مرگ مرموز سمیرا در میهمانی شبانه خانه مجردی یک جوان+عکس

چندی قبل مرد ناشناسی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفت و از کشف جسدی در حوالی سوهانک تهران خبر داد. او مدعی شد: ساعتی قبل در حوالی سوهانک در حال عبور بودم که متوجه دست یک انسان شدم که از خاک خارج شده بود. خیلی ترسیدم و قصد فرار Escape داشتم، اما کنجکاوی مرا رها نکرد و نزدیک‌تر رفتم و متوجه شدم دست متعلق به زنی است که از خاک خارج شده است. بعد هم با پلیس تماس گرفتم.
با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس همراه بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران راهی محل مورد نظر شدند. مأموران در محل حادثه Incident با دست بیرون آمده از خاک روبه‌رو نشدند، اما در بررسی‌های بیشتر متوجه قبری تازه شدند. مأموران به دستور بازپرس با کنار زدن خاک با جسد یک  دختر مواجه شدند. تیم جنایی در بررسی‌ها جسد، هیچ مدرک هویتی کشف نکردند به همین دلیل جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی دختر جوان انجام دادند، اما هیچ سرنخی پیدا نکردند تا اینکه در بررسی‌های پرونده افراد گمشده به پرونده دختر جوانی به نام سمیرا رسیدند که چندی قبل پدر و مادرش اعلام مفقودی کرده بودند. از آنجایی که مشخصات ظاهری سمیرا با جسد کشف شده شباهت زیادی داشت، مأموران خانواده وی را برای شناسایی به پزشکی قانونی دعوت کردند. خانواده سمیرا در پزشکی‌قانونی جسد دخترشان را شناسایی کردند. یکی از اعضای خانواده سمیرا گفت: سمیرا چند شب قبل یکی از دوستانش با سمیرا تماس گرفت و او را به مهمانی شبانه‌ای دعوت کرد. بعد از این تلفن سمیرا از خانه بیرون رفت. او قرار بود شب به خانه برگردد، اما نیمه‌های شب تلفن همراهش خاموش شد و دیگر از او خبری نشد تا اینکه امروز جسدش را در پزشکی قانونی شناسایی کردیم. مأموران در تحقیقات فنی دریافتند سمیرا شب حادثه همراه یکی از دوستانش با نام شهره، مهمان پسر جوانی به نام کیوان بوده است.
بنابراین کیوان به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد. وی در بازجویی‌ها در ادعایی گفت: من مدتی است با شهره دوست هستم. حدود سه‌ماه قبل مهمانی کوچکی در خانه‌ام گرفتم و شهره همراه سمیرا در آن مهمانی شرکت کردند. در آن مهمانی سمیرا شربت متادون مصرف کرد و حال خوبی نداشت تا اینکه ناگهان حالش بد شد. پس از این شهره از خانه‌ام بیرون رفت و من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما قبل از اینکه عوامل اورژانس برسند، سمیرا فوت کرد. خیلی ترسیده بودم به همین خاطر تلفن همراهم را خاموش کردم تا اورژانس برای گرفتن آدرس با من تماس نگیرد، چون فکر می‌کردم فوت سمیرا به گردن من می‌افتد. در چنین شرایطی چند ساعتی با جسد در خانه تنها بودم تا اینکه تصمیم گرفتم جسد را به حوالی سوهانک ببرم و دفن کنم. وی ادامه داد: وقتی جسد را دفن کردم به خانه برگشتم، اما عذاب وجدان رهایم نکرد. من تا صبح کابوس دیدم تا اینکه با پلیس تماس گرفتم و برای اینکه آدرس دفن جسد را اطلاع دهم به دروغ گفتم که دیده‌ام دست جسدی از خاک بیرون زده است.
تیم جنایی در ادامه شهره را بازداشت کرد. شهره در بازجویی‌ها حرف‌های کیوان را تأیید کرد و مدعی شد که سمیرا بر اثر خوردن شربت متادون فوت کرده است. تحقیقات از متهمان تا روشن شدن زوایای مبهم حادثه و مشخص شدن علت اصلی مرگ ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

تجاوز به زن جوان داخل پراید / الناز 10 شب بود که از محل کارش خارج شد و ...

اقرار بی شرمانه یک مرد به ارتباط پنهانی با زن شوهر دار

گروگان گرفتن خانواده 5 نفره ایرانی در استانبول ترکیه / وقتی فهمیدم می خواهند ما را بکشند آنجا را به آتش کشیدم و ...+ فیلم

فرار از مرگ افراد خوش شانس در ثانیه آخر + این فیلم را حتما ببینید

یک پسر جوان در مسابقه چک زنی از هوش رفت + فیلم

ارواح درختی سبز را در چند ثانیه خاکستر کردند!+ فیلم و عکس

شب که شد شوهرم را با دارو خواب کردم و اکبر را به خانه آوردم و ...+ عکس

از دو جوان خواستم تا مزاحم زنم را ادب کنند و حالا او شاکی ما شده است!

وقتی فهمیدم از شهر خارج شد، جیغ کشیدم اما دیگر دیر شده بود و او با تهدید مرا ...

تن دادن به خواسته های زشت کیارش / دختر جوان در شب بارانی سوار ماشین خارجی شد و ...

 

کدخبر: 275502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟