نیروهای امنیتی اسپانیا یک زن و شوهر را به اتهام فروختن دختر 14 سالۀ خود در ازای دریافت 5 هزار یورو و یک دستگاه ماشین " وَن" بازداشت کردند.

سایت خبری لوکال امروز جمعه گزارش کرد: یک زن و شوهر رومانیائی و ساکن منطقه پِدرِرا به پلیس Police گم شدن دختر خود را اطلاع دادند ولی پلیس پس از شنیدن سخنان شاهدان عینی فهمید که این زن و شوهر دختر خود را به یک مرد رومانیائی دیگر ساکن منطقه لوثِنا دِل پوئِرتو در جنوب اسپانیا فروخته اند.

روزنامه الپائیس چاپ اسپانیا هم نوشت : نیروهای امنیتی ابتدا عملیاتی را در اسپانیا سپس عملیاتی را در کشورهای اروپائی برای یافتن دختر آغاز کردند و سرانجام توانستند دختر را هنگام سفر به جمهوری اسلوونی پیدا کنند.

پلیس اعلام کرد که دختر گمشده را به همراه یک مرد پیدا کرد و این مرد می گوید که پدرش این دختر را برایش خریده است و پلیس هم معتقد است که پدر دختر در ازای دریافت پول و ماشین دخترش را به این دو مرد فروخته است.

الپائیس نوشت : پدر و مادر دختر پس از اینکه خریدار از پرداخت کل مبلغ خودداری کرده بود ، به پلیس شکایت کردند و پلیس توانست دختر را از اسلوونی به اسپانیا بازگرداند.

مردی که دختر را به اسلوونی منتقل می کرد ، به اتهام قاچاق Contraband انسان ، تجاوز Rape جنسی و اجبار دختر کمسال به ترک خانه اش بازداشت شده است. مرد خریدار و پدر و مادر دختر هم به اتهام قاچاق انسان بازداشت شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟