رسیدگی به این پرونده از چندی قبل به‌دنبال شکایت دختر جوانی به نام مهناز آغاز شد. او که به پلیس آگاهی رفته بود درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: ساعت 4صبح بود که سوار بر خودروی پرایدم به نزدیکی ترمینال جنوب رفتم تا یکی از دوستانم را که قرار بود از شهرستان بیاید سوار کنم. هوا تاریک و خیابان خلوت بود. کنار خیابان توی ماشینم نشسته بودم که ناگهان پسر جوانی به زور سوار ماشینم شد و با تهدید گفت که باید به سمت جایی که می‌گوید حرکت کنم.
وقتی آینه را نگاه کردم دیدم که 2جوان موتورسوار هم در تعقیب‌مان هستند که آنها هم همدست پسر جوان بودند. آنها با تهدید من را به خانه‌ای بردند و در آنجا من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. با ثبت اظهارات دختر جوان تلاش‌ها برای دستگیری 3متهم آغاز شد. مأموران با استفاده از اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود‌ آنها را دستگیر کردند.
متهمان اتهام آدم‌ربایی و تجاوز Rape به دختر جوان را انکار کردند و مدعی شدند او دروغ می‌گوید و به میل خودش همراه آنها رفته است. متهمی که سوار  خودروی شاکی شده بود در جریان تحقیقات گفت: من شاکی را از مدتی قبل می‌شناختم او آن روز برای گرفتن مواد سراغ من آمد اما بعد مدعی شد که ما او را ربوده‌ایم.
با وجود این انکارها پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهمان صبح دیروز محاکمه شدند. در این جلسه شاکی باز هم ادعای ربوده شدن و آزار از سوی 3پسر جوان را تکرار کرد اما این بار متهمان جزئیات بیشتری از آنچه اتفاق افتاده بود را شرح دادند. یکی از آنها گفت: ما قرار بود مقداری مواد‌مخدر به شاکی بدهیم. وقتی سوار ماشینم شد همراه با 2دوست دیگرم به ویلایی در شرق تهران رفتیم و همگی مواد مصرف کردیم.
ما حتی در راه برگشت در یک طباخی کله‌پاچه خوردیم و برگشتیم اما بعد فهمیدم که او از من و دوستانم به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز شکایت کرده است‌ درحالی‌که همه این حرف‌ها دروغ است. در ادامه این جلسه 2متهم دیگر نیز حرف‌های متهم ردیف اول را تأیید کردند و در نهایت از آنجا که شواهدی دال بر آزار شاکی به‌دست نیامده بود و متهمان نیز اقراری در این‌باره نداشتند قضات دادگاه 2نفر از متهمان را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 99ضربه شلاق Whip و سومین متهم را به‌دلیل اینکه سن‌اش زیر 18سال است به انجام 180ساعت کار اجباری در مراکز عمومی محکوم کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مجازات خرچنگ های سیاه در ملا عام + عکس

مرگ تلخ زن سیرجانی در فرود اضطراری پرواز مسکو-تهران + فیلم

اصرار به ماند در خانه وحشت / وقتی پدرم در زندان بود مادرم ...

کتک کاری مهماندار برای پریدن از هواپیما مسافربری در آسمان! + عکس

شلیک های بی هدف 2 جوان و قتل دختر 14 ساله در اتاق خواب + عکس

زن جوان و 3 فرزندش زنده زنده در آتش سوختند

قتل دختر یک پزشک تهرانی که برای ورزش صبحگاهی از خانه خارج شده بود

نیره را تعقیب کردم و وقتی زنم را داخل ماشین نادر دیدم خون جلو چشمانم را گرفت و...

دانش آموز دوم راهنمایی بود که پسر همسایه مان مرا به اتاقک برد و ...

 

کدخبر: 280261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟