دستگیری سارق 40 فقره ای احشام و اماکن خصوصی در فارس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار احمدعلی گودرزی رئیس پلیس Police استان فارس در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر دیده شدن سارق در یکی از روستاهای شهرستان شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری 40 سلطان آباد به محل اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار دادند. 
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در این زمان فرد شاکی به مأموران مراجعه و اظهار کرد برای مدتی از خانه خارج و در مراجعه متوجه سرقت Stealing از خانه خود شده است. 
گودرزی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و انجام گشت های نامحسوس در نهایت یک نفر متهم در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد. 
رئیس پلیس استان فارس با بیان اینکه به منظور رسیدگی و بررسی بیشتر، پرونده به همراه متهم به پلیس آگاهی انتقال داده شد، افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت بوده که پیرامون جرایم ارتکابی از وی تحقیقات جامعی به عمل آمد و به 40 فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی اقرار کرد. 
گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر و کشف 20 رأس احشام مسروقه از مخفیگاه این فرد، گفت: صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد 29 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند. 
وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه ادامه دارد، گفت: شهروندان هشدارهای پیشگیری از وقوع انواع سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟