به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، داستان آتنای هفت ساله را همه شنیده اند. دختر بچه ای که برای آب خوردن به مغازه ای رفت که صاحبش رسم مهربانی و انسانیت را از یاد برده بود و ... هنوز داغ آتنای پارس آبادی سرد نشده که خبر آزار و اذیت جنسی دخترکی هفت ساله در استان البرز سرزبان ها افتاده. دختری به نام کیمیا که از طرف ناپدری مورد تجاوز Rape قرار گرفت تا این روزها روی تخت بیمارستان روزگار بگذراند.
آدرس روی کاغذ را نگاه می کنم. طبقه دوم. بخش کودکان. اتاق 103. در اتاق باز است و مددکاری موسسه مهرآفرین که کارهای درمانی کیمیا را انجام می دهد کنار تختش نشسته است. عروسکی سفید رنگ گوشه تخت افتاده و دختری که نامش کیمیاست آرام و بیصدا کنار عرسک خوابیده. انگار نه انگار که دختری هفت ساله است و پر از انرژی. همسالانش یک جا بند نمی شوند اما کیمیا نه تنها حرف نمی زند و بازی نمی کند بلکه با عروسک سفید رنگش هم قهر کرده. کنارش می نشینم. ملحفه عروسکی اش را روی صورتش می کشد و می گوید با همه قهرم... مدد کارش با دیدن این حرکت به کیمیا می گوید: سعی کن بخوابی عزیزم. ما چند دقیقه بعد برمی گردیم. اتاق خلوت و آرام کیمیا را ترک می کنیم تا برای چند لحظه پای صحبت و درددل مددکار کیمیا بنشینیم و جویای حال دختر 7 ساله ای باشیم. دختری که این روزها لبخندش هم درد می کند.
کیمیا ٧ ساله به همراه مادر و مادربزرگش در کرج زندگی می کرد، پس از سلب حضانت او از پدر واقعی ( به دلیل اعتیاد شدید ، عدم حمایت مالی و عاطفی فرزند و همسر ، آزار و اذیت جسمی و ضرب و شتم کیمیا و مادرش و...) حضانت کودک به مادرش داده شده و پدر و مادر از هم جدا می شوند.
رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین می گوید : پس از گذشت حدود یک سال، مادر کیمیا، برای تأمین مخارج و دیگر حمایت ها با مردی ازدواج کرد که 5 سال از او کوچکتر بود.
موسوی می افزاید : طبق بررسی ها صورت گرفته مشخص شد بابک علاوه بر مصرف مواد مخدر( شیشه )، دارای أفکار عجیب و توهمات خاص است. مادر کیمیا زمانی متوجه این رفتارها می شود که بابک ازدواج کرده بود.
وی در این خصوص توضیح می دهد: پس از اینکه مددجو(مادر کیمیا) با همسرش عقد موقت ( صیغه) می کند متوجه رفتارهای عجیبی از سوی بابک می شود. یکی از این رفتارهای عجیب قرص خوابی است که هر شب به مادر کیمیا می داد؛ به این بهانه که خوابی آرامتر داشته باشد.
موسوی می‌افزاید: پدر ناتنی بارها( طبق گفته کیمیا ٧٠ بار ) به وی تجاوز کرده است. مادر از این تجاوزها بی اطلاع بوده و درخواست دارد، به قاضی Judge بگوییم او(مادر کیمیا) بی گناه است.
وی ادامه می دهد: از آنجا که خواب مادر کیمیا سنگین بوده و قرص خواب هم می خورده، بابک از این خواب سنگین و مداوم سوء استفاده می کرده و به آزار دختر هفت ساله می پرداخته است.
چند دقیقه بعد به اتاق باز می گردیم. کیمیا هنوز علاقه ای به صحبت کردن ندارد اما وقتی مددکار با او صحبت می کند عروسکش را در آغوش می کرد و با زبان کودکانه شروع به تعریف ماجرایی می کند که بارها وبارها تکرار شده است.
دخترک معصوم به راحتی در مورد نحوه‌ی ارتباط ناپدری با خود توضیح می‌دهد و این نشان از تکرار این اتفاق و پذیرش اجباری ( به دلیل ترس از تنبیه فیزیکی به وسیله شلنگ) است.
مادر نیز از زندانی Prisoner شدن در خانه توسط همسر ، مورد ضرب و شتم قرار دادن به وسیله ی شلنگ ، اجبار به استفاده از قرص‌های محرک و خواب آور خود و دخترش صحبت میکند.
ناپدری متجاوز Rapist پس از بازداشت و زندانی شدن اعتراف کرده که شیطان Evil پرست بوده و به دختربچه ها علاقه داشته و به خاطر کیمیا با مادرش ازدواج کرده است.
طبق گفته مددکار کیمیا ، مادر کیمیا که دچار مشکل عصبی شدیدی شده تحت درمان قرار گرفته و کیمیا به بهزیستی سپرده خواهد شد.
وی می افزاید : بی اطلاعی و نداشتن آگاهی از سوی مادر جهت مراقبت از کودک و ندادن آموزش به کودک در مواقع آزار جنسی از علل بروز این اتفاق ناگوار است .
کیمیا را با تمام دردها و تلخی هایی که بر روح و جسمش وارد شده ترک می کنیم. کیمیایی که برای التیام زخم هایش به زمان نیاز دارد. آن هم نه یک سال و دو سال . بلکه چند سال. شاید پس از این زمان طولانی اندکی از دردهایش التیام پیدا کند. شاید...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید: 

شیطان پارس آباد اعتراف کرد

این مرد کثیف تر از شیطان پارس آباد است / ناگفته های تلخ دختر مشهدی از پدرش+ عکس

اعتراف جوان شیطان پرست در کرج / راز سیاه در دل کیمیای 7 ساله

حمله مردان شیطان صفت به زن 17 ساله بجنوردی در خانه / آن ها در پشت بام نیت شومی داشتند

ناگفته های مادر اسماعیل قاتل آتنا اصلانی+ عکس

تیراندازی در دهکده المپیک و کشته شدن یک زن به دست مامور پلیس

ماجرای توهین شرم آور به روحانی از زبان خودش + عکس

بازیگر معروف سینما درگذشت +عکس

رازگشایی قتل 2 ساله در چابهار / قاتل به محل جرم بازگشت

رازگشایی از 6 قتل در کرمان / مجرم سابقه دار قاتل سریالی است

زن جوان راز پنهانی جسد دفن شده در جاجرود را می دانست +عکس

جزئیات کشته شدن پدر به دست پسر در یوسف آباد+ عکس

بهترین پیشنهادات امروز رهن و اجاره مسکن+ مشاوره رایگان

دریای خزر، جان جوان فوتبالیست را گرفت + عکس

بلای وحشتناکی که در پشت بام بر سر دختر نوجوان آوردند / در بجنورد رخ داد

تصویر جاسوس امریکا در ایران که به 10 سال زندان محکوم شد+ عکس

وقتی سهیلا به خانه ام آمد حال طبیعی نداشت و ... + عکس

کامیون آتش گرفته در اتوبان وحشت همه را برانگیخت + فیلم و عکس

فیلم لحظه درگیری مرگبار در مسابقه فوتبال / 8 تن کشته شدند +فیلم

منشی شرکت بودم که با مدیرعامل ازدواج کردم / نوعروس 3 ماه بعد ارتباط های شوم داماد را تحمل نکرد و ...

مرگ دو کودک در استخر باغ در قم

 

 

کدخبر: 283333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟