قاسمی نژاد  دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از دستگیری 60 نفر از محرکین نزاع رامهرمز و باغملک در سه روز گذشته خبرداد و گفت: این روند تا دستگیری کلیه محکومین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به وسیع شدن حوزه نزاع پتک باغملک و کشیده شدن آن به شهرستان رامهرمز و عدم موفقیت هیات‌های صلح و عدم تمکین به قانون Law طرفین درگیر، فرصت صلح و سازش به پایان رسیده و با عنایت به درخواست‌های بحق مردم و جدیت مسئولان در برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت با مصوبه شورای امنیت کشور و شورای تامین استان و هر دو شهرستان این تصمیم گرفته شد.

دادستان رامهرمز با تاکید بر اینکه نظام قدرت تامین امنیت را دارد اظهار کرد: تاکنون بخاطر مصالحی و با تصمیمات مسئولان استان فرصت صلح و سازش داده شد که متاسفانه طرفین درگیر قدر این فرصت‌ها را ندانستند.

قاسمی نژاد ادامه داد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته مسئولان قضایی استان و هر دو شهرستان و محول شدن این موضوع به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری نهاد‌های امنیتی نظامی، انتظامی و کار اطلاعاتی بسیار پیچیده ظرف 72 ساعت گذشته حدود 60 نفر از کسانی باعث شعله ور شدن این نزاع شده اند شناسایی و دستگیر شدند و این روند تا دستگیری کلیه محکومین ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان در آینده‌ای نزدیک این موضوع پایان خواهد یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟