انگیزه سیاه قاتل آتنا در ۲ قتل دیگر/ او از بازار اخراج شده بود +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 22.17M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46

پرونده قاتل The Murderer آتنا کوچولو حالا ابعاد گسترده‌‌تری پیدا کرده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که او یک جنایتکار سریالی است. درحالی‌که بررسی ها برای یافتن سر یکی از قربانیان این مرد ادامه دارد، تحقیقات نشان می‌دهد که او به قصد آزار و اذیت به سراغ طعمه‌هایش رفته و پس از قتل Murder آنها، طلاها و اموال باارزش این افراد را سرقت Stealing کرده است. او علاوه بر قتل آتنا به قتل 2زن دیگر هم اعتراف کرده است.

متهم که اسماعیل نام دارد، در گذشته نیز شهرت خوبی نداشته و 5سابقه کیفری ازجمله ربودن یک دختربچه 9ساله، تجاوز Rape به‌عنف و مزاحمت برای بانوان در پرونده‌اش به چشم می‌خورد. افرادی که این مرد را می‌شناسند از او به‌عنوان فردی بدنام یاد می‌کنند که رفتارش حتی باعث شده بود از بازار Store اخراج شود.

یکی از بازاریان که سال‌ها مستأجر مغازه اسماعیل بود می‌گوید: اسماعیل یک مغازه در بازار پارس‌آباد دارد که سال‌ها قبل، بازاریان او را از آنجا اخراج کردند. آن زمان اسماعیل به‌دلیل رفتارهای بدی که داشت با مغازه‌دار همسایه‌ درگیر می‌شود که در این درگیری مغازه‌دار همسایه به سمت او استکان پرت می‌کند و باعث جراحت وی می‌شود.

پس از این ماجرا اسماعیل از مرد مغازه‌دار شکایت کرد و از او دیه سنگینی گرفت. همین باعث شد که بازاری‌ها دست به‌دست هم داده و به او گفتند که باید مغازه‌اش را بفروشد یا اینکه آن را به فرد دیگری اجاره دهد و از بازار برود. همین باعث شد که اسماعیل رنگرزی‌اش را به جای دیگری منتقل کرده و مغازه‌اش را اجاره بدهد.

قاتل سریالی پس از این ماجرا به مغازه‌ای در خیابان پزشکان، جایی که پدر آتنا در آنجا دستفروشی می‌کرد نقل مکان کرد اما همسایه‌های جدید او هم دل‌خوشی از وی نداشتند. یکی از آنها صاحب مغازه میوه‌فروشی در مجاورت مغازه رنگرزی اسماعیل است. او می‌گوید: سال 93، قاتل آتنا به مغازه‌ام دستبرد زد که فیلم آن را دوربین مداربسته مغازه ضبط کرده است. از او شکایت کردم اما او وقتی فهمید می‌خواهم از او خسارت بگیرم اقدام به‌خودزنی کرد و جراحات خود را گردن من انداخت.

اینگونه بود که من محکوم به پرداخت دیه شدم. با دستگیری این مرد جنایتکار، خیال مردم شهر تا حدود زیادی راحت شده و همه منتظرند تا او به سزای عملش برسد. در همین حال رئیس قوه قضاییه با ارسال پیامی به رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل خواستار رسیدگی سریع به پرونده آتنا شد. در متن این پیام آمده است:‌لازم است با نظارت دقیق جنابعالی این پرونده با سرعت و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد تا موجبات تسلی آلام خانواده داغدار و مردم شریف منطقه فراهم شود. رئیس دادگستری اردبیل نیز با اعلام اینکه رسیدگی فوق‌العاده به پرونده آغاز شده، گفت: در صورت صدور حکم، قاتل آتنا در ملأ عام اعدام execution می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید: 

شیطان پارس آباد اعتراف کرد

دریای خزر، جان جوان فوتبالیست را گرفت + عکس

بلای وحشتناکی که در پشت بام بر سر دختر نوجوان آوردند / در بجنورد رخ داد

تصویر جاسوس امریکا در ایران که به 10 سال زندان محکوم شد+ عکس

وقتی سهیلا به خانه ام آمد حال طبیعی نداشت و ... + عکس

کامیون آتش گرفته در اتوبان وحشت همه را برانگیخت + فیلم و عکس

فیلم لحظه درگیری مرگبار در مسابقه فوتبال / 8 تن کشته شدند +فیلم

ناگفته های مادر اسماعیل قاتل آتنا اصلانی+ عکس

منشی شرکت بودم که با مدیرعامل ازدواج کردم / نوعروس 3 ماه بعد ارتباط های شوم داماد را تحمل نکرد و ...

مرگ دو کودک در استخر باغ در قم

 

اخبار مرتبط با قتل آتنا اصلانی را بخوانید:

اولین گفت وگو با پدر آتنا اصلانی / صبح روز حادثه پدر آتنا با شیطان پارس آباد چه برخوردی داشت؟ +تصاویر

اولین فیلم از اقدام شرم آور قاتل آتنا اصلانی در کنار مغازه میوه فروشی

ناگفته های قتل آتناکوچولو از زبان عمویش/ باور می کنید قاتل می گفت آتنا را مثل دختر خودش دوست دارد و...+عکس های آتنا

از اسماعیل رنگرز تا شیطان پارس آباد / یک قتل و سوزاندن جسد دیگر هم در پرونده قاتل آتنا اصلانی مطرح شد +عکس

فیلم جستجوی سر جسد یک زن توسط پلیس / اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی به قتل او نیز اعتراف کرده بود+عکس

 

کدخبر: 282755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟