پایان وحشت آفرینی زن و مرد مسلح در آرایشگاه های زنانه کرمان / اگر آن ها دستگیر نمی شدند ... + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار رضا بنی اسدی فر، رئیس پلیس Police استان کرمان در نشست خبری پلیس آگاهی استان با اشاره به جدیت و حساسیت ویژه نیروی انتظامی بر سرقت Stealing های مسلحانه اظهار کرد: در سوم تیرماه امسال دو مورد سرقت مسلحانه از آرایشگاه های سطح شهر گزارش شد.
این مقام انتظامی افزود: یک زن با رزرو وقت به آرایشگاه های زنانه مراجعه و پس از آن یک مرد به آرایشگاه رفته و اقدام به سرقت می کرد که با اقدامات فنی و اطلاعاتی، این افراد در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین با اطلاع رسانی های انجام شده به آرایشگاه ها، سومین مورد از این سرقت ها با شکست مواجه شد.​

Untitled-1

بنی اسدی فر گفت: این افراد هنگام مراجعت به یکی از شهرستان های استان شناسایی شدند که پس از شلیک به سمت نیروهای انتظامی مجرمان از صحنه فراری شدند.
وی اظهار کرد: در کوتاهترین زمان ممکن این سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند و اموال کشف شده که به خارج از استان منتقل شده بودند، کشف و مالخر نیز دستگیر شد.
بنی اسدی فر گفت: این افراد فاقد سابقه کیفری بوده اند و بر اساس تجربیات موجود می توان گفت که ادامه روند سرقت های آن ها، منجر به قتل Murder می شد.
وی به کاهش 35 درصدی سرقت های مسلحانه و افزایش 5 درصدی کشف این سرقت ها خبر داد و تاکید کرد: با آمادگی کنونی پلیس، فرصت ارتکاب به جرم Crime از تمامی هنجارشکنان و مجرمان گرفته شده و پلیس در راستای تامین امنیت مردم هیچگونه اغماضی نمی کند و با تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و با پشتونه مردم برخورد قانونی لازم را با مجرمان خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟