پشت پرده  متوقف کردن قطار مترو تهران / زیر صندلی واگن قطار چه گذشت؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی راقی رئیس پلیس Police مترو تهران با اشاره به اینکه در پی دریافت شکایت افرادی مبنی بر وقوع جیب بری در ایستگاه های مترو  به ویژه ایستگاه های امام خمینی، دروازه دولت و آزادی، این موضوع در دستور کار قرار داده شد، بیان کرد: با پایش های تخصصی صورت گرفته کارآگاهان پلیس مترو توانستند دو تن از سارقان حرفه ای را هنگام انجام جیب بری دستگیر کنند. 
رئیس پلیس مترو تهران در خصوص چگونگی دستگیری یکی از این متهمان بیان کرد: ماموران این یگان در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی، به پرسه زنی جوانی مشکوک، و وی را زیر نظر قرار می دهند و زمانی که متهم یک دستگاه تبلت را از جیب یکی از مسافران سرقت Stealing کرد وی را دستگیر کردند. 
وی در خصوص دستگیری دیگر متهم این پرونده، خاطرنشان کرد: در عملیات دیگری عوامل آگاهی و انتظامی این یگان در ایستگاه آزادی Freedom متوجه حرکات مشکوک و جابجایی غیر متعارف مرد جوانی شدند و وی را تحت نظر قرار دادند. 
راقی اظهار کرد: زمانی که قطار پس از مسافر گیری قصد ترک ایستگاه را داشت، متهم با سواستفاده از ازدحام موجود در سکو پس از سرقت گوشی تلفن همراه یکی از مسافران به داخل قطار گریخت که با تلاش عوامل انتظامی، قطار متوقف و سارق که در زیر صندلی پنهان شده بود دستگیر شد. 
وی با بیان اینکه این متهم دارای سابقه محکومیت می باشد، تصریح کرد: متهمان جهت انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند. 
رئیس پلیس مترو تهران در پایان با اشاره به شلوغی ایستگاه های مختلف مترو، خاطر نشان کرد: در مناسبت های مختلف ملی، اسلامی و ورزشی که قاطبه مسافران از شادی، و هیجانات خاصی برخوردارند، عدم توجه به پیرامون و افرادی که برای انجام اقدامات مجرمانه به آنها نزدیک می شوند، باعث ایجاد شرایط مناسب برای سارقان می گردد لذا در هنگام سوار شدن به قطار حتما مراقب اشیاء و اموال خود باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟