به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دیر وقت بود که از خانه دوستش بیرون آمد. مهمانی Party تا پاسی از شب طول کشیده و تاکسی های خطی رفته بودند. آن دور و بر آژانسی نبود. نگاهی به ساعتش انداخت. روسری خود را کمی جلو کشید و کیف دستی را دست به دست کرد. ساعت از 10 آن شب بارانی هم می گذشت.
خودروهای گذری مرتب برایش بوق می زدند، اما باز هم خبری از تاکسی نبود. یادش آمد که آن منطقه در حاشیه شهر قرار دارد و تاکسی به ندرت در آن مسیر رفت و آمد می کند. یک ربعی منتظر ماند. باد سرد بدنش را می لرزاند. دیگر طاقت نداشت بیشتر از این معطل بماند. تصمیم گرفت تا برای مسافت کوتاهی هم که شده از خودروهای شخصی استفاده کند تا به مرکز شهر نزدیکتر شود.
به خودروهایی که مقابلش ترمز می زدند، نگاه کرد و کوشید تا از میان آن ها یکی را انتخاب کند. سرانجام یکی از مدل های خارجی نظرش را جلب کرد و سوار شد.  جوان نجیبی به نظر می رسید و رفتاری بسیار مؤدبانه داشت. کمی که گذشت، مرد راننده سر حرف را باز کرد و از سردی هوا گفت تا مسائل سیاسی و اقتصادی و آنقدر گفت تا اینکه توانست دل دختر را به دست بیاورد.
دختر جوان آنچنان محو سخنان هوشمندانه مرد قرار گرفته بود که اجازه داد تا نزدیک منزل او را برساند. هنگام پیاده شدن، مرد کارت ویزیتی به او داد و خودش را دکتر  کیارش، تکنیسین اتاق عمل معرفی کرد. دختر با خوشحالی از خودرو پیاده شد و به منزل برگشت. شب، هنگام خواب که به اتاقش رفت، با عجله شماره تلفن دکتر را وارد تلگرام Telegram کرد و با کمال خوشحالی دریافت که او هم عضو این صفحات مجازی است.
عکسهای پروفایل دکتر پر بود از صحنه های اتاق عمل و لوازم پزشکی که در هرکدام، آقای دکتر کیارش با ژست خاصی خودش را به بیننده نشان می داد. انگشتانش با احتیاط تکان خوردند و برایش سلامی فرستاد. چند دقیقه ای طول کشید تا پاسخی دریافت کند. دقایقی که برایش مثل سال گذشت. بالاخره دکتر پاسخ سلامش را داد و باب گفت و گو باز شد و تا ساعاتی بعد از نیمه شب ادامه داشت. از آن شب کار دختر شده بود، چت و گفت وگو با آقای دکتر.
یکی - دو هفته ای که گذشت، با هم قراری گذاشتند تا حضوری دیدار کنند. چندبار در کافی شاپ و رستورانهای مختلف با هم ملاقات کردند. کیارش به او ابراز علاقه می کرد و می گفت به زودی به خواستگاری خواهد آمد. هربار که این را می گفت، در دل دختر قند آب می کرد تا اینکه یک شب از او خواست تا برایش عکس های خصوصی ارسال کند. دختر ابتدا کمی جا خورد، اما بعد اندیشید که باتوجه به نیت خیر ازدواج، درخواست عجیبی نیست. چند شب پی درپی تصاویر خیلی خصوصی از خود با او به اشتراک گذاشت تا اینکه ناگهان تماس های دکتر قطع شد.
یک هفته تمام به درخواست های تلفنی دختر هیچ پاسخی نداد تا اینکه بالاخره روز هشتم پاسخ سردی داد. هرچه دختر می کوشید تا با دکتر گرم بگیرد و علت غیبتش را بداند، میسر نشد تا اینکه ناگهان کیارش، چهره دوم خود را نشان داد.خواسته ای بس ترسناک داشت. او به دختر گفت که دچار بدهکاری زیادی شده است و اگر او این مبلغ را برای او واریز نکند، عکس های خصوصی او را در همه صفحات مجازی منتشر می کند.
دختر بیچاره یخ زده بود. باورش نمی شد دکتر کیارشی که شاهزاده اسب سوارش بود، اینگونه شیطان Evil صفت باشد. از طرفی هرگز در وسع او و خانواده اش نبود که بتوانند چنین پولی را تهیه کنند. اولین راه حلی که به نظرش رسید، اعتماد به پلیس Police بود.
کارآگاهان پلیس آگاهی خیلی زود رد دکتر قلابی را گرفتند و یک هفته بعد دکتر کیارش به سؤالات افسر پرونده پاسخ داد. از اعترافاتش، پلیس فهمید که این مرد دکتر نیست و آن عکسها همه حقه بوده است. افسر پرونده وقتی به هویت جعلی او پی برد، حدس زد که این دختر نباید تنها قربانی او باشد و به بازجویی ادامه داد. دکتر قلابی در ادامه اعترافاتش به اخاذی از دختران دیگر هم اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

شب که شد شوهرم را با دارو خواب کردم و اکبر را به خانه آوردم و ...+ عکس

از دو جوان خواستم تا مزاحم زنم را ادب کنند و حالا او شاکی ما شده است!

خودکشی زن ۴۵ ساله آملی در ساعت 10 صبح عید فطر

عملیات برای نجات راننده خودروی سقوط کرده به دره 50 متری در هراز +تصاویر

فوری / رگبار بستن فامیل در مراسم دید و بازدید عید فطر 3 کشته و هشت زخمی برجای گذاشت

اینستاگرام فوتبالیست معروف هک شد+ عکس

مرگ تکنسین اورژانس شاهرود در حادثه واژگونی آمبولانس +عکس

توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور شناسایی شدند

قاتل 5 زن و مرد دستگیر شد / قاتل شب ها به سراغ قربانیان می رفت+ عکس

نجات زن جوان پس از 28 سال زندانی بودن در طویله حیوانات

وقتی فهمیدم از شهر خارج شد، جیغ کشیدم اما دیگر دیر شده بود و او با تهدید مرا ...

تن دادن به خواسته های زشت کیارش / دختر جوان در شب بارانی سوار ماشین خارجی شد و ...

مرگ مرموز سمیرا در میهمانی شبانه خانه مجردی یک جوان+عکس

صحنه دلخراش بیرون افتادن یک بچه از ماشین + فیلم و عکس

لحظه وحشتناک چپ کردن یک ماشین در جاده/ یکی از سرنشینان باردار بود + فیلم و عکس

کودکی که زنده به گور شد! دنیا با لبخند او در آخرین عکس تکان خورد + عکس

ماجرای گزارش زنده شبکه خبر که تبدیل به سوتی رسانه‌ای در روز قدس شد! + فیلم

 

کدخبر: 275660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟