پسرخاله ام با زنم ارتباط شوم داشت / وقتی فهمیدم تحمل نداشتم و ...

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پنجم خرداد گذشته زن 38ساله ای با مراجعه به پلیس، راز یک جنایت هولناک را فاش کرد.

مرد 43ساله ای که اوایل خرداد گذشته، پسرخاله اش را در مشهد به قتل Murder رسانده بود، با انجام یک سری فعالیت های اطلاعاتی با صدور دستورات ویژه قضایی، هنگام خروج از کشور در نوار مرزی دستگیر و به مشهد منتقل شد. رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی روز پنجشنبه گذشته گفت: پنجم خرداد گذشته زن 38ساله ای با مراجعه به پلیس، راز یک جنایت Crime هولناک را فاش کرد.

او گفت: همسرش که هم اکنون متواری شده، پسرخاله 32ساله خودش را به قتل رسانده و جسد او را درون چاه فاضلاب انداخته است.سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: در پی گزارش این زن، بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی و دستور قاضی Judge ویژه قتل عمد به منزل مادر متهم واقع در خیابان حر عاملی رفتند و با کمک امدادگران آتش نشانی جسد را از داخل چاه فاضلاب بیرون کشیدند.

وی اضافه کرد: این گونه بود که با کشف این جنایت، قاضی کاظم میرزایی نیز در محل حضور یافت و ضمن صدور دستوری برای بازداشت همسر متهم به قتل، به راهنمایی کارآگاهان برای دستگیری قاتل The Murderer فراری پرداخت. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: عملیات کارآگاهان با نظارت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) در حالی برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری ادامه یافت که گروه زبده ای از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد سلطانیان (رئیس دایره قتل) به تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی و کارشناسی پرداختند. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از شیوه های تخصصی و فنی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد قاتل مذکور قصد خروج از کشور را دارد، به همین منظور اطلاعات و مشخصات وی در اختیار همه عوامل انتظامی در شهرهای مرزی کشور قرار گرفت و قاضی میرزایی نیز دستورات ویژه ای را به دستگاه های ذی ربط در سراسر کشور صادر کرد تا با تیزبینی نیروهای نظامی و انتظامی، از خروج متهم جلوگیری شود.سرهنگ رزمخواه افزود: حدود 10روز بعد از وقوع جنایت، مشخص شد متهم 43ساله که نتوانسته از مرزهای شرقی خارج شود، به سوی مرزهای غربی کشور حرکت کرده است. با این وجود، موضوع با همکاری نیروهای انتظامی در دیگر مناطق کشور پیگیری شد تا این که یکی از مخبران محلی در منطقه صفر مرزی ارومیه از شناسایی وی خبر داد. وی گفت: در همین حال با دستور سرهنگ پرویزی (سرتیم اداره جنایی ارومیه) مأموران انتظامی، موفق شدند متهم را در یکی از روستاهای مرزی دستگیر کنند. وی روز گذشته به مشهد منتقل و بازجویی شد. وی در تشریح اعترافات متهم افزود: این مرد که مدعی است به خاطر مسائل ناموسی دست به ارتکاب جنایت زده است، در همان مراحل اولیه بازجویی لب به اعتراف گشود و چگونگی قتل پسرخاله اش را شرح داد.

سرهنگ کارآگاه رزمخواه یادآور شد: متهم مدعی است وقتی در جریان روابط پسرخاله اش با همسرش قرار گرفته، با ترفندی خاص او را به منزل مادرش کشانده و با بستن دست و پاهای وی، با شوکر و چاقو او را شکنجه Torture کرده است تا به حقیقت ماجرا اعتراف کند. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از قتل پسرخاله اش، جسد او را درون چادر گذاشته و به داخل چاه فاضلاب انداخته است. که بررسی های بیشتر در این باره با دستور قاضی میرزایی همچنان ادامه دارد. شایان ذکر است: همسر متهم به قتل نیز در اعترافات قبلی خود مدعی شده بود که پسرخاله همسرش پس از عضویت وی در گروه های شبکه اجتماعی تلگرام Telegram به وی تبریک گفته و همین موضوع به دیدارهای حضوری و روابط نامشروع کشیده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

این اخبار را از دست ندهید:

پیام هایی که به نام الهه جون بود نشان از ارتباط زنم با یک مرد را می داد و ...+عکس

یک بازیگر از پسر جوان برای دختر 17 ساله اش خواستگاری کرد! / میترا از پیام طلاق گرفت و ...

بلای شومی که در اتاق بازرسی فرودگاه بر سر زن جوان آمد / فیلم دوربین مداربسته همه چیز را لو داد+عکس

اعدام قاتل پلیس و نگهبان بیمارستان +عکس

فراربزرگ از زندان با سیم چین+عکس

ماجرای هولناک 14 اقدام سیاه با زنان و دختران در آزادراه تهران-کرج / کرکس های کرج در آستانه اعدام + عکس

فیلم شکنجه زنی بی گناه توسط 13 مرد+ویدیو

خنده های شیطانی پسر همسایه که از تراس وارد اتاقم شد و ...

فیلم و تصاویر تکان دهنده از آخرین لحظات عمر عروسی که به مراسم ازدواجش می رفت

تجاوز وحشیانه 2 مرد به زن باردار + عکس

وقتی چند جوان مزاحمم شده بودند میثم مرا از دست آنان نجات داد اما خودش مرا به جاده قم برد و ... + عکس

پسرخاله ام با زنم ارتباط شوم داشت / وقتی فهمیدم تحمل نداشتم و ...

حمله شبانه به روستا / 9 مرد را سر بریدند

 

کدخبر: 279929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟