ناگفته های قتل آتناکوچولو از زبان عمویش/ باور می کنید قاتل می گفت آتنا را مثل دختر خودش دوست دارد و...+عکس های آتنا

٢٠روز تمام به دنبال آتنا گشتیم. امیدوار بودیم تا این دختر به آغوش خانواده‌اش بازگردد. اما یک خبر جست‌وجوها را متوقف کرد، آتنا پیدا شد اما نه آنطوری که همه فکرش را می‌کردیم. شاید او پیدا شد تا سرنخی باشد برای فاش‌شدن راز قتل‌های سریالی این شهر. اینها را عموی آتنا به «شهروند» می‌گوید. مهدی اصلانی برادر پدری است که از شدت غصه این درد توان صحبت‌کردن با کسی را ندارد، به همین دلیل از ما خواست تا با برادرش همکلام شویم .
شما کی از قتل Murder آتنا مطلع شدید؟
سه‌شنبه صبح بود که از طرف نیروی انتظامی با بهنام برادرم تماس گرفتند و گفتند پیکر آتنا پیدا شده است. اما تا وقتی که جسد او را ندیده بودیم، باور نمی‌کردیم. اصلا تصورش را هم نمی‌کردیم که برای این دختر معصوم چنین اتفاق هولناکی افتاده باشد.
چند روز دنبال آتنا گشتید؟
از همان روز که او گم شد. همه شهر را زیرورو کردیم. ٢٩ خردادماه بود که آتنا گم شد. همه جا را دنبال او گشتیم. پلیس، هلال‌احمر، حتی مردم شهر در جست‌وجوی ردی از آتنا بودند. ما خیلی نگران و بی‌تاب بودیم. کل پارس‌آباد را وجب‌به‌وجب دنبال آتنا بودیم. محل‌های بدنام شهر، پاتوق معتاد‌ها، کنار رودارس، روستاهای اطراف، شهرک‌هایی که این چند ساله در اطرف پارس‌آباد ساخته شده، شب و روز دنبال ردی از آتنا بودیم. همه تا روز آخر هم امیدوار بودیم که آتنا سالم باشد، اما حیف که همه این تلاش‌ها بی‌نتیجه بود. نمی‌دانم که چرا باید آتنا قربانی این نقشه شود، اما مثل این‌که قتل آتنا کلید بازشدن قفل چند جنایت Crime دیگر شده است. 
برادر شما چند‌ سال است که ازدواج کرده؟
بهنام ١٠‌سال است که تشکیل خانواده داده است. حاصل این ازدواج هم دو دختر بود. آتنا و آسنا. آتنا حدودا ٧ساله داشت و آسنا هم ٤ساله است.
بهنام از همان اول دستفروش بود؟
بله او هیچ‌وقت نتوانست شغل مناسبی پیدا کند. در همه این سال‌ها دستفروشی می‌کرد. بیشتر هم لباس می‌فروخت. بهنام سرمایه‌ای نداشت. به همین دلیل با پول کس دیگری کار می‌کرد. لباس می‌خرید و روی وانت می‌فروخت. حتی این وانت مدل ٧٨ هم مال خودش نیست. همان کسی که پول خرید لباس را به بهنام می‌داد، این خودرو را هم به او داده بود تا روی آن کار کند.
با این اوصاف خانواده آتنا وضع مالی خوبی ندارند؟
برادر من مستأجر است. همه دلخوشی او و همسرش همین دو تا بچه بودند. حالا هم که کل خانواده در شوک این حادثه Incident هستند. شاید اگر برادرم  شغل مناسبی داشت و مجبور نبود برای تأمین هزینه‌های زندگی کنار خیابان دستفروشی کند، الان آتنا زنده بود. البته استاندار اردبیل خودشان برای اشتغال دایم برادرم قول‌هایی دادند که امیدوارم عملی شود.
حال پدر و مادر آتنا چطور است؟
مادرش که چند روز است بیمارستان بستری شده. تا به خانه می‌آید حالش بد می‌شود. مدام باید به او سرم وصل کرد. برادرم هم که اصلا با کسی حرف نمی‌زد. وضع روحی خیلی بدی دارند. مادرم هم مدام برای آتنا گریه می‌کند. او در بین نوه‌هایش آتنا را خیلی دوست داشت.

photo_2017-06-30_20-55-48
شما آخرین‌بار کی آتنا را دیدید؟
فکر می‌کنم دو روز قبل از این‌که گم شود. تازه برای ‌سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده بود. آتنا پیش‌دبستانی بود، قرار بود امسال از اول مهر به کلاس اول برود. 
آتنا دوست داشت چه‌کاره شود؟
چون برادرم بهنام تا کلاس سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده بود، دوست داشت بچه‌هایش درس بخوانند و آینده بهتری داشته باشند. آتنا هم درس را خیلی دوست داشت. خیلی هم باهوش و شیرین‌زبان بود، من مطمئنم که اگر زنده بود، می‌توانست خیلی پیشرفت کند.
خانواده آتنا از ابتدا در پارس‌آباد ساکن بودند؟
بله ما اصالتا اهل پارس‌آباد هستیم. همه خانواده ما در این شهر زندگی می‌کنند. خیلی‌ها این‌جا ما را می‌شناسند. به همین دلیل هم گم‌شدن آتنا این‌قدر سروصدا کرد.
تا قبل از این حادثه از قاتل The Murderer آتنا شناختی داشتید؟
بله. پارس‌آباد شهر کوچکی است. تقریبا مردم شهر همدیگر را می‌شناسند و مغازه اسماعیل دقیقا روبه‌روی جایی بود که برادرم دستفروشی می‌کرد. او تقریبا ١٠‌سال است که در این مغازه رنگرزی می‌کند. او دوبار ازدواج کرده و دو پسر و یک دختر هم دارد. اسماعیل اهل روستاهای اطراف پارس‌آباد است. من چندبار هم داخل مغازه او رفتم. یادم هست یکبار برای رنگ‌کردن لباسم به مغازه اسماعیل رفتم. فضای عجیبی داشت، خیلی خوف داشت. همه جا تاریک بود، پارچه‌ها و لباس‌های تاریک همه مغازه را پوشانده بود. راستش کمی ترسیدم.
در این چند روزه صحبت‌های زیادی درخصوص سابقه‌داربودن این شخص مطرح شده است. شما یا برادرتان از این موضوع مطلع بودید؟
اسماعیل کلا آدم خوشنامی نبود. همان‌طور که گفتید، پشت‌سر او حرف و حدیث زیاد بود. نزول می‌گرفت، بعضی‌ها می‌گفتند اعتیاد دارد. ما شنیده بودیم که ٦ماه زندان Prison بوده، اما جرمش را نمی‌دانستیم. حتی بعضی‌ها می‌گفتند که سابقه کودک‌آزاری هم داشته است. 
پس برادر شما چرا اجازه می‌داد آتنا داخل مغازه اسماعیل رفت‌وآمد کند؟
آتنا برای آب‌خوردن در دستشویی به مغازه او می‌رفت. برادرم دستفروش کنار خیابان بود، وقتی بچه تشنه می‌شد یا نیاز به دستشویی داشت، می‌رفت. جای بساط برادرم نبش خیابان پزشکان دقیقا روبه‌روی مغازه اسماعیل بود. ضمن این‌که همه این صحبت‌هایی که درباره اسماعیل بین مردم دهان به دهان می‌شد، در حد حرف و شایعه بود، کسی واقعا نمی‌دانست که او چنین آدم خطرناکی است. او حتی در این چند روز که ما دنبال آتنا می‌گشتیم، کنار ما بود.
یعنی با شما دنبال آتنا می‌گشت؟
بله، قصد داشت ما را گمراه کند. من هنوز هم باورم نمی‌شود. که یک انسان بتواند این‌گونه رفتار کند. وقتی یاد آن روزها می‌افتم که اسماعیل به ما می‌گفت آتنا مثل دختر خودم است و باید در پیداکردن او به شما کمک کنم، اعصابم به هم می‌ریزد. تصورش هم حالم را خراب می‌کند.
این که اعلام شده پیکر آتنا به کمک همسر و برادر قاتل پیدا شده، صحت دارد؟
همسر و برادر اسماعیل پس از دستگیری او به قضیه مشکوک می‌شوند. خانه را جست‌وجو می‌کنند و آتنا را داخل یک بشکه پیدا می‌کنند. البته این همسر دوم اوست. زن اول اسماعیل از او طلاق گرفته بود.
علت طلاق او را می‌دانید؟
مثل این‌که اسماعیل در نبود همسرش با یک دختر در ارتباط بوده که زنش سر می‌رسد و متوجه می‌شود. سر همین موضوع هم طلاق می‌گیرد.
از آخرین جزییات این پرونده خبر دارید؟
تا جایی که ما اطلاع داریم، قاتل تاکنون به ٢ قتل دیگر به جز آتنا اعتراف کرده است، اما از جزییات آن خبر دقیقی نداریم. دیروز هم پلیس Police در یکی از  شهرک‌های اطراف پارس‌آباد دنبال بقایای جسد خانمی بود که چند ‌سال پیش پیکر بی‌سر او در اطراف پارس‌آباد پیدا شده بود. مثل این‌که این زن هم قربانی نقشه‌های این مرد پلید شده است.
خانواده شما از مسئولان قضائی چه درخواستی دارد؟
اشد مجازات برای این سنگدل. هرچند این مجازات هم برای او کم است، اما کاری بیشتری نمی‌شود انجام داد.
در این مدت از مسئولان و مقامات استان کسی جویای احوال خانواده شما بود؟
بله در این مدت خیلی‌ها به ما لطف داشتند. دکتر صمدی فرماندار، استاندار، امام جمعه پارس‌آباد، نماینده شهر در مجلس، از اردبیل و شهرهای دیگر. مردم پارس‌آباد همه خیلی زحمت کشیدند. پنجشنبه استاندار قبل از مراسم ختم به خانه برادرم آمدند، در مراسم ختم هم شرکت کردند. معاون سیاسی- امنیتی استانداری هم در مراسم ختم حضور داشتند. وزیر کار، آقای روحانی رئیس‌جمهوری و جهانگیری معاون ایشان هم پیام دادند. از همه این عزیزان تشکر می کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دوستم به خواهرم نظر داشت باید کشته می شد/چه کسی قاتل اصلی است؟ + عکس

قتل هولناک دختر گمشده در سناریویی مشابه به قتل آتنا کوچولو+عکس

قاتل آتنا کوچولو سال قبل مظنون اصلی قتل یک زن جوان بود که اعتراف نکرد و....

رویا و رومینا 2 خواهری بودند که قتل خونینی را رقم زدند/پسرها همدیگر را به خون کشیدند+عکس

مردی زنی را کشت و با جسدش به مسافرت رفت + عکس

آمنه شوهرش را کشت تا با خواستگار خواهرش ازدواج کند + عکس

وزیر زن داعشی ها را دستگیر و به زنجیر کشیدند + عکس

دختر ناخلف مادر پیرش را بدجوری کتک زد/همسایه ها فیلم گرفتند+فیلم

روحانی حادثه مترو شهرری 15 درصد هوشیاری دارد / او یک قاضی بوده است! + عکس

داستان سیاه زندگی دخترِ زیبای چچنی در موصل!+ عکس

 

اخبار مرتبط با قتل آتنا اصلانی را بخوانید:

اولین گفت وگو با پدر آتنا اصلانی / صبح روز حادثه پدر آتنا با شیطان پارس آباد چه برخوردی داشت؟ +تصاویر

اولین فیلم از اقدام شرم آور قاتل آتنا اصلانی در کنار مغازه میوه فروشی

از اسماعیل رنگرز تا شیطان پارس آباد / یک قتل و سوزاندن جسد دیگر هم در پرونده قاتل آتنا اصلانی مطرح شد +عکس

فیلم جستجوی سر جسد یک زن توسط پلیس / اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی به قتل او نیز اعتراف کرده بود+عکس

 

بهترین پیشنهادات رهن و اجاره مسکن فقط ویژه امروز +مشاوره رایگان

بهترین پیشنهادات خرید و فروش مسکن فقط ویژه امروز +مشاوره رایگان

کدخبر: 282269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟