رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی درباره این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

در بررسی اظهارات مالباخته که اهل یکی از استان‌های غربی کشور است مشخص شد این فرد برای خرید یک دستگاه اتوبوس مسافربری از طریق سایت دیوار با فردی که فروشنده یک دستگاه اتوبوس ولوو بوده آشنا و پس از صحبت های اولیه با هم در منطقه قاسم آباد شهر مشهد قرار ملاقات گذاشته است.

وی افزود: در ملاقات حضوری فرد فروشنده عنوان داشته که اتوبوس ۱۵۵ میلیون تومان قیمت دارد که ۵۰ میلیون تومان آن قسط است و در توافق نهایی با یک میلیون تخفیف ۱۰۴میلیون تومان به صورت نقدی پرداخت می‌کند و مقرر شد که همان روز در محضر به ایشان وکالت کاری بدهد که فرد فروشنده با ترفندی از وی جدا شده و دیگر جوابگوی تلفن آنان نبوده و با استعلام از بانک مربوطه در خصوص اقساط خودرو متوجه می‌شود که اتوبوس دارای ۱۹۳ میلیون تومان قسط میباشد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته پس از چندین روز کار گسترده پلیسی سرانجام محل اختفای متهم را در محدوده بلوار حجاب شناسایی و متهم را در حال تعمیر اتوبوس دستگیر کردند و اتوبوس تا تعیین و تکلیف نهایی در پارکینگ توقیف و متهم برابر دستور مقام قضایی روانه دادسرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟