما حامد و هوشنگ در حال حرکت با هم به مشاجره پرداختند و کمی جلوتر حامد پیاده شد و در این هنگام هوشنگ به عمد حامد را زیر گرفت و فرار Escape کرد.
بعد از به دست آمدن این اطلاعات، هوشنگ بازداشت شد و در بازجویی گفت: «روز حادثه Incident من همراه دختری به نام نرگس و چند نفر از دوستانم با  ماشین در حال عبور بودیم که متوجه خودروی حامد شدیم که او هم با دوستانش در حرکت بود. حامد اصرار داشت توقف کنم که ناچار به توقف شدم. وقتی دنده عقب گرفتم ماشینم با گاردریل برخورد کرد و خسارت دید. پیاده شدم تا خسارتی را که وارد شده بود، برآورد کنم که در این هنگام حامد و دوستش به طرفم دویدند. احتمال دادم قصد دعوا دارند به خاطر همین پشت فرمان خودرو نشستم تا فرار کنم، اما کنترل ماشین از دستم خارج شد و به آنها برخورد کردم. هوشنگ اما در جریان تحقیقات به جرم Crime قتل Murder عمد مجرم شناخته شد و هیأت قضایی شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران او را به  قصاص محکوم کردند. با اعتراض محکوم به رأی دادگاه، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات با نقض حکم اعلام کردند که باید حرف شاهدان حادثه هم ثبت شود.
به همین خاطردیروز پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge اسلامی و با حضور قاضی مقدم زهرا –مستشار دادگاه- باردیگر تحت رسیدگی قرارگرفت. بعد ازتشکیل جلسه، شاهدان یک به یک در جایگاه حاضر شدند.
آنها به هیأت قضایی گفتند: هوشنگ می‌توانست خودرو را کنترل کند و مسیرش را تغییر دهد، اما از عصبانیت و به عمد با حامد تصادف کرد. در پایان جلسه دادگاه این بار هم قضات باتوجه به درخواست اولیای دم، متهم را به جرم قتل عمد به قصاص محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قتل در باشگاه بیلیارد میدان رازی تهران+ عکس

پرماجرا شدن یک تصادف ساده در اصفهان/ راننده عصبانی پلیس را زیر گرفت و ...

تجاوز 5 جوان به دختر نوجوان در برابر چشمان نامزدش در آبادان + عکس

دختر خاله ام می خواهد از ارتباط های من با همکارانم به شوهرم بگوید و ...

شوهرم را دوست نداشتم / از روزی که ساسان را دیدم همه چیز تغییر کرد و ...

اسیدپاشی به پسر 19 ساله درنیمه شب چهار شنبه تهران + عکس

سقوط وحشتناک کودک ۵ ساله از تراس خانه در گرگان

راز ارتباط زن شوهردار با شایان در حاشیه قتل نگبهان یک موسسه خیریه لو رفت + عکس

عهد زشتی که زن و شوهر جوان از شب عروسی بستند!

مرگ زن باردار با نیش عقرب در کرمان / این زن به بیمارستان شهر انتقال یافت ولی ...

قتل در خیابان یک طرفه! + عکس

قتل ناموسی در بلوار ابوذر تهران

بلای وحشتناکی که در شمال بر سر فاطمه 23 ساله آمد

درگیری گسترده در شهرک مهدیه / نیروهای چند کلانتری به محل اعزام شدند + عکس

خبری جدید از دادگاه پرونده پزشک تبریزی

 

کدخبر: 275218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟