وقتی که اعلامیه مرگ سپهر را دیدم تازه فهمیدم بعد از جشن تولد چه کار کرده بودم +عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه یکم اسفند ماه سال 94 به دنبال جدال پسر مست با چند پسر جوان در دستور کار ماموران کلانتری تهرانپارس قرار گرفت. شواهد نشان می داد پیمان 19 ساله که مست بود پس از درگیری با پسران جوان با چاقو به سر یک از انها به نام سپهر زد و بلافاصله گریخت. سپهر به بیمارستان منتقل شده بود اما وی به خاطر شدت خونریزی مغزی تسلیم مرگ شد و تلاش پلیس Police برای ردیابی عامل جنایت Crime آغاز شد. یک ماه از این ماجرا گذشته بود که پلیس رد پیمان را در یکی از شهرهای شمالی کشور یافت و وی را بازداشت کرد. پسر جوان به جدال خونین اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت. وی دیروز در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

سپس پیمان روبه روی قضات ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: آن شب به جشن تولد یکی از دوستانم رفته بودم که به اصرار آنها و برای اولین بار مشروب خوردم. از جشن تولد با موتورم به خانه برمی گشتم که سپهر و پنج پسر دیگر را در خیابان دیدم. با سپهر احوال پرسی کردم اما پسران غریبه با بی اعتنایی با من برخورد کردند. من که از رفتار آنها ناراحت شده بودم اعتراض کردم و گفتم باید تا دقایقی دیگر محله مان را ترک کنند. من به سر خیابان رفتم اما وقتی برگشتم پسران غریبه همچنان آنجا ایستاده بودند.

وی ادامه داد: من با آنها درگیر شدم و برای ترساندن پسران غریبه چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و با دسته چاقو ضربه ای به سر سپهر زدم و فرار Escape کردم. باور کنید من ضربه ای با تیغه چاقو به سر سپهر نزدم. او دوستم بود و من خصومتی با او نداشتم. مرگ او یک اتفاق تلخ بود. صبح روز بعد وقتی اعلامیه دوستم را سر خیابان دیدم شوکه شدم. اعلامیه را برداشتم و به خانه برگشتم.

وی در حالی که اشک می ریخت گفت: مادرم که متوجه ماجرا شده بود بی تاب بود و مدام گریه می کرد. من به خاطر مادرم فرار کردم و به یکی از شهرهای شمالی کشور رفتم.اما حالا می گویم پشیمانم.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت جسم نوک تیز به جمجمه واسیب دیدگی آن اعلام کرده است و این موضوع با دفاعیات متهم مطابقت ندارد. موکلم در همان بازجویی های نخست نیز گفته است با دسته چاقو به سر قربانی ضربه زده است. از این رو تقاضا دارم تا یکبار دیگر علت تامه مرگ و نحوه برخورد جسم نوک تیز به سر قربانی بررسی و اعلام شود. با طرح این سوال هیات قضایی ادامه جلسه را به روزهای آینده موکول کرد تا نظر کارشناسان پزشکی قانونی استعلام شود. بعد از اظهار نظر پزشکی قانونی قضات دادگاه درباره حکم این پرونده اظهار نظر می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سارا دوست دوران مجردی ام بعد از ازدواج هم می خواست با او باشم / او آرامش من و همسرم را گرفته بود +عکس

اقدام برای بمب گذاری آخرین میتینگ انتخاباتی ریاست جمهوری در مشهد / نحوه شناسایی و دستگیری بمب گذار

رهایی 5 دختر از خانه وحشت پدرخوانده/ اقدام زشت پدر با 5 دخترش+عکس

مرد کینه ای پس از طلاق به زندگی خود و فرزندانش پایان داد+عکس

تازه عروس برای کشتن آقا داماد پلیس اجیر کرده بود !‎+عکس

پرداخت نصف دیه برای کورکردن بچه محل+عکس

برادر عروس شب عروسی خواهرش را خونین کرد / قتل یک آشنا در عروسی

زن به دادگاه رفت و گفت شوهر پولدارش 2 نفر را به قتل رسانده است +عکس

قاتل مست پسر همسایه در شهر ری به قصاص محکوم شد+ عکس

دستگیری یک تروریست داعشی در لباس زنانه + عکس

داعش، یک جوان داعشی را زنده زنده آتش زد

در دعوای زن و شوهر ایلامی خواهر زن کشته شد

 

 

کدخبر: 275789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟